Treść zadania
Autor: jojo876 Dodano: 3.12.2014 (23:37)
Jak jest po ang:
To jest reklama firmy samochodowej.
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
Rozmawiasz z kolezanka z zagranicy na temat zakupoe. ona jest zwolenniczka Przedmiot: Język angielski / Liceum | 2 rozwiązania | autor: ilonka18 29.3.2010 (17:42) |
jak jest ktoś dobry z angola to prosze o pomoc..... Przedmiot: Język angielski / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: Martyna123 19.4.2010 (19:54) |
napisz jaki jest twój ulubiony miesiąc uzasadij dlaczego. pomocy ...xD Przedmiot: Język angielski / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: Capek78 15.9.2010 (19:55) |
Chyba nie jest takie trudne dla dobrych z ang! DAJĘ NAJ! Przedmiot: Język angielski / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: Ferelka 22.9.2010 (15:58) |
OPISZ obrazek który jest w załączniku:D Dzięki;) Przedmiot: Język angielski / Liceum | 2 rozwiązania | autor: Zniczu 5.10.2010 (17:20) |
Podobne materiały
Przydatność 55% Reklama
REKLAMA Reklama: - Reklama jest narzędziem, które umożliwia realizowanie funkcji marketingowych, wpływa na jednostki rynku, zjednuje je sobie i kreuje ich pozytywne opinie o produktach i firmie. - Reklama jest działaniem promocyjnym, prezentującym potencjalnemu nabywcy walory towaru lub usługi. Stała się ona częścią współczesnego świata i posiada wiele odmian....
Przydatność 100% Reklama
Podstawą dobrej reklamy jest fakt, że zwraca ona uwagę odbiorców. Można wpłynąć na jej atrakcyjność dla publiczności między innymi przez zamieszczenie ciekawego nagłówka, intrygującego stwierdzenia niebanalnego zdjęcia, grafiki. Istnieją dwie zasady reklamy w prasie, które wpływają na odbiór reklamy prasowej przez czytelników. Pierwsza z nich jest zasadą „ Prawej...
Przydatność 65% Reklama
1. Reklama – jest instrumentem promocji i oznacza płatną, bezosobową formę komunikacji firmy z rynkiem. 2. Funkcje reklamy:- uświadamianie potrzeby- informowanie potencjalnego klienta o cechach charakterystycznych firmy, produktu lub usługi.- nakłanianie klienta do skorzystania z oferty.- przypominanie o istnieniu firmy, produktu lub usługi 3. Historia reklamy: plotka, druk, gazety,...
Przydatność 65% Reklama
Ogladasz reklamy? Jasne, ze ogladasz, nie masz wyboru. Reklamy sa wszechobecne. Jedna na drugiej otaczaja kazdy budynek, niektorym przyslaniajac widok porannego slonca, gdy zamiast firanek widzi kawalek majtek pani obnazajacej sie na ogromym plakacie okalajacym 3/4 6-piętrowca.Dla mnie ok, nic mi nie przyslania, pani nie brzydka ale co ma odpowiedziec ojciec dziecku , z ktorym wybral...
Przydatność 70% Reklama radiowa
KRYTERIA CHARAKTERYZUJĄCE NOŚNIKI REKLAMY Cechy fizyczne Żywotność przekazu reklamowego (czas pamiętania reklamy) Selektywność (dociera do konkretnej grupy odbiorców) Zasięg oddziaływania Grupa odbiorców danego nośnika Sugestywność (radio , TV , prasa Ż ) [Prestiż nośnika Koszt produkcji odpowiedni dla nośnika System przyjmowania zleceń i stawiane wymagania...
0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań
Zgłoś nadużycie