Treść zadania
Autor: Bobrel Dodano: 8.10.2013 (18:32)
szkolić w3 os.,lpoj.,czasu przeszłego r.m tryb oznaj
kazac w3 os.,l.,poj.,r,z czasu przeszłego tryb oznaj
pilowac w 2 os.l.poj tryb rozk.
powachac w 2os.,l.poj tryb rozk
uczyc w 2 os l.poj tryb rozkaz
robic w 1os.,l.,poj.,czasu teraźniejszego tryb oznaj.
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
ułóż zdania okolicznikowe,czasu,miejsca,celu Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa | 2 rozwiązania | autor: cysio 18.5.2010 (17:23) |
Dlaczego warto poświęcać więcej czasu wybranym przez ciebie Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa | 3 rozwiązania | autor: macia123 19.5.2010 (21:51) |
DLacego warto poswięcać więcej czasu wybranym przez siebie czynnoscią? Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: macia123 19.5.2010 (22:09) |
Dlaczego warto poświęcać więcej czasu wybranym przez ciebie Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: macia123 19.5.2010 (22:15) |
opis wehikułu czasu Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: martwywziater 23.5.2010 (14:25) |
Podobne materiały
Przydatność 65% Tryb Przysposobienia
Przysposobienie – stosunek prawny, powstały z woli zainteresowanych osób, taki jaki istnieje pomiędzy rodzicami a dziećmi. Odróżnia się dwa podstawowe tryby: * kontraktowy * sądowy Tryb kontraktowy – polega na przysposobieniu dziecka w drodze umowy, z reguły zatwierdzanej przez czynnik państwowy (sąd). Jednak według nowoczesnej koncepcji przysposobienia, nie jest ono...
Przydatność 50% Tryb rozkazujący.
Tryb rozkazującym w języku niemieckiyczy trzech osób "du", "ihr" i "Sie". Tworząc tryb rozkazujący do drugiej osoby liczby pojedynczej skreślamy końcówkę -st oraz zaimek osobowy "du". W drugiej osobie liczy mnogiej> Skreślamy zaimek osobowy "ihr". W trzeciej osobie liczby mnogiej "Sie". Zamieniamy miejscami czasownik i zaimek osobowy "Sie" machen du machst - mach! ihr macht -...
Przydatność 75% Tryb Rozkazujący
Tryb Rozkazujący w języku niemieckim. Za pomocą trybu rozkazującego wyrażamy prośby, polecenia i rozkazy skierowane bezpośrednio do drugiej osoby lub do grupy osób. Tryb rozkazujący odnosi się więc do II os. l.pojedynczej i II os. l.mnogiej. Istnieje także forma grzecznościowa. W liczbie pojedyńczej do tematu dodajemy końcówkę -e. W języku potocznym końcówka ta jest...
Przydatność 50% Środowisko psychospoleczne i fizyczne szkoly
Pojęcie przystosowania społecznego Zjawisko przystosowania społecznego interesuje badaczy różnych dyscyplin naukowych. Jest też przez nich różnie rozumiane, w inny sposób definiowane. Literatura tematu pozwala na stwierdzenie, iż przedstawiciele różnych nauk bardzo różnie definiują termin przystosowanie, a kryteria przez nich sformułowane są często subiektywne i...
Przydatność 65% Tryb życia zdrowego nastolatka
Wiele nastolatków podczas swojego codziennego życia zupełnie zapomina o swoim zdrowiu i prawidłowym funkcjonowaniu. Nadmiar nauki oraz codziennych obowiązków zasłania im oczy. A przecież zdrowie to jedna z ważniejszych rzeczy w naszym życiu. Wiele osób dopiero po jakimś czasie zdaje sobie sprawę jak zaniedbało swoją dietę, skórę, organizm... „Szlachetne zdrowie, nikt się...
0 odpowiada - 0 ogląda - 2 rozwiązań
1 0
wiki831 8.10.2013 (18:49)
szkolić w3 os.,lpoj.,czasu przeszłego r.m tryb oznaj szkolił
kazac w3 os.,l.,poj.,r,z czasu przeszłego tryb oznaj kazała
pilowac w 2 os.l.poj tryb rozk. pilnuj
powachac w 2os.,l.poj tryb rozk powąchaj
uczyc w 2 os l.poj tryb rozkaz ucz
robic w 1os.,l.,poj.,czasu teraźniejszego tryb oznaj. ROBIĘ
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
0 2
mirkaj1 8.10.2013 (20:10)
szkolić w 3 os.l poj, czasu przeszłego r.m tryb oznajmujący szkolił
kazać w 3 os.l. poj, r.ż czasu przeszłego tryb oznajmujący kazała
piłować w 2 os.l.poj. tryb rozkazujący piłuje
powąchać w 2os.l.poj tryb rozkazujący powąchaj
uczyć w 2 os l.poj tryb rozkazujący ucz
robić w 1os.l.poj.czasu teraźniejszego tryb oznajmujący robię
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie