Treść zadania
Autor: olamiler14 Dodano: 29.10.2013 (20:37)
BARDZO PILNE !!!! JAK NIE BĘDĘ MIAŁA DOSTANĘ 1 : / BŁAGAM, POMÓŻCIE !!!! :* Zadania w załącznikach.
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
Podobne zadania
Cześć :) mam problem z zadaniem z fizyki... tzn. nie chce mi sie za bardzo go Przedmiot: Fizyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: kasia240432 29.3.2010 (19:15) |
pilne!!!!! gestosc niklu wynosi 8,9g/cm3 a gestosc zelaza - Przedmiot: Fizyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: marta-piecha 30.3.2010 (19:42) |
Pilne na jutro.!!Pomóżcie.!! Przedmiot: Fizyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: brunetka00 11.4.2010 (14:54) |
zadanie z fizyki pilne!!! Przedmiot: Fizyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: m35 19.4.2010 (17:21) |
zadanie z fizyki pilne!!! Przedmiot: Fizyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: m35 19.4.2010 (18:17) |
Podobne materiały
Przydatność 60% Renesans bardzo ogolnie.
Renesans, inaczej odrodzenie – jest to epoka w dziejach kultury europejskiej, trwająca od XV do XVI wieku (we Włoszech już od XIV wieku. Termin „odrodzenie został użyty po raz pierwszy przez Vasariego w celu scharakteryzowania tendencji w malarstwie włoskim. Literatura – Głównym prądem renesansu był humanizm. Wśród dziedzin sztuki uprzywilejowane miejsce wyznaczono sztuce....
Przydatność 80% Elektronika cyfrowa (BARDZO OBSZERNY MATERIAŁ)
ELEKTRONIKA CYFROWA W załączniku znajduje się obszerny materiał dotyczączy elektroniki cyfrowej - poniżej spis treści. SPIS TREŚCI 1. WPROWADZENIE 1.1. Systemy liczbowe 1.1.1. Dziesiętny system liczbowy 1.1.2. Dwójkowy system liczbowy 1.1.3. Szesnastkowy system liczbowy 1.2. Kody 2. PODSTAWOWE FUNKCJE LOGICZNE I FUNKTORY UKŁADÓW LOGICZNYCH 2.1. Wstęp 2.2....
Przydatność 70% Komuniakcja niewerbalna - bardzo dobra praca
„...Wykształcenie zdobywa się czytając książki, ale inne, ważniejsze wykształcenie - znajomość świata – zdobywa się tylko dzięki czytaniu ludzi i studiowaniu ich różnych wydań...” Lord Chesterfield „Listy do syna” Komunikacja niewerbalna istnieje już ponad milion lat. Jest więc znacznie starsza od mowy, powstałej prawdopodobnie w późnym plejstocenie, ok....
Przydatność 65% Historia - Renesans - bardzo podstawowe informacje.
Te podstawowe informacje wystarczyły abym uzyskała pozytywną ocenę - 5 Przyczyny wypraw geograficznych: Polityczne : Zdobycie przez Turków Konstantynopola Spory pomiędzy Portugalią a Kastylią o znaczenie i wzmocnienie państwa na arenie międzynarodowej Społeczne: Sukcesja feudalna: najstarszy z braci odziedzicza całą ziemię natomiast młodsi musza jakoś się...
Przydatność 50% Hydrologia bardzo dokładne opracowanie tematu.
Transpiracja- odparowywanie wody za pośrednictwem ciała organizmów, jej parowanie z powierzchni liści roślin, skóry i płuc zwierząt. Obieg wody w przyrodzie (cykl hydrologiczny): Pod wpływem ciepła słonecznego powierzchnia mórz i oceanów nieustannie paruje. Woda zmienia stan skupienia i masy pary wodnej mieszają się z powietrzem. Przy dostatecznie dużej wilgotności...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
1 0
antekL1 29.10.2013 (22:51)
Zadanie 2. (strona 7)
W każdym z przypadków dorysuj dwie linie proste od środka gwiazdki (będącej źródłem światła), STYCZNE do koła reprezentującego piłkę po obu stronach piłki (powstaje takie przewrócone "V"). Linie te przecinają ekran w dwu punktach, cień jest to odcinek pomiędzy tymi punktami przecięcia. Zaznacz go.
Wnioski do dopisania:
a) cień rośnie
b) cień maleje
c) cień maleje
==================================
Zadanie 3. (strona 7)
Narysuj linie proste ze środka każdej z gwiazdek (latarni) przecinające rogi budynku.
Od dolnej latarni
- linię A do dolnego rogu po lewej stronie,
- linię B do dolnego, lewego rogu po prawej stronie
Obszar ZA BUDYNKIEM na prawo od linii A i na lewo od linii B
jest nieoświetlony przez tą latarnię
Od górnej latarni
- linię C do górnego rogu po lewej stronie,
- linię D do dolnego, prawego rogu po prawej stronie
Obszar ZA BUDYNKIEM na prawo od linii C i na lewo od linii D jest
nieoświetlony przez tą latarnię
Masz teraz podwórko przedzielone liniami, podzielone na kilka wielokątów. Zamaluj te wielokąty jak jest powiedziane w zadaniu.
Jeśli w którymś punkcie nie wiesz, jaki kolor wybrać to sprawdź, czy z tego punktu można poprowadzić prostą do jednej lub obu latarni tak, aby ta prosta NIE przecinała budynku. Jeśli można to dana latarnia oświetla wybrany punkt.
==================================
Zadanie 4. (strona 8)
Narysuj 4 proste styczne do piłki i przedłuż je do przecięcia z ekranem.
- od górnej krawędzi włókna styczną do piłki na górze
- od górnej krawędzi włókna styczną do piłki na dole
- od dolnej krawędzi włókna styczną do piłki na górze
- od dolnej krawędzi włókna styczną do piłki na dole
Na ekranie dostaniesz 4 punkty przecięcia z prostymi.
- Obszar pomiędzy środkowymi punktami to cień
- Obszar dookoła cienia (między brzegowymi i środkowymi punktami) - to półcień (są , 2 półcienie, na górze i na dole cienia)
- Pozostały obszar jest całkowicie oświetlony (są 2 takie, na górze i na dole)
==================================
Zadanie "Policzmy razem" (strona 8)
Zaznacz:
5 m to dłuższy pionowy wymiar, 2m -krótszy pionowy wymiar,
4,5 m - krótszy poziomy wymiar, x - dłuższy pionowy wymiar
Proporcja:
x / 5 = 4,5 / 2
Wyznaczanie "x"
Mnożymy obie strony proporcji przez 5
x = (4,5 / 2) * 5
x = 11,25 m
Odpowiedź: Długość cienia słupa wynosi 11,25 m.
==================================
Zadanie 1. ( z działu "Widzimy dzięki światłu" )
a) Promień pada na ścianę, odbija się i wpada do oka (litera V obrócona o 90 stopni przeciwnie do wskazówek zegara)
b) Jak w (a), ale promień najpierw pada na to coś, co dziewczyna trzyma (lustro??) , ponownie się odbija i dopiero wtedy wpada do oka.
==================================
Zadanie 2. ( z działu "Widzimy dzięki światłu" )
śnieg 90%, asfalt 10%, beton 45%
==================================
Zadanie 3. ( z działu "Widzimy dzięki światłu", strona 10 )
Narysuj proste od lampek przechodzące przez dziurkę po lewej stronie kamery. Obrazy lampek tworzą się na ścianie po prawej stronie, tam, gdzie przecinają ją prowadzone proste: zielony na dole, niebieski w środku, czerwony na górze.
==================================
Zadanie 4. ( z działu "Widzimy dzięki światłu", strona 10 )
Narysuj, co każą, tak jak w poprzednim zadaniu.
Obraz ołówka będzie obrócony - piszący koniec na górze.
==================================
Zadanie 5. ( z działu "Widzimy dzięki światłu", strona 10 )
Sorry, poradzisz sobie sama!
==================================
Zadanie 1. ( z działu "Załamanie światła" )
Do promieni B i C dorysuj przerywane czarne linia takie, jak przy promieniu A.
Kąty padania są NAD szkłem, między promieniem i czarną linią.
Kąty załamania są POD szkłem, między promieniem i czarną linią.
==================================
Zadanie 2. ( z działu "Załamanie światła" )
a)
Lewy promień w prawo, bardziej poziomo niż promień padający.
Prawy promień w lewo, bardziej poziomo niż promień padający.
b)
Lewy promień w lewo, bardziej pionowo niż promień padający.
Prawy promień w lewo, bardziej pionowo niż promień padający.
Ale niewielkie odchylenie w pionie, przed rysowaniem przeczytaj (c) i (d)
c)
Jak w (b) ale jeszcze bardziej pionowo
d)
Jak w (b) i w (c), bardziej pionowo niż w (b), ale mniej niż w (c)
==================================
Zadanie 3. ( z działu "Załamanie światła" , strona 14)
Przedłuż promienie "powietrzne" pod powierzchnię wody.
Narysuj rybę NAD tą rzeczywistą, tak, aby dotykała obu przedłużeń promieni.
Zbiorniki wodne wydają się PŁYTSZE
==================================
Zadanie 4. ( z działu "Załamanie światła", strona 14 )
Niestety brak rysunku z wykresem.
Wskazówka: w powietrzu zawsze bieg promienia jest bardziej "poziomy"
==================================
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie