Treść zadania
Autor: agusia96 Dodano: 26.5.2010 (20:16)
wpływ reklamy i mediów na psychikę człowieka
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
Podobne zadania
Ułóz tekst reklamy dowolnego produktu.Zastosuj części mowy wybrane Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 3 rozwiązania | autor: kakula006 25.4.2010 (21:11) |
Napisanie reklamy radiowej Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: ania12 4.9.2010 (12:35) |
Napisz , gdzie najchętniej pojawiają sie reklamy i jakie miejsca stwarzają Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: cysia2132 25.10.2010 (16:22) |
W jaki sposób na odbiorców, mediów wpływają reklamy - wypisz wady i zalety. Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: bakus619 22.10.2010 (19:12) |
Podobne materiały
Przydatność 60% Rodzaje reklamy.
Reklama jest wszelką płatną formą nieosobowego przedstawiania i popierania produktów, usług oraz idei przez określonego nadawcę. Wyróżniamy wiele rodzajów reklam. Z punktu widzenia celów strategicznych przedsiębiorstwa wyróżnia się następujące reklamy: • reklama informacyjna, zwracająca uwagę na korzyści, jakie osiągną nabywcy kupując reklamowany produkt lub...
Przydatność 60% Analiza Reklamy
http://www.youtube.com/watch?v=uR8dCgh5cQs analiza reklamy banku Millenium Alnur Seidumanov 1)OPIS REKLAMY Akcja toczy sie na jednym z nowoczesnych osiedli. Bohaterami sa solisci grupy FEEL. Przyjezdzajac samochodem na osiedle solisci slysza jak kobieta na balkonie spiewa ich znana, patryotyczna piosenke. Zaczynaja razem spiewac, dolaczaja sie do nich inni sasiedzi. Wszyscy sa usmiechnieci,...
Przydatność 55% Analiza reklamy na podstawie reklamy Frugo
Mimo, ze reklama jest zjawiskiem znanym ludziom od bardzo dawna (najstarsza udokumentowana jej forma są gliniane tabliczki babilońskie, których wiek określany jest na 5000 lat.), w pełni rozwinęła się dopiero w wieku XX. Postęp techniczny oraz rozwój nauk sprawił, ze reklama stała się niezwykle skutecznym i jednocześnie kontrowersyjnym narzędziem marketingowym. Reklamę...
Przydatność 75% „Mechanizmy prowokacji w reklamie” dział : Psychologia reklamy
Twórcy reklam wciąż szukają nowych rozwiązań na zaintrygowanie i pozyskanie klientów. Zadają sobie wiele trudu, by stworzyć skuteczny komunikat, który odbiorca zaszufladkuje w gowie tak, jak oni tego chcą; aby podsunąć mu motywację do działania; jak mówić jedno, by przekazywać drugie, i jakich słów użyć, by wzbudzić czujność nabywców. Prowokacja jest określeniem...
Przydatność 50% Reklamy Calvin Klein, kontrowersje
Zarzuty wymierzone w branżę reklamową w związku z nadużywaniem w reklamach odniesień do seksu, erotyzmu itp., nie są na dzień dzisiejszy gorącym tematem, czymś, co mogłoby wedrzeć się na pierwsze strony gazet czy do głównego wydania dziennika. W dalszym ciągu eksploatuje się w reklamach treści seksualne, ozdabia tym przekaz, wg niektórych uprzedmiotawia kobiety, propaguje...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
0 0
Tussaud 26.5.2010 (20:41)
Reklamy i media mają manipulacyjny wpływ na psychikę człowieka. Za wszelką ceną chcą, aby ludzie wierzyli w działanie danego produktu i go kupowali.Wykorzystują do tego różne chwyty reklamowe np.w reklamach biorą udział jakieś sławne gwiazdy.Ludzie myślą, że jak gwiazda ma np. lśniące włosy, bo używa tego i tego szamponu, to oni używając tego produktu uzyskają ten sam efekt jaki zobaczyli w telewizji.Reklamy mają za zadanie napędzać produkcję sprzedaży danego produktu np. chwytliwymi sloganami itp.
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie