Treść zadania
Autor: natisiema Dodano: 31.1.2014 (09:33)
7. W trapezie krótsze ramię ma długość 20 cm i stanowi 5/6 (jak by co to to jest ułamek xd) długości górnej podstawy. Dolna podstawa jest o 20% dłuższa od górnej podstawy i o 6 cm dłuższa od dłuższa od drugiego ramienia. Oblicz obwód tego trapezu.
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
w trapezie równoramiennym wysokość poprowadzona z wierzchołka przy Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: daria0024 30.3.2010 (19:30) |
w trapezie o polu 18cm2 wysokość jest równa 3 cm a jedna z podstaw jest o 5 Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 4 rozwiązania | autor: pata26 20.4.2010 (18:12) |
W szkole podstawowej nr.14 uczy się 930 uczniów . Liczba dziewcząt stanowi Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 3 rozwiązania | autor: crazydaro12 22.4.2010 (20:21) |
Suma trzech liczb naturalnych jest równa 42. Druga liczba stanowi 75% Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: Piotr 4.5.2010 (21:17) |
Proszę pomóżcie. zad. 1 W trapezie równoramiennym ABCD krótsza podstawa Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: mamba11 16.5.2010 (18:25) |
Podobne materiały
Przydatność 85% Hasła pozytywizmu polskiego i europejskiego, ramy czasowe epoki
RAMY CZASOWE EPOKI · na zachodzie Europy lata 30-te XIX w. do 70-tych XIX w. · W Polsce od 1864 (upadek powstania styczniowego) do przełomu lat 80 i 90 XIX w. Cała epoka skupiona jest wokół nauki i jej gwałtownego rozwoju. Filozofia i technika podporządkowane są ideii uszczęśliwiania ludzkości. HASŁA POZYTYWIZMU EUROPEJSKIEGO 1. utylitaryzm – głosił, że...
Przydatność 65% Młoda Polska - ramy czasowe, kierunki artystyczne w okresie Młodej Polski.
Ramy czasowe: Za początek epoki przyjęto datę 1891 r. (wydanie pierwszego tomu poezji Kazimierza Przerwy-Tetmajera), której towarzyszyły nowe tendencje ideowo-artystyczne, a za koniec - 1918 r., czyli rok odzyskania przez Polskę niepodległości. Określenia epoki: "Młoda Polska", "neoromantyzm", "modernizm", "symbolizm". Najczęściej...
Przydatność 75% Co stanowi większe zagrożenie dla świata – maszyny czy człowiek?
Od II połowy XX wieku gwałtownie zaczęła rozwijać się cybernetyka. Ludzie częściej wykorzystywali maszyny do pracy lub nauki. Komputery zaczęły odgrywać coraz ważniejszą rolę w życiu ludzi, były nawet zdolne do rzeczy, których człowiek nigdy by nie dokonał. Na przykład wysłane przez naukowców sondy kosmiczne pozwalają nam bez udziału ludzi poznawać najdalsze zakątki...
Przydatność 85% Jeśli nie szata zdobi człowieka, to co stanowi o jego wartości?
Moim zdaniem o wartości człowieka świadczy nie to co widzimy na co dzień, ale to co ma on w środku. Bardzo często oceniamy ludzi na podstawie ich wyglądu, albo tego co posiadają - jaki mają telefon, samochód, czy też jak się ubierają. Jest to niesprawiedliwe, a w wielu przypadkach, także błędne. Dla niektórych wygląd jest jedyną rzeczą, która się w ich życiu liczy....
Przydatność 75% „Człowiek kochający książki jest bogatszy od innych. Czasem przeczytanie jakiejś książki stanowi o losie człowieka”.
- „...Żyli długo i szczęśliwie” – zakończyłem czytanie A teraz już śpi – powiedziałem. - Leszek!? – zawołała Ania - Co się stało? - Wiesz, ja chciałbym być taka jak Piękna - A dlaczego byś chciała taka być? – zaciekawiony zapytałem siostry - Bo ona była taka dobra, kochała wszystkich, no i opiekowała się Bestią – z przejęciem odpowiedziała Ania -...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
0 1
scooli81 31.1.2014 (12:32)
a=20cm - krótsze ramię.
b-górna podstawa
5/6b = 20cm
b=20*6/5=120/5=24cm
c-dolna podstawa
20% z 24 = 20/100*24=4,8cm
c=24+4,8=28,8cm
d-drugie ramię
d=28,8-6=22,8cm
O=a+b+c+d = 20+24+28,8+22,8=95,6cm
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie