Treść zadania

~Julia Wiaderek

Napisz reklamę dowolnego przedmiotu! Proszę pomużcie mi! Ja nie wiem jak to mam napisać ;C PROSZĘ!

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Rozwiązania

Podobne materiały

Przydatność 60% Napisz list motywacyjny skierowany do dowolnego przedsiębiorstwa.

Płock, 28 X 2005r. Jan Kowalski Ul. Długa 85/5 09-400 Płock tel. (0-24) 685 22 33 e-mail: jan_kowalski@gmail.com Przedsiębiorstwo MacDonald?s ul. Krótka 4 09-400 Płock Szanowni Państwo! W odpowiedzi na Państwa ofertę pracy zamieszczoną w gazecie ?Życie Płocka?, chciałbym przedstawić moją kandydaturę na stanowisko kelnera w jednej z Państwa restauracji. Jestem...

Przydatność 100% Reklamation

Reklamation Lublin, 4.01.2003 Hersteller der Bohrmaschinen Reklamation - Schaden an einer Bohrmaschine Sehr geehrte Damen und Herren, ich habe am 9.6.2003 in Geschft eine Bohrmaschine im Preis von 200,- DM gekauft. Acht Monate habe ich sie richtig bedient und sie funktionierte sehr gut. Leider musste ich neuerdings an die folgende Strung feststellen : Die Bohrmaschine...

Przydatność 75% W imieniu Bilba napisz list do jego przyjaciela Tuka z dowolnego momentu podróży

Drogi Tuku! Zapewne zdziwiło Cię moje niezapowiedziane zniknięcie. Oczywiście, że pamiętałem o naszej popołudniowej herbatce, jak również o niedzielnym przyjęciu u Ciebie. Niestety, zdarzenia tak się potoczyły, że nie mogłem w nich uczestniczyć, czego bardzo żałuje. Nigdy nie uwierzysz, co się wydarzyło. Otóż złożył mi wizytę czarodziej Gandaf, który kiedyś bawił...

Przydatność 60% Zalety Reklam

1. Daje możliwość wcześniejszego zorientowania się co do zalet towaru 2. Jest dźwignią handlu 3. dzięki reklamie 1000-E OSÓB MA PRACĘ W AGENCJACH REKLAMOWYCH 4. co jakiś czas pieniądze z reklam w telewizji, np. sieci komórkowych, gazet przeznaczane są na leczenie dzieci i innych osób z ciężkimi chorobami, np. dzień dziecka, Mikołaj, wigilia 5. mobilizują producentów do...

Przydatność 75% Wpływ reklam na dzieci.

Dzieci w wieku przedszkolnym nie rozumieją jeszcze istoty reklamy. Wierzą, że reklamy mówią prawdę, są więc bardzo podatne na ich perswazję. Dzieci traktują reklamę jak każdy inny film. Dopiero w wieku szkolnym zaczynają rozumieć, co jest ich celem, a także różnicować reklamy z punktu widzenia tego, co reklamują, dla kogo produkt jest przeznaczony, co im się w reklamie...

0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji