Treść zadania
Autor: kizak9 Dodano: 9.1.2014 (21:22)
Zapisz i rozwiąż odpowiednie układy równań.
Sposób rozwiązywania: metoda przeciwnych współczynników.
Zadanie w załączniku.
Proszę o pomoc :)
Pilne !
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
Zapisz w postaci sumy. a) ( 1 / 2 + x ) do kwadratu b)(-2a+2b) do kwadratu Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: Ilonus 30.3.2010 (16:25) |
na zdjeciu przedstawiono znak drogowy zakaz ruchu w obu kierunkach .odpowiednie Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: kasia13151 1.5.2010 (16:39) |
Napisz odpowiednie nierówności .! Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: kolorowaaxD 10.5.2010 (22:51) |
Zapisz odpowiednie równanie za x długopisów po 2,40 zł i dwa razy więcej Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 4 rozwiązania | autor: robert193 12.5.2010 (19:13) |
Zapisz odpowiednio równanie Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 6 rozwiązań | autor: robert193 12.5.2010 (19:19) |
Podobne materiały
Przydatność 50% Romantyczna profetyka. Wykorzystaj odpowiednie utwory.
Profetyzm - zjawisko występowania proroków; znane wielu religiom (zwłaszcza judaizm). "Dziady" cz. III. W Widzeniu księdza Piotra zamieścił Mickiewicz wizję Polski jako zbawiciela narodów. Ksiądz Piotr ujrzał historię Polski na kształt męki Chrystusa - poprzez sąd, drogę krzyżową, ukrzyżowanie i wniebowstąpienie. Proroctwo Przyszłości jaką ujrzał, jest...
Przydatność 65% Wielkie polemiki epoki romantyzmu. Wykorzystaj odpowiednie przykłady literackie.
Polemika pomiędzy zwolennikami klasycyzmu (do tej grupy należało starsze pokolenie uczonych i literatów, m.in. Jan Śniadecki, Kajetan Koźmian, L.Osiński, Franciszek Dmochowski), a orientacją młodych romantyków (Kazimierz Brodziński, Maurycy Mochnacki, Adam Mickiewicz). Spór rozegrał się w latach 1818-1830. Reprezentatywne głosy w tej sprawie to "O klasyczności i...
Przydatność 50% Czy współczesnemu człowiekowi są potrzebne autorytety? Uzasadnij swój sąd wykorzystując odpowiednie argumenty.
Człowiek, żyjący w XXI wieku, posiada dostęp do najnowszej nauki i techniki. Bez problemu korzysta z internetu, telefonu komórkowego oraz innych urządzeń ułatwiających życie. Staje się zarozumiały i pewny siebie. Uważa, że niepotrzebna mu jest żadna pomoc, gdyż umie rozwiązać swoje problemy dzięki zdobytej przez pokolenia, w ciągu 2000 lat wiedzy. Czy potrzebne są...
Przydatność 75% "Syzyfowe prace" - utwór Stefana Żeromskiego jako powieść o dojrzewaniu, dorastaniu, pierwszych ważnych doświadczeniach młodych ludzi. Uzasadnij stwierdzenie podając odpowiednie argumenty.
Utwór Stefana Żeromskiego jest powieścią o dojrzewaniu, dorastaniu, pierwszych ważnych doświadczeniach młodych ludzi. Stanowi wspaniały zbiór wszystkich przeżyć, tak bliskich zwyczajnym nastolatkom. Spróbuję uzasadnić powyższe stwierdzenie, w oparciu o następujące argumenty. Po pierwsze, utwór idealnie ukazuje, jakie uczucia „gnieździły się” w sercach przyszłych...
Przydatność 50% Jak sądzisz na czym polega ponadczasowość i uniwersalizm utworu pt. "Mały Książę".Odpowiedz na pytanie podająć odpowiednie argumenty.
Książka napisana przez A.S.Exupert zawiera w sobie elementy baśni,opowiadania.Jest bardzo niezwykła.Co czyni ją ponadczasową i uniwersalną? Na to pytanie postaram się odpowiedzieć w mojej pracy. Niezwykłość książki możemy zauważyć już na samym początku. Zadedykowana jest ona dorosłemu, w większości książek natomiast autor zamieszcza dedykację dla...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
0 0
antekL1 10.1.2014 (08:30)
; Komentarze po średnikach są dla Ciebie, nie przepisuj!
a)
; Trójkąt równoboczny ma wszystkie boki równe, układamy 2 równania:
5y + 5 = 2x
x + 3y = 2x ; przenosimy wyrazy, aby dostać "znaną" formę
2x - 5y = 5 ; <---------------- to jest wyjściowy układ równań
-x + 3y = 0 ; drugie równanie mnożymy przez 2
2x - 5y = 5
-2x + 6y = 0
----------------------- ; dodajemy stronami
y = 5
; Ponownie bierzemy wyjściowy układ,
; mnożymy pierwsze równanie przez 3, drugie przez 5
6x - 15y = 15
-5x + 15y = 0
----------------------- ; dodajemy stronami
x = 15
========================================
b)
; Ramiona trapezu są równe, stąd pierwsze równanie:
2c - 3d = c - 5
; Jeżeli poprowadzisz drugą wysokość, taką, jak ta kreskowana, z prawej strony to zauważysz, że odcina ona od podstawy po prawej stronie także odcinek "d". Stąd drugie równanie:
c = 15 + d
; W obu równaniach przenosimy wyrazy aby mieć "znaną" formę
c - 3d = -5 ;<--------------- to jest wyjściowy układ równań
c - d = 15 ; drugie równanie mnożymy przez -1
c - 3d = -5
-c + d = -15
----------------------- ; dodajemy stronami
-2d = -20
d = 10
; Ponownie bierzemy wyjściowy układ równań i drugie równanie razy -3
c - 3d = -5
-3c + 3d = -45
----------------------- ; dodajemy stronami
-2c = -50
c = 25
========================================
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie