Treść zadania
Autor: gabrysia1105 Dodano: 6.11.2013 (14:48)
Bardzo proszę o zrobienie zadanek 4, 5, 6 z załącznika??? To są inne niż w poprzednim zadaniu.
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
Podobne zadania
Prosze bardzo o pomoc !!!!!potrzebuje do pracy kontrolnej Przedmiot: Chemia / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: malina1 7.4.2010 (14:20) |
Pomóżcie!!!!!!!!!!!!!!!!!!! na jutro pilne bardzo! Przedmiot: Chemia / Liceum | 2 rozwiązania | autor: agulinda92 29.4.2010 (18:00) |
Pomóżcie!!!!!!!!!!!!!!!!!!! na jutro pilne bardzo! Przedmiot: Chemia / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: Agnese7 3.5.2010 (18:34) |
Charakterystyka magnezu i wapnia. Bardzo prosze o szybka odpowiedz ;) Przedmiot: Chemia / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: Necia 4.5.2010 (16:52) |
bardzo bardzo prosze o pomoc potrzebne pilnie!!!! Przedmiot: Chemia / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: malina1 9.5.2010 (20:03) |
Podobne materiały
Przydatność 60% Renesans bardzo ogolnie.
Renesans, inaczej odrodzenie – jest to epoka w dziejach kultury europejskiej, trwająca od XV do XVI wieku (we Włoszech już od XIV wieku. Termin „odrodzenie został użyty po raz pierwszy przez Vasariego w celu scharakteryzowania tendencji w malarstwie włoskim. Literatura – Głównym prądem renesansu był humanizm. Wśród dziedzin sztuki uprzywilejowane miejsce wyznaczono sztuce....
Przydatność 80% Elektronika cyfrowa (BARDZO OBSZERNY MATERIAŁ)
ELEKTRONIKA CYFROWA W załączniku znajduje się obszerny materiał dotyczączy elektroniki cyfrowej - poniżej spis treści. SPIS TREŚCI 1. WPROWADZENIE 1.1. Systemy liczbowe 1.1.1. Dziesiętny system liczbowy 1.1.2. Dwójkowy system liczbowy 1.1.3. Szesnastkowy system liczbowy 1.2. Kody 2. PODSTAWOWE FUNKCJE LOGICZNE I FUNKTORY UKŁADÓW LOGICZNYCH 2.1. Wstęp 2.2....
Przydatność 70% Komuniakcja niewerbalna - bardzo dobra praca
„...Wykształcenie zdobywa się czytając książki, ale inne, ważniejsze wykształcenie - znajomość świata – zdobywa się tylko dzięki czytaniu ludzi i studiowaniu ich różnych wydań...” Lord Chesterfield „Listy do syna” Komunikacja niewerbalna istnieje już ponad milion lat. Jest więc znacznie starsza od mowy, powstałej prawdopodobnie w późnym plejstocenie, ok....
Przydatność 65% Historia - Renesans - bardzo podstawowe informacje.
Te podstawowe informacje wystarczyły abym uzyskała pozytywną ocenę - 5 Przyczyny wypraw geograficznych: Polityczne : Zdobycie przez Turków Konstantynopola Spory pomiędzy Portugalią a Kastylią o znaczenie i wzmocnienie państwa na arenie międzynarodowej Społeczne: Sukcesja feudalna: najstarszy z braci odziedzicza całą ziemię natomiast młodsi musza jakoś się...
Przydatność 50% Hydrologia bardzo dokładne opracowanie tematu.
Transpiracja- odparowywanie wody za pośrednictwem ciała organizmów, jej parowanie z powierzchni liści roślin, skóry i płuc zwierząt. Obieg wody w przyrodzie (cykl hydrologiczny): Pod wpływem ciepła słonecznego powierzchnia mórz i oceanów nieustannie paruje. Woda zmienia stan skupienia i masy pary wodnej mieszają się z powietrzem. Przy dostatecznie dużej wilgotności...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
1 0
antekL1 6.11.2013 (15:57)
To jest zadanie 1, pokazało mi, że "strona nie istnieje"
Przepraszam za zadanie z wielomianem i resztą, napisałem "logika",
tutaj też.
To co pod pierwiastkiem zapisuje się jako: x^2 + 10x + 25 = (x + 5)^2
Czyli cała nierówność to:
|x + 3| + \sqrt{(x+5)^2} \geqslant 3 - x
a biorąc pod uwagę że pierwiastek(y^2) = |y| (dodatnie!) możemy napisać:
|x + 3| + |x + 5| \geqslant 3 - x
Zobaczmy 4 przypadki:
1) x + 3 >= 0 oraz x + 5 >= 0 czyli x >= -3 oraz x >= -5.
Nierówność spełnia się dla x >= -3 (iloczyn warunków)
Wtedy nierówność ma postać:
Już Ci wielokrotnie pisałem, co zrobić z |....| gdy w środku jest liczba dodatnia itd.
x + 3 - ( x + 5) >= 3 - x ; czyli x >= 11
Warunek " x >= 11" jest silniejszy od poprzednich x >= -3, mamy pierwszy przedział:
x należy do <11; +oo)
2) x + 3 >= 0 oraz x + 5 <= 0 ; daje: x >= -3 oraz x <= -5. Sprzeczność.
3) x + 3 <= 0 oraz x + 5 >= 0 ; daje: x <= -3 oraz x >= -5. Daje przedział: < 5; -3>
To już wiesz: Zmieniamy |x - 3| na -(x - 3), ale |x + 5| bez zmian, czyli mamy:
-(x - 3) + (x + 5) >= 3 - x ; czyli x = -5 (dlatego, że jest "większe lub RÓWNE")
Mamy kolejnego kandydata.
4) Sprawdzisz sobie, że daje sprzeczność.
Wynik:
x \in \,<11; +\infty) \cup \{-5\}
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie