Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
\Napisz wzory na obliczanie obwodu, pola trójkąta, poznanych czworokątów, Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 4 rozwiązania | autor: maryska122 28.3.2010 (20:47) |
\Napisz wzory na obliczanie obwodu, pola trójkąta, poznanych czworokątów, Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 5 rozwiązań | autor: maryska122 28.3.2010 (20:48) |
Suma dwóch liczb równa się 180 iloraz większej przez mniejszą wynosi Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 2 rozwiązania | autor: awra16 8.4.2010 (22:07) |
Suma dwóch liczb wynosi 216 a ich różnica 40. Co to są za liczby? Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 2 rozwiązania | autor: awra16 8.4.2010 (22:13) |
Suma dwóch liczb wynosi trzy całe i jedną trzecią.Wiadomo że 2 z tych Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 2 rozwiązania | autor: patixd 12.4.2010 (18:07) |
Podobne materiały
Przydatność 90% Dializa zamiast nerek
Dializa zamiast nerek Zdrowy człowiek wydala dziennie około 1,5 l moczu. To tylko niewielka część płynów, które krążą w naszym organizmie. W ciągu doby przez obydwie nerki przepływa ich około 180 litrów. Nerki zajmują się wytwarzaniem i wydalaniem moczu, usuwając w ten sposób z organizmu zbędne, toksyczne produkty przemiany materii oraz nadmiar wody. Są odpowiedzialne...
Przydatność 55% Negocjacje zamiast kłótni.
Pięknego słonecznego dnia dwa osiołki wyszły na łąkę, aby zjeść siano z biegiem czasu oddalali się od siebie, aż zabrakło sznurka.Każdy zaczął ciągnąć w swoją stronę, ale czły czas stali w tym samym miejscu daleko od siana. Zmęczeni usiedli i szukali kompromisu. W końcu doszli do porozumienia. Najpierw zjedli siano z jednej strony, a potem z drugiej. Cieszyli się, że...
Przydatność 80% Akceptuj zamiast tolerować.
Inny nie znaczy gorszy! Każdy z nas ma prawo do odmienności. My jako drużynowi, wychowawcy powinniśmy być szczególnie tolerancyjni wobec wszelkich przejawów odmienności naszych podopiecznych. Nauczyliśmy się już tolerować odmienną muzykę, strój, wygląd, nieśmiałość czy problemy z poprawnym wysławianiem się. Jednak czy tolerowanie tych i wszystkich innych objawów...
Przydatność 60% Dzieje Liczb
Liczba, jest podstawowym pojęciem matematyki, które powstało w świadomości człowieka na wiele tysięcy lat przed naszą erą, a następnie kształtowało się i rozwijało wraz z rozwojem cywilizacji i kultury. Z chwilą, gdy rozróżnienie między „jeden” i „wiele”- charakterystyczne dla ludów pierwotnych- przestało wystarczać, wprowadzone zostały liczby: 1,2,3,4,...,a więc...
Przydatność 75% Symbolika liczb
Liczbę 1 uważano dawno, dawno temu za liczbę najdoskonalszą. Jest to pierwsza liczba nieparzysta. Wszystkie inne liczby pochodzą od jedynki, np.2, to 1 + 1. Jeden - ile to jest: dużo czy mało? Zastanów się! Wszyscy chcą być pierwsi: w nauce, w sporcie, w zabawie, ale nikt nie chce dostać jedynki z klasówki! Liczba 2 jest pierwszą liczbą parzystą. Uważana była przed wiekami...
0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań
Zgłoś nadużycie