Treść zadania
Autor: ~dusikusia Dodano: 30.11.2014 (18:33)
coś razy dwie trzecie = dwie siódme
trzy piąte razy coś =cztery piętnaste
jeden i jedna trzecia razy coś =jedna trzecia
sześć siódmych razy coś =jeden i dwie siódme
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
obwód prostokąta wynosi 24cm.boki ab i dc sa 2 razy dłuższe niż boki ad i Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 4 rozwiązania | autor: matma 7.4.2010 (20:55) |
mama, tata i syn mają razem 93 lata. Syn jest 3 razy młodszy od mamy, a mama Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 4 rozwiązania | autor: marita31997 8.4.2010 (15:09) |
mama, tata i syn mają razem 93 lata. Syn jest 3 razy młodszy od mamy, a mama Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 2 rozwiązania | autor: wiki16 10.4.2010 (13:58) |
Suma dwóch liczb wynosi trzy całe i jedną trzecią.Wiadomo że 2 z tych Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 2 rozwiązania | autor: patixd 12.4.2010 (18:07) |
napisz takie trzy liczby pięciocyfrowe,których suma cyfr wynosi 27 , cyfra Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 7 rozwiązań | autor: ania34 16.4.2010 (18:08) |
Podobne materiały
Przydatność 75% Postępowanie w razie wypadku
Wypadek drogowy Pamiętaj o zapewnieniu sobie bezpieczeństwa, sam nie możesz stwarzać sobie stanu zagrożenia 1. Zaparkuj przed miejscem zdarzenia celem zabezpieczenia miejsca i kierując koła w stronę pobocza, włącz światła awaryjne. 2. Nocą załóż na siebie coś jasnego lub przyczep sobie jakiś materiał odblaskowy i używaj latarki. Stosuj ogólne zasady bezpieczeństwa. 3....
Przydatność 75% Pierwsza pomoc i zachowanie w razie wypadku
Jak udzielić pierwszej pomocy. OBOWIĄZKIEM PRAWNYM I MORALNYM KAŻDEGO KIEROWCY JEST UDZIELENIE DORAŹNEJ POMOCY POTRZEBUJĄCYM, PRZEDE WSZYSTKIM OFIAROM WYPADKÓW. Aby móc udzielić pierwszej pomocy należy najpierw ocenić stan poszkodowanego. Pierwszą czynnością jest skontrolowanie tętna: zazwyczaj tętno bada się na tętnicy szyjnej lub promieniowej; można jednak również...
Przydatność 55% Ochrona dóbr kultury w razie konfliktu zbrojnego
KONSPEKT LEKCJI Data 29.04.2005 Klasa 2 c Czas trwania 45 min Przedmiot Przysposobienie obronne Temat zajęć Ochrona dóbr kultury w razie konfliktu zbrojnego Cel zajęć Uświadomcie jak ważna jest ochrona narodowych dóbr kulturalnych w razie konfliktu zbrojnego. Przebieg lekcji Sprawdzenie wiadomości ucznia z poprzednich zajęć Odpowiedz ustna Uwagi wstępne Rozdanie uczniom...
Przydatność 55% Felieton - Nazizm, Nazi dziś nie razi
Antysemityzm, homofobia, rasizm, ksenofobia ? zachowania i poglądy, z którymi spotykamy się prawie na każdym kroku. Wystarczy popatrzeć ma komentarze do artykułów w internecie. Przykładowo ? historia czarnoskórego, który zaraził kilkanaście kobiet AIDS. Pod artykułem setki obraźliwych komentarzy wobec czarnoskórych, tak, jakby każdy z nich był nosicielem wirusa HIV, jakby...
Przydatność 75% Interpretacja wiersza "Nic dwa razy"
Autorka wiersza twierdzi, że nic w życiu dwa razy się nie zdarza. Trzeba korzystać z życia i tego co mamy w danej chwili. "Nic dwa razy" bardzo dobrze odzwierciedla prawdziwość życia. Sprawia i uświadamia nam, że to co dzieje się teraz powinno mieć największe znaczenie. Wiersz ten opisuje prawdę, iż każdy z nas podlega przemijaniu lecz nie możemy się martwić z tego...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
2 0
sonar 30.11.2014 (20:14)
x * 2/3 = 2/7
x= 2/7 : 2/3
x= 2/7 * 3/2
x= 1/7 * 3/1
x= 3/7
spr.
3/7 * 2/3 = 2/7
1/7 * 2/1 = 2/7
2/7 = 2/7
L=P
3/5 * x= 4/15
x= 4/15 : 3/5
x= 4/15 * 5/3
x= 4/3 * 1/3
x= 4/9
spr.
3/5 * 4/9 = 4/15
1/5 * 4/3 = 4/15
4/15 = 4/15
L=P
1 i 1/3 * x= 1/3
4/3 * x= 1/3
x= 1/3 : 4/3
x= 1/3 * 3/4
x= 1/1 * 1/4
x= 1/4
spr.
1 i 1/3 * 1/4= 1/3
4/3 * 1/4 = 1/3
1/3 * 1/1 = 1/3
1/3 = 1/3
L=P
6/7 * x= 1 i 2/7
x= 1 i 2/7 : 6/7
x = 9/7 * 7/6
x= 3/1 * 1/2
x= 3/2
x= 1 i 1/2
spr.
6/7 * 1 i 1/2 = 1 i 2/7
6/7 * 3/2 = 1 i 2/7
18/14 = 1 i 2/7
1 i 4/14= 1 i 2/7
1 i 2/7 = 1 i 2/7
L=P
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie