Treść zadania

patusia111a

oblicz
(pierwiastek 3 stopnia z 49) do potęgi 1,5
(pierwiastek 3 stopnia pierwiastek 8 ) do potęgi 2
pierwiastek pierwiastek stopnia 3 z 9 * pierwiastek stopnia 3 z 9
7 pierwiastek z 7 * pierwiastek 4 stopnia z 7 wszystko dzielone przez 7 a 3/4 do potęgi

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Rozwiązania

Podobne materiały

Przydatność 60% Kształcenie słuchu dla szkół muzycznych I stopnia

27 RODZAJE TRÓJDZWIĘKÓW TRÓJDZWIĘK DUROWY-zbudowany jest z tercji wielkiej i małej 3 3>. TRÓJDZWIĘK MOLOWY-zbudowany jest z tercji małej i wielkiej 3> 3. TRÓJDZWIĘK ZWIĘKSZONY-zbudowany jest z dwóch tercji wielkich +5< TRÓJDZWIĘK ZMNIEJSZONY-zbudowany jest z dwóch tercji małych O5> RODZAJ...

Przydatność 75% Kształcenie słuchu dla szkół muzycznych I stopnia

27 RODZAJE TRÓJDZWIĘKÓW TRÓJDZWIĘK DUROWY-zbudowany jest z tercji wielkiej i małej 3 3>. TRÓJDZWIĘK MOLOWY-zbudowany jest z tercji małej i wielkiej 3> 3. TRÓJDZWIĘK ZWIĘKSZONY-zbudowany jest z dwóch tercji wielkich +5< TRÓJDZWIĘK ZMNIEJSZONY-zbudowany jest z dwóch tercji małych O5> RODZAJ...

Przydatność 60% Rozwiązywanie układów równań pierwszego stopnia z dwoma niewiadomymi metodą podstawiania.

{ x - y = 2 2x + y = -2 - wyznaczamy jedną niewiadomą z któregoś równania { x = 2 + y 2x + y = -2 - podstawiamy wyznaczone wyrażenie do drugiego równania układu { x = 2 + y 2(2 + y) + y = -2 - rozwiązujemy równanie z jedną niewiadomą { x = 2 + y 4 + 3y = -2 { x = 2 + y 3y = -6 |: 3 { x = 2 + y y = -2 - podstawiamy wyliczoną...

Przydatność 60% Rozwiązywanie układów równań pierwszego stopnia z dwoma niewiadomymi metodą wyznaczników.

W – wyznacznik główny Wx – wyznacznik x Wy – wyznacznik y { a x + b y = c d x + e y = f | a b | W= | d e | = a * e – d * b | c b | Wx= | f e | = c * e – f * b | a c | Wy= | d f | = a * f – d * c x = Wx/W = c * e – f * b / a * e – d * b y = Wv/W = a * f – d * c / a * e – d * b przykład:...

Przydatność 55% Badanie stopnia rozwoju umysłowego dziecka metodą eksploracyjną J. Piageta

Autor badania: Agnieszka Lxxxxxx i Ewelina Mxxxxxx Osoba badana: Michał - 4 lata i Julia ? 5 lat Cel badania: ustalenie poziomu operacyjności myślenia dziecka Przebieg badania: Badanie pierwsze Eksperyment 1: badanie stałości ilości nieciągłych Michał potwierdził, że do dwóch większych szklaneczek wsypałam równą ilość ryżu (sam wyrównywał poziom). Po...

0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji