Treść zadania
Autor: szymek9 Dodano: 19.9.2013 (16:10)
Jakie liczby można wstawić w miejsce znaków zapytania: 1/7=?/35; 3/5=?/35; 5/8=?/56; 11/12=?/72; 13/19=?/95; ?/3=8/?; 3/?=?/18; 9/?=?/17=; 21/?=?/23=; 31/?=?/32= W których przykładach odpowiedz jest jednoznaczna? . Porównaj ułamki: 3/7 i 3/8 ; 12/15 i 8/15; 11/20 i 11/10; 15/19 i 13/19; 6/7 i 7/6; 12/11 i 11/12; 42/20 i 21/42; 5/19 i19/6; 6/9 i 2/7; 3/4 i 12/16; 8/18 i 4/6; 7/13 i 21/26; 5/5 i 6/7; 3/4 i 12/6; 8/18 i 4/6; 7/13 i 21/26; 5/6 i 6/7; 3/4 i 5/7; 8/18 i 4/9; 12/13 i 14/15; 5/7 i 7/8; 3/12 i 4/13; 2/5 i 3/8; 7/10 i 8/11. Na podstawie podanych iloczynów wyznacz wartości ilorazów: (-5)*(-4)=20 ; 20:(-4)=? ; 20:(-5)=? ; (-2)*3=-6; (-6):(-2)=?; (-6):3=? . Przedstaw liczbę -10 w postaci: a) iloczynu dwóch liczb całkowitych, b) ilorazu dwóch liczb całkowitych.
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
Oblicz 18 promili z liczby 1,5 * 10[do kwadratu] Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: stereolove 10.4.2010 (14:29) |
Zad 1 42% oszczędności Piotra to 84 zł. Jakie oszczędności ma Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: zuza94 11.4.2010 (13:54) |
42% oszczędności Piotra to 84 zł. Jakie oszczędności ma Piotr? Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 3 rozwiązania | autor: zuza94 11.4.2010 (14:51) |
Oprocentowanie na lokacie rocznej w pewnym banku wynosi 15%. a)jakie będą Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 3 rozwiązania | autor: aguuuula3 13.4.2010 (16:16) |
Liczby spełniające równania... help!!! Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: olilu 14.4.2010 (19:41) |
Podobne materiały
Przydatność 50% Liczby
1. Liczby rzeczywiste – wszystkie liczby , które odpowiadają punktom na osi liczbowej. 2. Liczby wymierne – liczby dające przedstawić się za pomocą ułamka p/q , gdzie p jest dowolną liczbą całkowitą, a q jest dowolną liczbą naturalną ( np. 1/7, 3 ½,- 32/5 , 0, -2,6 , 5 (3), 3. Liczby niewymierne – liczby nie dające się zapisać w postaci ułamka zwykłego ( np. 3, 5,...
Przydatność 50% Liczby
Liczby pierwsze Liczbę naturalną, która ma dokładnie dwa dzielniki, nazywamy liczbą pierwsza. Liczb pierwszych jest nieskończenie wiele. Znajdowanie ich nie jest jednak łatwe. Od pewnego czasu używa się do tego komputerów. Największa znana dziś liczba pierwsza została odkryta w lipcu 2001 roku przez Michaela Camerona i George'a Woltmana ma postać 213466917-1. Ma ona aż 4...
Przydatność 100% Mona Lisa
Moim ulubionym obrazem jest ,,Mona Lisa’’ .Bardzo podoba mi się ten obraz , ponieważ narysowana kobieta jest przedstawiona tak jakby była prawdziwa , a nie namalowana . Obraz ten jest bardzo znany na świecie i ceniony w śród krytyków malarstwa. Wybrałam , go też dla tego , że autor tego obrazy przedstawił piękno kobiety farbami Na pierwszym planie tego obrazu jest...
Przydatność 55% Jakie czynniki mają wpływ na miejsce Polski we współczesnej Europie?
Wiele istnieje czynników, które mają wpływ na miejsce danego państwa we współczesnej Europie. Moim zdaniem jednym z najważniejszych czynników jakie mają wpływ na miejsce Polski we współczesnej europie jest jej obecność w wielu ważnych organizacjach o charakterze gospodarczym, ale również wojskowym jak i politycznym. Nasz kraj należy m.in. do Paktu Północnoatlantyckiego....
Przydatność 50% Jednostka wolna i zniewolona. Jakie jest miejsce obywatela w systemie demokratycznym, a jakie w totalitarnym?
Jednostka wolna i zniewolona. Jakie jest miejsce obywatela w systemie demokratycznym, a jakie w totalitarnym? Wolność jest pojęciem wieloznacznym. Można ją rozważać w wielu aspektach, ja w swojej pracy postaram się omówić m.in. wolność w sferze społeczno-państwowej w systemach demokratycznym i totalitarnym. Demokracja jest formą ustroju państwa, w której...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
0 1
Muflona 19.9.2013 (22:10)
1/7=5/35;
3/5=21/35;
5/8=35/56;
11/12=66/72;
13/19=65/95;
4/3=8/6;
3/2=27/18;
9/51=3/17;
21/69=7/23
31/992=1/32
3/7 > 3/8 ;
12/15 > 8/15;
11/20 < 11/10;
15/19 > 13/19;
6/7 < 7/6;
12/11 > 11/12;
42/20 > 21/42;
5/19 < 19/6;
6/9 > 2/7;
3/4 = 12/16;
8/18 < 4/6;
7/13 < 21/26;
5/5 > 6/7;
3/4 < 12/6;
8/18<i 4/6;
7/13 < 21/26;
5/6 < 6/7;
3/4 > 5/7;
8/18 = 4/9;
12/13 < 14/15;
5/7 < 7/8;
3/12 < 4/13;
2/5 > 3/8;
7/10 < 8/11.
Na podstawie podanych iloczynów wyznacz wartości ilorazów: (-5)*(-4)=20 ; 20:(-4)=(-5) ; 20:(-5)=(-4) ; (-2)*3=-6; (-6):(-2)=3; (-6):3=(-2)
Przedstaw liczbę -10 w postaci:
a) iloczynu dwóch liczb całkowitych 1*(-10)=(-10)
b) ilorazu dwóch liczb całkowitych. 100: (-10)= (-10)
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie