Treść zadania

patusia111a

Uzasadnij równość.
b.
pierwiastek 6 stopnia pierwiastek 6 stopnia z 7 pierwiastek 7 stopnia z 7 / pierwiastek 3 stopnia z 7 = 1 / pierwiastek 6 stopnia z 7
tylko przykład b.

Załączniki do zadania

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Rozwiązania

  • userphoto

    a)
    ([6]V[7]V7*[7]V7) / [3]V7 =([6]V7^1/7 *7^1/7)/ 7^1/3=[(7^1/7)^1 / 6 *7^1/7[ / 7^1/3=[7^1/42*7^1/7] / 7^1/3=

    =[7^(1/42+1/7-1/3)]=7^[(1+6-14)/42]=7^(-7/42=7^(-1/6)=1 / [6]V7 L=P

    \frac{\sqrt[6]\sqrt[7]{7}}{\sqrt[3]{7}=\frac{\sqrt[6]{7^{1/7}}*7*{1/7}}{7^{1/3}=\frac{(7^{1/7}^(1/6}*7^{1/7}{7^{1/3}}=7^{\frac{1+6-14}{42}=7^{\frac{-7}{42}}=7^{\frac{-1}{6}}=\frac{1}{\sqrt[6]{7}

Podobne materiały

Przydatność 60% Kształcenie słuchu dla szkół muzycznych I stopnia

27 RODZAJE TRÓJDZWIĘKÓW TRÓJDZWIĘK DUROWY-zbudowany jest z tercji wielkiej i małej 3 3>. TRÓJDZWIĘK MOLOWY-zbudowany jest z tercji małej i wielkiej 3> 3. TRÓJDZWIĘK ZWIĘKSZONY-zbudowany jest z dwóch tercji wielkich +5< TRÓJDZWIĘK ZMNIEJSZONY-zbudowany jest z dwóch tercji małych O5> RODZAJ...

Przydatność 75% Kształcenie słuchu dla szkół muzycznych I stopnia

27 RODZAJE TRÓJDZWIĘKÓW TRÓJDZWIĘK DUROWY-zbudowany jest z tercji wielkiej i małej 3 3>. TRÓJDZWIĘK MOLOWY-zbudowany jest z tercji małej i wielkiej 3> 3. TRÓJDZWIĘK ZWIĘKSZONY-zbudowany jest z dwóch tercji wielkich +5< TRÓJDZWIĘK ZMNIEJSZONY-zbudowany jest z dwóch tercji małych O5> RODZAJ...

Przydatność 60% Rozwiązywanie układów równań pierwszego stopnia z dwoma niewiadomymi metodą podstawiania.

{ x - y = 2 2x + y = -2 - wyznaczamy jedną niewiadomą z któregoś równania { x = 2 + y 2x + y = -2 - podstawiamy wyznaczone wyrażenie do drugiego równania układu { x = 2 + y 2(2 + y) + y = -2 - rozwiązujemy równanie z jedną niewiadomą { x = 2 + y 4 + 3y = -2 { x = 2 + y 3y = -6 |: 3 { x = 2 + y y = -2 - podstawiamy wyliczoną...

Przydatność 60% Rozwiązywanie układów równań pierwszego stopnia z dwoma niewiadomymi metodą wyznaczników.

W – wyznacznik główny Wx – wyznacznik x Wy – wyznacznik y { a x + b y = c d x + e y = f | a b | W= | d e | = a * e – d * b | c b | Wx= | f e | = c * e – f * b | a c | Wy= | d f | = a * f – d * c x = Wx/W = c * e – f * b / a * e – d * b y = Wv/W = a * f – d * c / a * e – d * b przykład:...

Przydatność 55% Badanie stopnia rozwoju umysłowego dziecka metodą eksploracyjną J. Piageta

Autor badania: Agnieszka Lxxxxxx i Ewelina Mxxxxxx Osoba badana: Michał - 4 lata i Julia ? 5 lat Cel badania: ustalenie poziomu operacyjności myślenia dziecka Przebieg badania: Badanie pierwsze Eksperyment 1: badanie stałości ilości nieciągłych Michał potwierdził, że do dwóch większych szklaneczek wsypałam równą ilość ryżu (sam wyrównywał poziom). Po...

0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji