Treść zadania
Autor: szewa128 Dodano: 21.8.2013 (11:27)
Witam
mógłby mi ktoś powiedziec dlaczego w tym zadaniu http://www.youtube.com/watch?v=mV93dK_Ur-w&list=PLERRNJow7taW6Zm5sNvhbFjNYHLiUY42_
x^2 jest wspólnym czynnikiem (0:35)
dlaczego z -6 zostaje -3 (1:00)
i dlaczego x^2= -2 a nie 2 (2:30)
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
Podobne zadania
pomocy w zadaniu na jutro! Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: mania1992 20.4.2010 (15:15) |
Witam! prosiłbym o dokładne wykonanie krok po kroku pokazane jak wykonać te Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: Jixxufis 27.5.2010 (19:09) |
Witam Wszystkich! mam tu kilka zadań w zalącznikach, głownie funkcję Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: dawid2703 5.10.2010 (18:35) |
Witam. Mam test jutro mam poprawe i muszę to wmiare napisać. W załączniku Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: bboymati 17.10.2010 (13:51) |
Witam mam do rozwiazania takie zadanie: punkty o współrzędnych (-6;-2) Przedmiot: Matematyka / Liceum | 2 rozwiązania | autor: krzychuk 23.10.2010 (15:45) |
Podobne materiały
Przydatność 70% "Nie mów tego, o czym należy milczec, nie przemilczaj tego, o czym nalezy powiedziec" - rozprawka.
Powiedzenie "nie mów tego, o czym należy milczec, nie przemilczaj tego, o czym nalezy powiedziec" moim zdaniem jest bardzo mądre i prawdziwe, a człowiek, który jako pierwszy użył tego zdania, zapewne był bardzo inteligentnym, taktownym i obeznanym w relacjach międzyludzkich czlowiekiem. Choc zapewne kazdy rozumie jego przeslanie, to jednak nie zawsze sie do niego ustosunkowuje, co...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
2 2
bastek1022 21.8.2013 (15:55)
x^2 jest wspólnym czynnikiem (0:35) ------> dlatego, że jak wyłączymy x^2 przed nawias to nam zostanie w nawiasie (x+2) i ta wartość będzie taka sama jak wartość w nawiasie drugim tzn. jak wyciągniemy -8 przed nawias -8(x+2). Dlatego, że mamy z dwóch stron to samo w nawiasie więc możemy przekształcić wielomian
inny przykład:
x^3 + x^2 + x + 1 = 0
wyłączamy x^2
czyli:
x^2 (x+1) + 1(x+1) = 0
dlatego, że z dwóch stron (w nawiasach) mamy takie same wartości więc możemy przekształcić wielomian:
(x^2+1)(x+1)=0 ----> nie jest to nic trudnego trzeba poćwiczyć na przykładach
dlaczego z -6 zostaje -3 (1:00)
i dlaczego x^2= -2 a nie 2 (2:30) ----> te pytania chyba nie dotyczą tego zadania
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
szewa128 21.8.2013 (16:47)
jeszcze jedno pytanie dlaczego w tym zadaniu http://www.youtube.com/watch?v=mV93dK_Ur-w&list=PLERRNJow7taW6Zm5sNvhbFjNYHL iUY42_ z -16 zostaje 2 - (0:47)
szewa128 21.8.2013 (16:42)
"x^2 jest wspólnym czynnikiem (0:35) ------> dlatego, że jak wyłączymy x^2 przed nawias to nam zostanie w nawiasie (x+2)" a co sie dzieje z x^3
szewa128 21.8.2013 (16:35)
z tym -6 to chodziło mi o to zadanie http://www.youtube.com/watch?v=DOtHXJjuThg