Treść zadania
Autor: pol9996 Dodano: 28.4.2013 (20:29)
prosze o rozwiazanie dzialan podanych w zalaczn
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
Podobne zadania
prosze to zadanie jest na jutro Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 3 rozwiązania | autor: misiek33456 28.3.2010 (14:49) |
Prosze pomóżcie :) Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 4 rozwiązania | autor: Bladi26 29.3.2010 (20:24) |
Proszę o pomoc!!! Oto tekst zadania: Do podanych równań ułóż tekst zadań: Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: basia0501 30.3.2010 (21:19) |
Oblicz wysokość trójkąta równoramiennego o podanych długościach boków Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: daria0024 11.4.2010 (15:11) |
prosze o pomoc Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: justynnna 13.4.2010 (16:38) |
Podobne materiały
Przydatność 65% Porównaj wizje świata w podanych fragmentach Kandyda Woltera i Nowego wspaniałego świata Aldousa Huxleya.
Wolter jak i Huxley przedstawiają dwie zupełnie inne wizje świata. Kandyd jest powiastką filozoficzną przedstawiającą utopię, natomiast Aldous Huxley ukazuje w Nowym wspaniałym świecie antyutopie. Autorzy obu tekstów przedstawiają idealnych obywateli, którzy nie starają się wybić ponad reszte. „Wszyscy jesteśmy tu jednego zdania”, tak opisuje równość Wolter....
Przydatność 50% Porównaj sposoby kreacji postaci w podanych fragmentach „Moralności pani Dulskiej” Gabrieli Zapolskiej i „Kartoteki” Tadeusza Różewicza.
Dla okresu Młodej Polski charakterystyczna jest równoległość rozwoju nurtu naturalistycznego i symbolicznego modelu teatru. Naturaliści, opierając się na założeniach realizmu, starali się ukazać na scenie możliwie wierne odbicie różnych środowisk społecznych i najwiarygodniej odtworzyć sposób zachowania poszczególnych klas społeczeństwa. Najbardziej wszechstronnym...
Przydatność 80% Różne oblicza heroizmu. Na podstawie podanych fragmentów „Nad Niemnem” Elizy Orzeszkowej wyjaśnij symbolikę dwóch mogił.
W powieści „Nad Niemnem” Elizy Orzeszkowej ścierają się poglądy przedstawicieli odchodzącego już romantyzmu i nadchodzącego romantyzmu. Jak to zazwyczaj bywa w historii, jest to także konflikt pokoleń, młodych widzących swoją przyszłość w ideach walki o ojczyznę poprzez ciężką pracę, oraz starych, którzy za młodu walczyli o ojczyznę w sposób, w jaki czynili to...
Przydatność 85% Porównaj sposoby kreacji postaci w podanych fragmentach „ Moralności pani Dulskiej” Gabrieli Zapolskiej i „Kartoteki” Tadeusza Różewicza.
W twórczości wielu artystów można się dopatrywać nawiązań do rzeczywistości, najbardziej jest to widoczne na przykładzie bohaterów ich dzieł. Postacie te w wielu przypadkach są realną, bądź też zniekształconą formą przenoszenia przez artystów codzienności na papier. Wiele prawd o człowieku i jego otoczeniu zostało ukazane, poprzez skoncentrowanie ich, w fikcyjnej...
Przydatność 75% Porównaj wizje świata w podanych fragmentach „Kandyda” Woltera i „Nowego wspaniałego świata” Aldousa Huxleya.
Człowiek zawsze marzył o stworzeniu idealnego świata bez cierpienia, chorób, wojen, śmierci. Wszyscy ludzie byliby równi i szczęśliwi. Niestety taki stan nie jest możliwy. Rasa ludzka ma wiele wad, w tym najgorszą – egoizm. Jeśli dopełnić to chciwością i żądzą władzy widzimy powód dlaczego nie można było wprowadzić w życie „Utopii” Tomasza Morusa. Idealne światy...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
1 0
sonar 28.4.2013 (21:10)
a)
(-2 i 2/3) : 1 i1/4=
= (- 8/3) : 5/4 =
= (- 8/3) * 4/5=
= - 32/15=
= - 2 i 2/15
b)
(- 1 i 1/5) : (-2 i 1/2) =
= ( - 6/5) : (-5/2)=
= (- 6/5) * (-2/5) =
= 12/25
c)
0 : (- 17 i 1/8) = 0
d)
(- 2,1) : 3,5 = - 0,6
e)
(- 6,25) : 1 i 1/2=
= (- 6 i 25/100) : 3/2=
= ( - 6 i 1/4) * 2/3=
= (-25/4) * 2/3=
= (-25/2) * 1/3=
= - 25/6=
= - 4 i 1/6
f)
- 1/2 : 1,25=
= - 0,5 : 1,25=
= - 0,4
g)
- 18,5 : (- 2,5) = 7,4
h)
- 12,36 : (-0,6)= 20,6
i)
79,56 : 6,5 = 12,24
j)
397,42 : (- 32,05) = - 12,4
k)
2,5 : 5/2=
= 2,5 : 2,5=
= 1
lub
2,5 : 5/2=
= 2 i 5/10 : 5/2=
= 25/10 : 5/2=
= 25/10 * 2/5=
= 5/5 * 1/1=
= 5/5=
= 1
l)
- 7,5 : (-2 i 2/3)=
= - 7 i 5/10 : (- 8/3)=
= - 7 i 1/2 * (-3/8)=
= - 15/2 * (-3/8) =
= 45/16=
= 2 i 13/16
ł)
(- 3 i 1/3 : 1 i 2/5) : 2 i 2/3=
= ( - 10/3 : 7/5) : 8/3=
= ( - 10/3 * 5/7) * 3/8=
= - 50/21 * 3/8 =
= - 25/7 * 1/4=
= - 25/28
m)
2 i 1/2 : ( 2/3 : 1 i 1/2)=
= 5/2 : ( 2/3 : 3/2)=
= 5/2 : (2/3 * 2/3)=
= 5/2 : 4/9=
= 5/2 * 9/4=
= 45/8=
= 5 i 5/8
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie