Treść zadania
Autor: agnizabor Dodano: 5.9.2013 (19:54)
Wykonaj podane działania. Na jutro rano plisss.
e) 3 1/5 - {21/2 - [2 3/4- (2 1/10 - 1 1/4)]} =
f) 6 1/2 - [5 1/3 - (4 1/4 - 3 1/5)] =
g)8 1/5 - [6 1/4 - (4 1/3 - 2 1/2)] =
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
-
galinho 5.9.2013 (21:49)
e)
3×1/5-(21/2-(2×3/4-(2×1/10-1×1/4))) = -167/20
f) 6* 1/2 - [5* 1/3 - (4 *1/4 - 3* 1/5)] = 26/15
g) 8 *1/5 - [6* 1/4 - (4* 1/3 - 2 *1/2)] = 13/30
Zweryfikuj sobie z Twoimi wynikami bo nie wiem czy sa prawidlowe tylko staram sie pomoc i nastepnym razem zapisz konkretnie bo nie mam pojecia czy to mnozysz czy dodajesz, zinterpretowalem jako mnozenie i obliczylem kalkulatorem. Poczekaj na inne propozycje wynikow lub jak mowilem sprawdz sam.Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
Podobne zadania
prosze to zadanie jest na jutro Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 3 rozwiązania | autor: misiek33456 28.3.2010 (14:49) |
zadanie- pilne na jutro! Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: kisses 6.4.2010 (13:28) |
Pilne na jutro. Pomóżcie mi. Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: kisses 6.4.2010 (13:36) |
równania [rozwiązanie potrzebuję na jutro ;/ Pls.] Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: darka120 6.4.2010 (19:12) |
Pomocy-zadanie na jutro ! Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: xmaggotkax 7.4.2010 (20:47) |
Podobne materiały
Przydatność 100% Opis - Była 6.00 rano...
Była 6.oo… Była szósta rano. Spoglądałam na wzgórza, które przypominały wielki zielony dywan. Można by powiedzieć, że był nakrapiany plamkami, które mieniły się różnymi barwami. Gra kolorów… to był niesamowity widok gdy przy każdym podmuchu wiatru żółć mieszała się z różem. Nie można narzekać na takie cuda natury. Długo można je obserwować, lecz...
Przydatność 60% Wykonaj opis sytuacji będąc Jagienką - polowanie na niedźwiedzia.
Jest późne popołudnie. Wchodzę do lasu, gdyż wiem, że gdzieś tutaj jest sam Zbyszko. Mam zamiar pomóc w polowaniu na niedźwiedzia. W lesie panuje dziwna atmosfera, trudno ją określić. Moja stopa, którą stawiam na ziemi, łamie coś co przypomina zwierzęcą kość. Słońce zaczyna zachodzić, gdyż robi się czerwone. Nad moją głową latają kruki, które kraczą złowieszczo....
Przydatność 50% Wykonaj gazetke z wydarzeniami z lat 1918 do 1939 - referat
Wszystko zamieszczone w zalacznikach na poczatku jako pierwsza str powinien isc dok. o tyt. okladka, potem strona z trescia, nastepnie gazeta coroczna (oczywiscie tytul gazety jest inny) i na koncu dok o tyt. zdjecia na referat hist
Przydatność 80% Wykonaj zestawienie dochodów i wydatków swojej gminy(miasta)
Podobnie jak każde gospodarstwo domowe, tak i Miasto Gdynia wydaje pieniądze na różne cele. W gospodarstwie domowym wydajemy pieniądze według reguł, które sami ustalamy i oczywiście w zależności od posiadanych środków. Z reguły najwięcej przeznaczamy na życie, czyli na żywność i bieżące opłaty tj. czynsz, energię, telefon, abonament radiowo-telewizyjny, ubezpieczenie,...
Przydatność 60% Opis Krzysia M.E.Letki "Jutro znów pójdę w świat. - Listy"
Bohater utworu M. E. Letki ”Jutro znów pójdę w świat. Listy” to Krzyś. Chłopiec ma 11 lat i jest osobą niepełnosprawną, chodzi o kuli. Jego zainteresowaniem jest kolekcjonowanie znaczków, chciałby się z kimś podzielić swoją pasją. Krzyś nie uczęszcza na lekcje wychowania fizycznego, ponieważ jest cienkim chuchrem. Ma z tego powodu same kompleksy i wstydzi się swojej...
0 odpowiada - 0 ogląda - 2 rozwiązań
1 0
sonar 5.9.2013 (22:01)
e)
3 i 1/5 - {2 i 1/2 - [2 i 3/4- (2 i 1/10 - 1 i 1/4)]} =
= 3 i 1/5 - { 2 i 1/2 - [ 2 i 3/4 - ( 2 i 2/20 - 1 i 5/20)]}=
= 3 i 1/5 - { 2 i 1/2 - [ 2 i 3/4 - 17/20]} =
=3 i 1/5 - { 2 i 1/2 - [ 2 i 15/20 - 17/20]} =
= 3 i 1/5 - { 2 i 1/2 - 1 i 18/20}=
= 3 i 1/5 - { 2 i 10/20 - 1 i 18/20}=
= 3 i 1/5 - 12/20=
= 3 i 1/5 - 3/5=
= 2 i 6/5 - 3/5 =
= 2 i 3/5
f)
6 i 1/2 - [5 i 1/3 - (4 i 1/4 - 3 i 1/5)] =
= 6 i 1/2 - [ 5 i 1/3 - ( 4 i 5/20 - 3 i 4/20)]=
= 6 i 1/2 - [ 5 i 1/3 - 1 i 1/20]=
= 6 i 1/2 - [ 5 i 20/60 - 1 i 3/60]=
= 6 i 1/2 - 4 i 17/60=
= 6 i 30/60 - 4 i 17/60 =
= 2 i 13/60
g)
8 i 1/5 - [6 i 1/4 - (4 i 1/3 - 2 i 1/2)] =
= 8 i 1/5 - [ 6 i 1/4 - (4 i 2/6 - 2 i 3/6)]=
= 8 i 1/5 - [ 6 i 1/4 - 1 i 5/6]=
= 8 i 1/5 - [ 6 i 3/12 - 1 i 10/12]=
= 8 i 1/5 - 4 i 5/12 =
= 8 i 12/60 - 4 i 25/60=
= 3 i 47/60
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie