Treść zadania
Autor: ~czarny Dodano: 15.9.2015 (20:21)
Każdą z podanych liczb przedstaw w postaci iloczynu trzech czynników większych od 1
24 60 36 48 70 30
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
Suma dwóch liczb równa się 180 iloraz większej przez mniejszą wynosi Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 2 rozwiązania | autor: awra16 8.4.2010 (22:07) |
Suma dwóch liczb wynosi 216 a ich różnica 40. Co to są za liczby? Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 2 rozwiązania | autor: awra16 8.4.2010 (22:13) |
Suma dwóch liczb wynosi trzy całe i jedną trzecią.Wiadomo że 2 z tych Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 2 rozwiązania | autor: patixd 12.4.2010 (18:07) |
dla kazdej z podanych liczb znajdz liczbę półtora raza od niej większą Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 5 rozwiązań | autor: dorota32 14.4.2010 (21:35) |
Suma i róznica dwóch liczb jest taka sama.Jedna liczba to 20. Znajdż druga Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 3 rozwiązania | autor: tekila154 15.4.2010 (20:02) |
Podobne materiały
Przydatność 50% Porównaj sposoby kreacji postaci w podanych fragmentach „Moralności pani Dulskiej” Gabrieli Zapolskiej i „Kartoteki” Tadeusza Różewicza.
Dla okresu Młodej Polski charakterystyczna jest równoległość rozwoju nurtu naturalistycznego i symbolicznego modelu teatru. Naturaliści, opierając się na założeniach realizmu, starali się ukazać na scenie możliwie wierne odbicie różnych środowisk społecznych i najwiarygodniej odtworzyć sposób zachowania poszczególnych klas społeczeństwa. Najbardziej wszechstronnym...
Przydatność 85% Porównaj sposoby kreacji postaci w podanych fragmentach „ Moralności pani Dulskiej” Gabrieli Zapolskiej i „Kartoteki” Tadeusza Różewicza.
W twórczości wielu artystów można się dopatrywać nawiązań do rzeczywistości, najbardziej jest to widoczne na przykładzie bohaterów ich dzieł. Postacie te w wielu przypadkach są realną, bądź też zniekształconą formą przenoszenia przez artystów codzienności na papier. Wiele prawd o człowieku i jego otoczeniu zostało ukazane, poprzez skoncentrowanie ich, w fikcyjnej...
Przydatność 60% Dzieje Liczb
Liczba, jest podstawowym pojęciem matematyki, które powstało w świadomości człowieka na wiele tysięcy lat przed naszą erą, a następnie kształtowało się i rozwijało wraz z rozwojem cywilizacji i kultury. Z chwilą, gdy rozróżnienie między „jeden” i „wiele”- charakterystyczne dla ludów pierwotnych- przestało wystarczać, wprowadzone zostały liczby: 1,2,3,4,...,a więc...
Przydatność 75% Symbolika liczb
Liczbę 1 uważano dawno, dawno temu za liczbę najdoskonalszą. Jest to pierwsza liczba nieparzysta. Wszystkie inne liczby pochodzą od jedynki, np.2, to 1 + 1. Jeden - ile to jest: dużo czy mało? Zastanów się! Wszyscy chcą być pierwsi: w nauce, w sporcie, w zabawie, ale nikt nie chce dostać jedynki z klasówki! Liczba 2 jest pierwszą liczbą parzystą. Uważana była przed wiekami...
Przydatność 60% Przedstaw treść i problematykę trzech wybranych mitów greckich i udowodnij , że mają charakter uniwersalny i ponadczasowy.
Mit –jest narracyjną opowiescią o wierzeniach jakiejś społeczności , przewaznie archaicznej .Mitologia grecka powstawała przez wieki , co było zwiazane z podejmowaniem przez starozytnych Greków prób zrozumienia otaczajacego ich świata , wytłumaczenia zjawisk , z jakimi stykali się na co dzień. W mitologi spotykamy się z opisem róznorakich postaw ludzkich i ich oceną...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
5 1
ewka13 15.9.2015 (21:15)
2*3*4 = 6*4 = 24
6*2*5 = 6*10 = 60
2*3*6 = 6*6 = 36
6* 2*4 =6* 8 = 48
2*5*7 = 10*7 = 70
2*3*5 = 6*5 = 30.
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie