Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
Podaj przykłady walki zbrojnej i walki cywilnej podczas II wojny światowej . . Przedmiot: Historia / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: Bonnie 14.4.2010 (15:47) |
podaj przykłady romantyzmu Przedmiot: Historia / Szkoła podstawowa | 3 rozwiązania | autor: miszka200010 15.4.2010 (20:55) |
Opisz wygląd i cechy charakteru sarmaty. Przedmiot: Historia / Szkoła podstawowa | 2 rozwiązania | autor: andzia9a9 25.4.2010 (20:51) |
Rok 1970 Wybrzeże podaj wydarzenie straju Przedmiot: Historia / Szkoła podstawowa | 2 rozwiązania | autor: Madzioletta 28.4.2010 (12:50) |
Podaj nazwy polskich formacji wojskowych, które powstały na terenie ZSRR Przedmiot: Historia / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: wikaa13 29.4.2010 (17:27) |
Podobne materiały
Przydatność 65% Opisz historię rozwoju mikroprocesorów rodziny INTEL 80x86(88). Podaj cechy charakterystyczne tych procesorów i ich możliwości.
Wiadomości ogólne o procesorach. Komputer jest zespołem układów cyfrowych tworzących system mikroprocesorowy. W jego skład wchodzą układy np. pamięci, ale także układy jakościowo nowe, takie jak mikroprocesor. Podając określenie systemu mikroprocesorowego, stwierdzamy, że jednym z jego elementów jest uniwersalny układ przetwarzający informacje i sterujący...
Przydatność 55% Napisz list do kolegi\koleżanki z irlandi w którym przedstawisz nowego chłopaka swojej koleżanki. powiedz jak się poznali, podaj przynajmniej 1 ceche charakteru i poprzyj przykładem, podaj 2 cechy wyglądu oraz napisz swoją opinię na temat przysz
Dear Victoria, I am writing to you, because you asked me how Patricia is feel. You know how she felt when Tom left her. At present she is happy and she has a new boyfriend, his name is Martin, he is a really good man. She told me as they fall in love with each other. It wasn't love at first sight, before now they ware good friends in the class. When Tom left of Patricia, she was suffered. In...
Przydatność 55% Cechy mięczaków
1. wtórnojamowość, trójwarstwowość, dwuboczna symetria ciała ( wyjątek- ślimaki )
2. nie segmentowane ciało składające się z trzech odcinków
-głowa (małże- zredukowana)
-tułów- rozrasta się po stronie grzbietowej ( worek trzewiowy- z większością narządów wewnętrznych )
-nogi- u głowonogów przekształcone w chwytne ramiona
3. występowanie...
Przydatność 65% Cechy strunowcóu
1. Wszystkie posiadają strunę grzbietową, która u niżej uorganizowanych zachowuje się przez całe życie.
U wyżej uorganizowanych przekształca się w kręgosłup. Zakłada się z dachu prajelita, lub z przedniego odcinka smugi pierwotnej. Struna grzbietowa spełnia funkcję:
- wyznacza długą oś zarodka ( dzięki temu rośnie prawidłowo, wie gdzie ma przód i tył )
-...
Przydatność 65% Cechy organizacji
Cechy organizacji Obiektem badań teorii zarządzania jest zorganizowane działanie ludzi, szczególnie to, które posiada formę organizacji. Za jej właściwości przyjmuje się następujące cechy: 1. Utworzenie przez ludzi lub przez czlonków-założycieli albo na podstawie decyzji zewnętrznego organu założycielskiego. 2. Połączenie ludzi jako podstawowego czynnika twórczego z...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
0 1
guga1 2.3.2015 (17:42)
Oświecenie - określane często jako Wiek Rozumu to prąd kulturalny oraz okres w historii Europy przypadający na wiek XVIII. Ludzie oświecenia najbardziej cenili to, co można pojąć rozumem.
W Polsce idee oświecenia przyjęły się później niż w pozostałych krajach Europy zachodniej, co było związane z tym, że mieszczaństwo zyskało większe znaczenie dopiero w II poł. XVIII w. Przyjmuje się, że ramy czasowe polskiego oświecenia od lat 40. XVIII wieku do roku 1822, z zastrzeżeniem, iż niektóre przejawy klasycyzmu przetrwały do połowy XIX w. Specyfiką polskiego oświecenia był niespotykany gdzie indziej udział kleru katolickiego w tym ruchu.
Klasycyzm epoki oświecenia-literatura epoki oświecenia stara się odkrywać racjonalne prawa rządzące naturą i człowiekiem.Dlatego triumfuje wówczas klasycyzm dążący do jasności porządku i harmonii. Spod mnogości zjawisk, drogą rozumnego wyboru pisarze wydobywają ogólne zasady. Dąży się do prostoty stylu oraz przejżystości myśli. Osiągnięcie tego ideału ułatwiają reguły sztuki. Właśnie owo uzależnienie od reguł stanie się cechą charakterystyczną klasycyzmu XVIII stulecia. Sądzono wówczas że tylko przestrzeganie surowych przepisów zapewnia sztuce prawdziwą doskonałość.
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie