Treść zadania
Autor: halina2608 Dodano: 13.2.2014 (18:22)
Ułamki przedstaw w postaci procentów:
a) 2/100, 3/100, 9/100, 17/100, 25/100, 35/100, 60/100, 85/100, 125/100, 250/100
b) 01/4, 3/4, 1/5, 4/5, 3/8, 5/8, 7/10, 19/20, 2 1/10, 1 3/50
c) 0,85; 0,12; 0,23; 0,05; 0,7; 1,15; 1,9; 0,03; 0,001; 0,005;
d) 1/3; 2/3; 5/6; 7/8; 7/12; 10/9; 8/15; 2 1/6; 5 1/35;
e)1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8; 9; 10; 15; 23.
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
Potęgę napisz w postaci iloczynu i oblicz: a) (-5)3 b) (- 2 1/3)3 c) -4 Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 3 rozwiązania | autor: kasaka 27.4.2010 (18:07) |
oblucz (wynik możesz zapisać w postaci ułamka zwykłego lub dzieśtiętnego) Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 3 rozwiązania | autor: marreena365 5.5.2010 (15:44) |
Zapisz w prostrzej postaci : a) 4x - 6y - 9x + 8y = b) 2(4x-5y) -3(2x-4y) = Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 2 rozwiązania | autor: DKasia 12.5.2010 (20:19) |
zapisz w postaci ułamka zwykłego lub liczby mieszanej i skróć. Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 6 rozwiązań | autor: Becia09 13.5.2010 (15:20) |
napisz co najmniejdwoma sposobami,w postaci wyrażeń dwumianowyhc,podane wielkośc Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: Konto usunięte 13.6.2010 (13:03) |
Podobne materiały
Przydatność 60% What will the world look like in 2100
We must wait for the year 2100 for a long time. I don’t know what the world will look like then. In my imagination the world will be less interesting and exciting as today. Technology will be high developed. Many things will be mechanized. For example we will have intelligent fridges in our kitchens (they will order food automatically for us when we need it); cars will be like small...
Przydatność 100% Im Jahr 2100... (opis przyszłości)
Im Jahr 2100 werden die Menschen so glücklich und zufrieden sein, weil sie nicht mehr zu arbeiten brauchen. Im Jahr 2010 wird es weniger Natur. Der Wälder und die Weiser werden in Grün - Zone. Die Menschen werden in Metallplatten Häuser wohnen. Sie werden mehr Erfindungen haben. Krankheiten und Epidemien werden gebannt sein. In Zukunft werden wir kleine Flugzeugs statt Autos. Die Welt wird...
Przydatność 75% Postacie obłąkane w literaturze. Przedstaw analizując utwory literackie różnych epok.
"Upośledzona głupota czy dramatyczne szaleństwo?" Obecnie obłęd jest zjawiskiem wszechobecnym w świecie, jednakże w wielu przypadkach niedostrzeganym lub wręcz bagatelizowanym. Nauka definiuje obłęd jako ostre zaburzenie psychiczne, trwające okresowo. Cechuje się ono mówieniem bez związku, omamami i skłonnością do czynów gwałtownych. Różni się nieznacznie od...
Przydatność 50% Postacie
Banach-matematyk, profesor Uniwesyt Lwows. Beck-polityk,szef gabinetu ministra spraw wojskowych,pracownik Piłsudskiego Beria-szef NKWD,usprawnienie pracy aparatu bezpieczeństwa,powołanie szkoły dla NKWD Budionny-marszałek ZSRR,dowódca Armii Czerwonej,umocnił i zmodernizował siły zbrojne Chamberlain-konserwatywny polityk brytyjski,premier,rzecznik ustępstw przeciw hitlerowcom...
Przydatność 50% Kobieta piękna , władcza , zdradziecka i próżna. Przedstaw sposoby kreowania postaci kobiecych w utworach różnych epok.
Kobiety są popularnym motywem literatury różnych epok .Najczęściej są ukazywane jako bohaterki pozytywne . Są kochającymi narzeczonymi , poswięcającymi swe życie bojowniczkami o wolność ojczyzny , oddanymi i wiernymi żonami , przykładnymi matkami .Nie mniej jednak w wielu utworach literackich spotykami kobiety piekne i zdradzieckie , władcze i próżne . Kobieta żądną...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
2 0
sonar 15.2.2014 (21:23)
a)
2/100 = 2/100 * 100% = 200/100% = 2%
3/100 = 3/100 * 100% = 300/100% = 3%
9/100 = 9/100 * 100% = 900/100% = 9%
17/100 = 17/100 * 100% = 1700/100% = 17%
25/100 = 25/100* 100% = 2500/100% = 25%
35/100 = 35/100 * 100% = 3500/100% = 35%
60/100 = 60/100* 100% = 6000/100% = 60%
85/100 = 85/100* 100% = 8500/100% = 85%
125/100 = 125/100*100% = 12500/100% = 125 %
250/100 = 250/100 * 100% = 25000/100% = 250%
b)
1/4= 1/4 * 100% = 100%/4= 25%
3/4= 3/4 * 100% = 300/4% = 75%
1/5= 1/5 * 100% = 100/5% = 20%
4/5= 4/5 * 100% = 400/5% = 80%
3/8 = 3/8* 100% = 300/8% = 37,5%
5/8= 5/8 * 100% = 500/8% = 62,5%
7/10= 7/10 * 100% = 700/10% = 70%
19/20= 19/20 * 100% = 1900/20% = 95%
2 i 1/10 = 21/10* 100% = 2100/10% = 210%
1 i 3/50= 53/50 * 100% = 5300/50 = 106%
c)
0,85 = 0,85 * 100% = 85%
0,12= 0,12 * 100% = 12%
0,23= 0,23 * 100% = 23%
0,05= 0,05 * 100% = 5%
0,7= 0,7 * 100% = 70%
1,15 = 1,15 * 100% = 115%
1,9= 1,9 * 100% = 190%
0,03= 0,03 * 100% = 3%
0,001= 0,001 = 0,1%
0,005= 0,005 * 100% = 0,5%
d)
1/3 = 1/3 * 100% = 100/3% = 33 i 1/3 %
(lub 33,(3)%)
2/3 = 2/3 * 100% = 200/3% = 66 i 2/3 %
(lub 66,(6)% )
5/6 = 5/6 * 100% = 500/6% = 83 i 2/6 %= 83 i 1/3%
(lub 83,(3)% )
7/8 = 7/8 * 100% = 700/8 %= 87,5 %
7/12= 7/12 * 100% = 700/12% = 58 i 4/12 = 58 i 1/3 %
(lub 58,(3) %)
10/9= 10/9 * 100% = 1000/9 % = 111 i 1/9 %
(lub 111,(1) % )
8/15 = 8/15 * 100% = 800/15% = 53 i 5/15% = 53 i 1/3%
(lub 53,(3) % )
2 i 1/6 = 13/6 * 100% = 1300/6 % = 216 i 4/6 % = 216 i 2/3 %
(lub 216,(6) )
5 i 1/35= 176/35 * 100% = 17600/35% = 502 i 30/35% = 502 i 6/7 %
( lub 502,(857142) % )
e)
1= 1 * 100% = 100%
2= 2* 100% = 200%
3= 3* 100% = 300%
4= 4 * 100% = 400%
5 = 5* 100% = 500%
6= 6 * 100% = 600%
7= 7 * 100% = 700%
8= 8 * 100% = 800 %
9 = 9 * 100% = 900%
10 = 10* 100% = 1000%
15= 15 * 100% = 1500%
23 = 23 * 100% = 2300%
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie