Treść zadania
Autor: Chemia_ Dodano: 26.4.2013 (12:17)
ZBIORY LICZBOWE ( PROSZE O OBLICZENIA A NIE SAME ODP.)
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
Podobne zadania
dane są zbiory A= {2x-4<0}, B={ -3x<12}, C {0:6}. Zapisz zbiory A i B w Przedmiot: Matematyka / Liceum | 2 rozwiązania | autor: Aneciorek 20.4.2010 (20:46) |
1)DANE SĄ ZBIORY A={1,3,5,7,9,11,.....,29,31} ORAZ B={21,22,23,24,.....50} Przedmiot: Matematyka / Liceum | 2 rozwiązania | autor: dalia 21.4.2010 (10:42) |
ZBIORY - pomocy ! xP Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: mlecznaa 21.4.2010 (17:49) |
zbiory Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: yoru999 8.9.2010 (18:02) |
Zbiory i podstawowe pojęcia rachunku zdań! PILNE! Na JUTRO(Czwartek) Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: Efe 8.9.2010 (21:30) |
Podobne materiały
Przydatność 75% Zbiory bawełny na świecie
SPIS TREŚCI WSTĘP 1. RÓŻNORODNOŚĆ WYKORZYSTANIA 2. ZRÓŻNICOWANIE GATUNKÓW 3. WARUNKI UPRAWY 4. CYKL PRODUKCYJNY 5. NAJWIĘKSI PRODUCENCI BAWEŁNY NA ŚWIECIE 6. EKSPORT 7. MAPA ILUSTRUJĄCA ZBIORY BAWEŁNY NA ŚWIECIE 8. POWIERZCHNIA I ZBIORY ZIARNA BAWEŁNY 9. PLONY ZIARNA BAWEŁNY 10. POWIERZCHNIA I ZBIORY WŁÓKNA BAWEŁNY 11. PLONY WŁÓKNA BAWEŁNY 12....
Przydatność 100% Chów i zbiory
Chów- to zapewnienie zwierzętom hodowlanym prawidłowych warunków bytowania, rozwoju i rozrodu, dzięki którym możliwy jest pełny rozwój pożądanych cech. Nomadyzm-pasterstwo koczownicze-pasterz przemieszcza się ze stadem z miejsca na miejsce w poszukiwaniu pożywienia Rybactwo- zajęcie polegające na hodowli i połowie ryb, raków, krabów, oraz innych owoców morza. Rybactwem...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
1 0
antekL1 26.4.2013 (14:50)
Zad. 1.
Zachodzi: 2 - x <=3 oraz 2 - x >= -3 co daje x >=-1 oraz x <= 5 czyli przedział <-1;5>.
Odp. C
Zad. 2.
Przez sprawdzanie: odp. A.
Wtedy zachodzi; x + 2 <= 3 oraz x + 2 >= -3 czyli x <= 1 oraz x >= 5, co daje <-5; 1>
Można też rozumować tak: |x| <= 3 daje przedział <-3;3>.
Aby dostać przedział <-5;1> przesuwamy przedział <-3;3> o 2 w lewo,
co odpowiada dodawaniu 2 do x.
Zad. 3.
Zachodzi x - 3 >=1 lub x - 3 <= -1 czyli x >= 4 lub x <= 2, co daje odp. A.
Zad. 4.
Zachodzi x + 6 > 3 lub x + 6 < -3 czyli x > -3 lub x < -9, co daje Odp. C
Zad. 5.
Musi być znak |...| > czegoś bo są 2 przedziały. To eliminuje odpowiedzi B i C.
Sprawdzamy "A"
Zachodzi x - 2 > 4 lub x - 2 < -4 czyli x > 6 lub x < -2. Pasuje. Odp. A.
Zad. 6.
Zachodzi x + 7 > 5 lub x + 7 < -5 czyli x > -2 lub x < -12. Odp. C
Zad. 7.
Na rysunku powinno być -4 przy kółku po lewej stronie, źle się odbił minus.
Musi być znak |...| < czegoś bo jest 1 przedział. To eliminuje odpowiedzi C i D.
Sprawdzamy "A"
Zachodzi x - 1 < 3 oraz x - 1 > -3 czyli x < 4 oraz x > -2 co daje przedział (-2;4)
Nie pasuje, więc Odp. B. Sprawdzamy jeszcze:
Zachodzi x + 1 < 3 oraz x + 1 > -3 czyli x < 2 oraz x > -4 co daje przedział (-4;2)
Zad. 8.
|5 - 7| - |-3 + 4| = |-2| - |1| = 2 - 1 = 1. Odp. C
Zad. 9.
Zachodzi x - 2 >= 3 lub x - 2 < -3 czyli x >= 5 lub x <= -1. Odp. B
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie