Treść zadania

kondziu463

4,8+jedna trzecia x(1,2-0,6)=
(1-siedem dziewiatych)x(5,2-0,7)=
123:10+0,2x6,1=
(6,5-4,7):(4-2i jedna piata)=
(1,5-1i jedna trzecia)x2i dwie piate-0,1=
(6,25-2i jedna druga):2i jedna siudma-1=

Bardzo prosze o odpowiedz pilne na dzisiaj.Z gory dzieki!!!

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 1 0

    4,8+1/3*(1,2-0,6)= 4/8 +1/3 *0,6=4/8+0/2=5

    (1-7/9)*(5,2-0,7)=2/9* 4,5=9/9=1

    123:10+0,2*6,1=12,3+1,22=13,52

    (6,5-4,7):(4-2i1/5)=1,8: (1 i4/5)= 1,8: 9/5=1,8* 5/9=9/9=1

    (1,5-1i1/3)*2i 2/5-0,1=((15/10-4/3)*12/5-0,1=(45/30-40/30)*2,4-0,1=5/30*2,4-0,1=1/6*2,4-0,1=0,4-0,1=0,3

    (6,25-2 i1/2):2i1/7-1=(6,25-2,5): 15/7-1=3,75:15/7-1=3,75*7/15-1=1,75-1=0,75

Rozwiązania

  • sonar

    4,8+ 1/3 * (1,2-0,6)=

    = 4,8 + 1/3* 0,6=

    = 4,8 + 1/3 * 6/10= (skracam 3 z 6)

    = 4,8 + 1/1 * 2/10=

    = 4,8 + 2/10=

    = 4,8 + 0,2=

    = 5





    (1-7/9) * (5,2-0,7)=

    = 2/9 * 4,5=

    = 2/9 * 4 i 5/10=

    = 2/9 * 45/10 = ( skracam 2 z 10 oraz 9 z 45)

    = 1/1 * 5/5 =

    = 5/5=

    = 1




    123:10+0,2 * 6,1=

    = 12,3 + 1,22=

    = 13,52



    (6,5-4,7):(4-2 i 1/5)=

    = 1,8 : ( 3 i 5/5 - 2 i 1/5)=

    = 1,8 : 1 i 4/5=

    = 1 ,8 : 1 i 8/10=

    = 1,8 : 1,8 =

    = 1


    lub na ułamkach zwykłych

    (6,5-4,7):(4-2 i 1/5)=

    = 1,8 : ( 3 i 5/5 - 2 i 1/5)=

    = 1,8 : 1 i 4/5=

    = 1 i 8/10 : 9/5=

    = 18/10 * 5/9 = ( skaracm 18 z 9 oraz 10 z 5)

    = 2/2 * 1/1=

    = 2/2=

    = 1









    (1,5-1 i 1/3) * 2 i 2/5-0,1=

    = ( 1 i 5/10 - 1 i 1/3) * 12/5 - 1/10=

    = ( 1 i 1/2 - 1 i 1/3) * 12/5 - 1/10=

    = ( 1 i 3/6 - 1 i 2/6) * 12/5 - 1/10=

    = 1/6 * 12/5 - 1/10 = ( skracam 6 z 12)

    = 1/1 * 2/5 - 1/10=

    = 2/5 - 1/10=

    = 4/10 - 1/10=

    = 3/10


    lub na ułamkach dziesiętnych

    (1,5-1 i 1/3) * 2 i 2/5-0,1=

    = ( 1 i 5/10 - 1 i 1/3) * 12/5 - 0,1=

    = ( 1 i 1/2 - 1 i 1/3) * 12/5 - 0,1=

    = ( 1 i 3/6 - 1 i 2/6) * 12/5 - 0,1=

    = 1/6 * 12/5 - 0,1 = ( skracam 6 z 12)

    = 1/1 * 2/5 - 0,1=

    = 2/5 -0,1=

    = 4/10 - 0,1=

    = 0,4 - 0,1 =

    = 0,3




    (6,25-2 i 1/2 ):2 i 1/7-1=

    = ( 6 i 25/100 - 2 i 1/2 ) : 15/2 - 1=

    = ( 6 i 1/4 - 2 i 2/4) * 2/15 - 1=

    = (5 i 5/4 - 2 i 2/4) * 2/15 - 1=

    = 3 i 3/4 * 2/15 - 1=

    = 15/4 * 2/15 - 1= (skracam 15 z 15 oraz 4 z 2)

    = 1/2 * 1/1 - 1=

    = 1/2 - 1=

    = - 1/2



Podobne materiały

Przydatność 85% Trzecia prawda wiary

Trzecia prawda naszej wiary uczy nas, że są trzy Osoby Boskie: Bóg Ojciec, Syn Boży i Duch Święty. Chrześcijanie są ochrzczeni w imię Ojca i Syna i Ducha Świętego. Mój chrzest też był „w imię” a nie w imiona Ojca, Syna i Ducha Świętego, bo jest tylko jeden Bóg w Trójcy świętej. Katechizm Kościoła Katolickiego wyjaśnia, że „Trójca jest tajemnicą wiary w...

Przydatność 65% Siedem cudów świata.

Siedem cudów świata <BR> <BR>1.Piramidy w Gizie <BR> Wybudowano je około 4500 lat temu i są to najstarsze budowle wśród siedmiu códów <BR> świata(inne zbudowano 2500 do 2000 lat temu).Przetrwały one do dziś. <BR>2.Wiszące ogrody w Babilonie <BR> Były szczególnym zjawiskiem,ponieważ zbudowane zostały w sercu pustyni....

Przydatność 50% Siedem cudów świata

Siedem cudów świata, nazwa obejmująca w czasach starożytnych (okres hellenistyczny) 7 słynnych budowli i dzieł sztuki, które Grecy wyróżnili ze względu na wyjątkowe walory artystyczne i niezwykłe rozwiązania techniczne. Najstarszą i najpopularniejszą listę sporządził Kallimach z Kyreny (ok. 310-240 p.n.e.).Najczęściej zalicza się do siedmiu cudów świata: piramidy...

Przydatność 75% Siedem cudów świata

Swoją pracę zacznę dość nietypowo pytając: dlaczego akurat siedem a nie osiem, czy pięć? Otóż w starożytnej kulturze Bliskiego Wschodu siódemka jest uważana za liczbę świętą. Stąd też siedem planet, zdaniem ówczesnych astrologów decydowało o losach ludzkości. Bardzo chętnie grupowano w układzie siódemkowym. W „Biblii” np. opisano siedem lat chudych i siedem lat...

Przydatność 75% Siedem ogniw procesu kształcenia

Modele kształcenia na przestrzeni wieków: -eksponowana rola nauczyciela (guru), encyklopedyzm; -Dewey- najważniejszy uczeń, nauczyciel to obserwator, zbyt pełen luz; -uczeń = nauczyciel; W nowoczesnym systemie kształcenia czynności nauczyciela i uczniów tworzą zintegrowaną całość- przy zachowaniu kierowniczej roli nauczyciela oraz aktywnego i samodzielnego udziału uczniów....

0 odpowiada - 0 ogląda - 2 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji