Treść zadania
Autor: ~jola Dodano: 28.9.2013 (18:21)
zadanie z matematyki podrecznik odkrywam siebie i świat klasa 3 część 1 str 30 jest tam zadanie chodzi o rozwiązanie zagadki matematycznej i napisanie jakie to liczby i drugie zadanie strona 31 ułożyć z humorem zadania o krakowie lublinie koszalinie pomóżcie błagam do jutra mam napisać
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
Zadanie o cukierkach . Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 3 rozwiązania | autor: przemooo70 25.3.2010 (16:34) |
Temat :Zadanie z treścią. Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 6 rozwiązań | autor: magdap1999 28.3.2010 (21:05) |
Zadanie z matmy. Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 2 rozwiązania | autor: krystek12345a 7.4.2010 (15:37) |
6 klasa obwódostrosłupa na środę Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: ziomek-pol294 12.4.2010 (08:17) |
zadanie tekstowe Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 4 rozwiązania | autor: GK67 12.4.2010 (17:01) |
Podobne materiały
Przydatność 55% Klasa szkolna
Klasa szkolna jest grupą wtórną, utworzoną w sposób formalny dla celów głównie dydaktycznych. Jednakże, gdy przekształca się w grupę nieformalną, może mieć ogromny wpływ na jednostkę. Grupy nieformalne stanowią pewną odmianę grup pierwotnych. Jednostka należy do nich na zasadzie wspólnych zainteresowań, dobrowolnie członkowie kontaktują się za sobą często i...
Przydatność 50% Egzaminy kompetencji z matematyki
Matematyka Zestaw egzaminacyjny I Życzę powodzenia! -------------------------------------------------------------------------------- 1. Oblicz 132% różnicy liczb: 115,4 i -84,6. a) 15 b) 1297 c) 264 d) -3 2. Doprowadź wyrażenie (a-5)2 - (2a+3)(a-3) do najprostszej postaci. a) a2-7a-34 b) -a2-7a+34 c) a2-8a-34 d) a2-7a 3. Oblicz wartość wyrażenia a) b) c) d)...
Przydatność 55% Różne tematy z Matematyki
Patrz załączniki: - Trójkąt równoboczny i inne - Wektory - Granice funkcji - Wzory Wiete
Przydatność 55% Historia matematyki -Wiek XIX
HISTORIA MATEMATYKI - WIEK XIX Charakterystyka epoki: • Rewolucja francuska i okres napoleoński stworzyły korzystne warunki dla rewolucji przemysłowej w Europie, co wzmogło uprawianie nauk fizycznych, a tym samym prawie idealne warunki dla rozwoju matematyki. • Zaistniała konieczność zreformowania i odmłodzenia szkół i uniwersytetów. • Źródłem rozwoju...
Przydatność 55% Analiza Finansowa- zadanie
praca w załącznikach
0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań
Zgłoś nadużycie