Treść zadania

~Paula

instytucje broniące konsumenta

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Rozwiązania

  • userphoto

    * Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta |(UOKiK)
    *Powiatowy (miejski)Rzecznik Konsumenta
    *Inspekcja Handlowa
    *Stałe Polubowne Sądy Konsumenckie
    *Federacja Konsumencka
    *Stowarzyszenie Konsumentów Polskich
    *Europejskie Centrum Konsumenckie (przy każdym z 22 krajów europejskich)

Podobne zadania

fuz92 Prawa konsumenta w Polsce. Przedmiot: Przedsiębiorczość / Liceum 2 rozwiązania autor: fuz92 15.5.2010 (23:52)
monisia1984102 instytucje ubezpieczeniowe w Polsce co to jest ZUS, KRUS itd Przedmiot: Przedsiębiorczość / Liceum 1 rozwiązanie autor: monisia1984102 27.9.2010 (14:15)
zanetkakg22 wplyw reklamy na decyzje konsumenta Przedmiot: Przedsiębiorczość / Liceum 1 rozwiązanie autor: zanetkakg22 5.10.2010 (15:47)
katarzyna111 1)ochrona konsumenta 2)rodzaje banków i usługi bankowe 3)metody Przedmiot: Przedsiębiorczość / Liceum 1 rozwiązanie autor: katarzyna111 14.11.2012 (16:48)
~anita Wymień trzy podstawowe prawa konsumenta Przedmiot: Przedsiębiorczość / Liceum 1 rozwiązanie autor: ~anita 19.2.2013 (16:59)

Podobne materiały

Przydatność 75% Zachowanie konsumenta

1. Zachowanie konsumenta 1.1.Konsument Konsument(gospodarstwo domowe) jest podmiotem systemu społeczno-gospodarczego. Jego funkcjonowanie w środowisku przyrodniczym, społecznym, gospodarczym związane jest z zaspokojeniem potrzeb, tj. pożądania czegoś, stanów odczuwania braków czegoś. Większość swoich potrzeb konsument zaspokaja za pomocą produktów, w których posiadanie...

Przydatność 80% ABC Konsumenta cz.1

1. wg art. 384 k. c. za konsumenta uważa się osobę, która zawiera umowę z przedsiębiorcą w celu bezpośrednio nie związanym z działalnością gospodarczą (tu należy przypomnieć, że Kodeks cywilny w księdze pierwszej wyróżnia osoby fizyczne i prawne); 2. wg art. 2 ust. 11 ustawy antymonopolowej - ilekroć w ustawie jest mowa o konsumencie - rozumie się przez to każdego, kto...

Przydatność 80% ABC konsumenta cz.2

UMOWA SPRZEDAŻY-jest jedną z najczęściej zawieranych umów w obrocie gospodarczym i ma duże znaczenie dla każdego z konsumentów. Dla prawidłowego wykonania tej umowy szczególne znaczenie praktyczne ma wywiązanie się przez sprzedawce ze zobowiązania do wydania rzeczy należytej jakości, a przez kupującego do odebrania rzeczy i zapłaty ceny. Umowa sprzedaży podlega ogólnym...

Przydatność 80% Teoria wyboru konsumenta

TEORIA WYBORU KONSUMENTA Na początek powiemy sobie, kto to jest konsument. (powiedzieć, że konsumentem jest każdy z nas, każda osoba prowadząca własny budżet, pracująca, zarabiająca, itp.) Pojęcie konsumenta w ekonomii. KONSUMENT jest suwerennym podmiotem gospodarczym, zdolnym do podejmowania decyzji dotyczących konsumpcji na podstawie własnych preferencji i obiektywnych...

Przydatność 60% Wpływ reklamy na konsumenta

Na samym początku powinniśmy zadać sobie pytanie co to jest reklama. Po co została wymyślona? Dlaczego jest taka ważna i ma tak dużą siłę perswazji? Przed XX wiekiem swoiste pojęcie reklamy nie istniało. Jednak samo zjawisko zaczęło kształtować się wraz z rozwojem handlu. Już w starożytności pierwsi kupcy musieli zachwalać swój towar, aby jak największa liczba osób...

0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji