Treść zadania
Autor: asieczka19 Dodano: 5.10.2014 (20:49)
Zad.5
Zbiór R - klamerka -2,0,2 klamerka jest dziedziną ułamka :
A) x+3 przez x do sześcianu +4x
B) x+2 przez x do sześcianu - 4x
C) x przez x kwadrat - 4
D) x + 2 przez nawias x +2 zamknąć nawias do kwadratu
Zad.6
Wyrażenie 3x + 1 przez x - 2 - 2x - 1 przez x + 3 jest równe :
A). x kwadrat + 15x + 1 przez nawias x - 2 zamknąć nawias otworzyć nawias x + 3 zamknąć nawias
B). x + 2 przez nawias x - 2 zamknąć nawias otworzyć nawias x + 3 zamknąć nawias
C). x przez nawias x - 2 zamknąć nawias otworzyć nawias x + 3 zamknąć nawias
D). x + 2 przez - 5
Zad.7
Liczba rozwiązań równania x + 3 przez nawias 5 - x zamknąć nawias otworzyć nawias x + 2 zamknąć nawias = 0 jest równa :
A).3
B).2
C).1
D).0
Komentarze do zadania
-
Konto nieaktywne 5.10.2014 (21:28)
w zad 6 wskaż główną kreskę ułamkową
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
Prosta y=√3x-2 jest nachylona do osi ox. Opisz szczegółowo pod jakim kątem Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: pawel 24.3.2010 (16:28) |
Dany jest trójkąt o wierzchołkach A=(-4, 2) B=(0,4) C=(6,-4) a) wyznacz Przedmiot: Matematyka / Liceum | 2 rozwiązania | autor: MartaGrzeszczak1 29.3.2010 (17:43) |
pole przekroju walca płaszczyzną równoległa do podstawy jest równe 49/pi a Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: lusi1069 30.3.2010 (16:42) |
sprawdź korzystając z definicji, czy ciąg o wyrazie ogólnym an jest Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: gosiaczek90 7.4.2010 (19:15) |
środek odcinka o końcach A=(5,-1), B=(-7,-3) jest środkiem okręgu o Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: aluszacedro 12.4.2010 (15:17) |
Podobne materiały
Przydatność 50% Klasyfikacja dziedzin przemyslu(sciąga)
Klasyfikacja dziedzin przemyslu : 1.Przemysl wydobywczy 2.Przemysl przetwórczy a)energetyczny b)metalurgiczny c)elektromaszynowy -metalowy -maszynowy -samochodowy(ś.t) (ś.t) znaczy: -stoczniowy(ś.t) przem.środków -lotniczy(ś.t) transportu -taboru kolejowego(ś.t) d)chemiczny -chemiczny ciężki -chemiczny lekki Jfarmaceutyczny...
Przydatność 70% Miłość kochanków z Werony inspiracją artystów różnych dziedzin sztuki.
Dlaczego nieszczęśliwa miłość kochanków z Werony wciąż inspiruje artystów różnych dziedzin sztuki? I. Teza: Nieszczęśliwa miłość kochanków z Werony wciąż inspiruje artystów różnych dziedzin sztuki. II. Argumenty: 1. młodość, niemal dziecinność bohaterów rodzi wzruszenie 2. współczucie z powodu losu zgotowanego przez rodziców 3. miłość od pierwszego...
Przydatność 70% Nieszczęśliwa miłość kochanków wciąż inspiruje z różnych dziedzin sztuki
"Romeo i Julia" to historia dwojga kochanków, młodych, niewinnych ludzi, których miłość była ponad dzielącymi ich rodami. Najslynniejszy dramaturg wszechczasow- William Szekspir ukazujac czysta, niewinna, a nawet niedojrzała milosc staje sie inspiracja w roznych dziedzinach sztuki. W swoich ponizszych argumentach przedstawie roznorodnosc przyczyn niezwyklej zywotnosci kochankow. Moim...
Przydatność 70% Dlaczego nieszczęśliwa miłość kochanków wciąż inspiruje artystów z różnych dziedzin sztuki?
I. Teza. Obfitość dokonań artystycznych związanych z legendą Romea i Julii. Różnorodność przyczyn niezwykłej żywotności historii kochanków. II. Argumenty. 1. Młodość, prawie dziecinność. 2. Współczucie z powodu losu zgotowanego im przez rodziców. 3. Pierwsza miłość budzi podziw i szacunek (a szczególnie miłość od pierwszego wejrzenia) 4. Żal budzi...
Przydatność 70% Dlaczego nieszczęśliwa miłość kochanków z Werony wciąż inspiruje artystów różnych dziedzin życia?
„Romeo i Julia” należy do najpiękniejszych tragedii miłosnych wszechczasów, która została napisana przez wybitnego dramaturga, buntownika przeciw klasycznym zasadom dramatycznym – Williama Szekspira. Jest to historia dwojga kochanków napotykających wiele przeciwności losu. Nieszczęśliwa miłość głównych bohaterów inspiruje pisarzy, poetów, malarzy, kompozytorów oraz...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
1 0
Konto usunięte, 5.10.2014 (21:27)
zad 5
R{-2,0,2} jest dziedziną ułamka
odp.B
B) x+2 przez x do sześcianu - 4x
(x+2) / (x^3-4x)
mianownik rózny od zera , czyli:sprawdzamy dla jakich wartości mianownik się zeruje:
(x^3-4x) =0
x(x^2-4)=0
x1=0 lub x^2=4
x2=-2 lub x3=2
zad.6 nie wiadomo która kreska ułamkowa jest główna !!!!!
za7.
(x+3) / [(5-x)(x+2)] =0
zakładam że to wyrażenie [(5-x)(x+2)] całe jest w mianowniku
równanie jest równe zeru gdy licznik równy jest zero:
x+3=0
x=-3
czyli jest jedno rozwiązanie
odp C
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie