Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
Podobne materiały
Przydatność 65% Mezozoik cz.2
Stratygrafia mezozoiku Kreda 140 mln.lat temu.Trwał proces otwierania się Oceanów Atlantyckiego i Indyjskiego; rozdzielenie się Ameryki Pd. I Afryki spowodowało otwarcie się pd. części Oceanu Atlantyckiego, a subkontynent indyjski, który przesuwał się ku pn., powodował zawężenie się Oceanu Tetydy, a jednocześnie coraz bardziej otwierał Ocean Indyjski; z końcem kredy...
Przydatność 75% Ekonomia cz 2
Rynek-kategoria ekonomiczna o charakterze dynamicznym związanym z produkcją towarową i oznaczającą ogół kupujących i sprzedających , których decyzje uzależnione są od siebie. Kształtują je popyt i podaż. Elementy rynku : podmioty rynkowe (sprzedający i kupujący) , przedmioty rynkowe (towary i usługi) , stosunki między nimi panujące. Producent-podmiot gospodarczy o...
Przydatność 80% ABC konsumenta cz.2
UMOWA SPRZEDAŻY-jest jedną z najczęściej zawieranych umów w obrocie gospodarczym i ma duże znaczenie dla każdego z konsumentów. Dla prawidłowego wykonania tej umowy szczególne znaczenie praktyczne ma wywiązanie się przez sprzedawce ze zobowiązania do wydania rzeczy należytej jakości, a przez kupującego do odebrania rzeczy i zapłaty ceny. Umowa sprzedaży podlega ogólnym...
Przydatność 60% Równania cz. 2
Równania (2) Zapamiętaj : Przy mnożeniu i dzieleniu wyrażeń zachodzą pewne ciekawe zmiany : (+) razy (+) = (+) ; (-) razy (-) = (+) ; (-) razy (+) = (-) ; (+) razy (-) = (-) 5 x 5 = 25 (-3) x (-4) = 12 (-2) x 3 = -6 3 x (-6) = -18 identycznie jest przy dzieleniu: (+) : (+) = (+); (-) : (-) = (+);...
Przydatność 80% Pedagogika cz.2
Kryteria doboru metody. *najbliższy cel dydakt. danych zajec, który może się różnicować z zajecia na zajecia inne sposoby należy zastosowac wówczas gdy chcemy przekazac uczniom nowe wiadomości, a inne gdy zamierzamy utrwalic ze zrozumieniem materiał przyswojony. *srodki nauczania wyznaczaja bezpośrednie sposoby pracy nauczyciela i uczniow. *organizacja procesu dydaktycznego jako...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
1 0
antekL1 2.4.2014 (21:40)
Zadanie 8.
Dziedziną równania są liczby rzeczywiste poza -7 i 7.
Mianownik można zapisać jako (7 - x)(7 + x), skraca się 7 + x
i całe równanie ma postać:
1 / (7 - x) = 0. Nie ma rozwiązań.
Odp. A.
Zadanie 9.
Odp. C. ; Dowód przez bezpośrednie sprawdzenie na np. liczbach od 1 do 15
Zadanie 10.
Prosta y = a jest pozioma.
Aby miała 1 punkt wspólny z parabolą musi przechodzić przez wierzchołek paraboli,
którego współrzędna y = -4, czyli a = -4.
Odp. B.
Zadanie 11. [ czytaj ^2 jako "do kwadratu" itp. ]
2(x - 1)^2 - 2 = 2x^2 - 4x + 2 - 2 = 2x^2 - 4x = 2x(x - 2)
Miejsca zerowe to x1 = 0; x2 = 2.
Odp. A.
Zadanie 12.
Pole trójkąta równobocznego o boku "x" wynosi P = x^2 * pierwiastek(3) / 4.
Podstawiamy x = 2n, wtedy:
P(n) = (2n)^2 * pierwiastek(3) / 4 = n^2 * pierwiastek(3)
Odp. D.
Zadanie 13
Kąt gamma = 180 - 30 - 60 = 90. Kąty tworzą ciąg: 30, 60, 90
Odp. B.
Zadanie 14.
Jest to ciąg arytmetyczny, który można zapisać też jako
2 * ciąg 1, 2, 3, 4,....111).
Suma tego ostatniego ciągu to 111 * (111 + 1) / 2 = 6216.
Suma ciągu z zadania jest 2 razy większa, 2 * 6216 = 12432
Odp. C.
Zadanie 15.
Odp. C.
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie