Komentarze do zadania
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
na jutro prosz o pomoc Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: anitkaa1593 8.9.2010 (20:15) |
BLAGAM O POMOC w rozwiazaniu zadan na jutrzejszy spr!!! 1.wyznacz taka Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: iwonawrona 30.9.2010 (19:42) |
BLAGAM O POMOC w rozwiazaniu zadan na jutrzejszy spr!!! 1.wyznacz taka Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: iwonawrona 30.9.2010 (21:19) |
BLAGAM O POMOC w rozwiazaniu zadan na jutrzejszy spr!!! 1.wyznacz taka Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: iwonawrona 30.9.2010 (21:48) |
Prosze o rozwiazanie kilku zadan z matematyki [x+2]=5 [3t-2]=11 Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: anna25 7.12.2010 (10:53) |
Podobne materiały
Przydatność 80% Wspólnie z koleżanką z kursu językowego planujecie zrobienie zakupów weekendowych. Koleżanka proponuje zakupy w dużym supermarkecie. Odrzuć jej propozycję i zaproponuj sklep ze zdrową żywnością, nie zgódź się mimo jej nalegania i podaj arg
Ola : Ich schlage vor, dass wir Einkaufen in gross Supermarket machen. (Proponuję,żebyśmy zrobiły zakupy w dużym supermarkecie) Ala : Da bin ich nicht einverstanden !! Wir gehen Bioladen !! (Nie zgadzam się z Tobą !! Idziemy do sklepu ze zdrową żywnością !! ) Ola : Auf gar kainen Fall !! Der Bioladen ist zu weit und Essens in Supermarket auch gesund ist. ( W żadnym wypadku !!...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
1 2
antekL1 18.11.2014 (08:04)
Za dużo zadań na raz! Masz część (z pierwszego załącznika).
Zadanie 11.
Z treści wynika, że 0,12 a = 0,15 b ; z tego wynika, że a = 0,15 / 012 * b
a = 1,25 b czyli a = 125% b
Odp. B
====================
Zadanie 12.
\log 100 - \log_2 8 = 2 - 3 = -1
====================
Zadanie 13.
Metoda przeciwnych współczynników. Pierwsze równanie mnożymy przez 2
10x + 6y = 6
8x - 6y = 48
--------------------- dodajemy stronami
18x = 54
x = 3
Jest tylko jedna możliwość: Odp. C
(możemy przez podstawienie sprawdzić, że się zgadza)
====================
Zadanie 14.
x/2 - 2x/3 <= 1/4
x * (1/2 - 2/3) <= 1/4
x * (-1/6) <= 1/4 ; mnożymy obie strony przez -6, zmieniając znak nierówności
x >= 6/4
Najmniejsza liczba całkowita >= 6/4 to 2
====================
Zadanie 15. [ czytaj ^2 jako "do kwadratu" ]
Odp. C.
Tylko dwa pierwsze nawiasy mogą być zerem. x^2 + 3 jest zawsze dodatnie.
====================
Zadanie 16.
Mnożymy licznik i mianownik przez pierwiastek(2).
= [ pierwiastek(50) - pierwiastek(18) ] * pierwiastek(2) / 2 =
= pierwiastek(100) - pierwiastek(36) =
= 10 - 6 = 4
====================
Zadanie 17.
Odp. D. gdyż 15 + 0,24 = 15,24
====================
Zadanie 18.
Mianownik do kwadratu daje 3. Przekształcamy licznik:
[ 3+pierwiastek(3) ]^2 = 9 + 6 * pierwiastek(3) + 3
Całe wyrażenie jest równe:
[12 + 6 * pierwiastek(3) ] / 3 = 4 + 2 * pierwiastek(3)
Odp. D.
====================
Zadanie 19.
Nie mogę się doczytać, co jest w wykładniku
====================
Zadanie 20.
= 16 - (9x^2 + 6x + 1) = - 9x^2 - 6x + 15 ; nie wiem, czy o to chodziło ?
====================
Zadanie 21.
Mnożymy obie strony przez 6 i przenosimy 6x na lewą stronę:
2(2-x) - 3(2x-1) - 6x < 0 ; wymnażamy nawiasy
4 - 2x - 6x + 3 - 6x < 0 ; porządkujemy
-14x + 7 < 0
-14x < -7; dzielimy przez -14 odwracając znak nierówności
x > 1/2 ; czyli
x należy do przedziału ( 1/2; +oo )
Odp. D.
====================
Zadanie 22.
Ilość dziewczyn = x; wtedy ilość chłopców = 4x.
Ilość uczniów = x + 4x = 5x.
Stosunek ilości dziewczyn do wszystkich = x / (5x) = 0,2 = 20%
====================
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie