Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
Czy ktoś mógłby mi wyjaśnić, dlaczego (|3√7 - 7| - |7 - 3√7|) / Przedmiot: Matematyka / Liceum | 3 rozwiązania | autor: denzel304 25.10.2010 (19:11) |
zapisz w postaci potęgi o podstawie 2 i prosilabym o wytłumaczenie dlaczego Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: ewa36 5.12.2010 (11:58) |
Ile wynosi sin 540 stopni? Dlaczego 0 lub 1 lub -1 Proszę o wytłumaczenie Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: hipokrates 3.2.2011 (18:29) |
Proszę o zrobienie zadań z linka, sorry że w linkach, ale nie wiem dlaczego Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: Andrew955555 4.10.2011 (16:20) |
Proszę o zrobienie zadań z linka, sorry że w linkach, ale nie wiem dlaczego Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: Andrew955555 4.10.2011 (16:19) |
0 odpowiada - 0 ogląda - 2 rozwiązań
2 0
ewka13 23.9.2013 (19:16)
5% z 200=0,05*200=10
5% z 200 wynosi 10 a nie 50
50 stanowi 1/4 liczby 200,czyli 25%
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
0 0
Adamos 23.9.2013 (20:21)
5%*200=5/100*200=10
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie