Treść zadania
Autor: matma123 Dodano: 24.4.2013 (16:43)
Rozwiąż układ równań metodą podstawiania.Sprawdz przez podstawienie otrzymanych liczb do układu poprawnosc jego rozwiązania.
2x+y=8
x-3y= -3
3x+4y=4
x-2y=8
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
Podobne zadania
znajdź liczbę która jest większa o 1,1 od wyniku dzielenia jej przez liczby Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: Monika697 18.4.2010 (12:09) |
Trójkąt o wierzchołkach A=(2,7) B=(-1,-5) C=(2,0) przekształcono przez Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: ewelinka4508 9.5.2010 (14:24) |
Równanie prostej przechodzącej przez dane punkty. Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: Konto usunięte 11.5.2010 (17:28) |
sprawdz czy podana równosc jest tożsamościowa .podaj konieczne założenia Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: martyska123 11.6.2010 (21:00) |
Napisz równanie okręgu o środku w punkcie S(-4, 2) i przechodzącego przez Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: lukaszunkile 13.6.2010 (14:01) |
Podobne materiały
Przydatność 65% 9 metod otrzymywania soli.
1) MEtal + kwas----> Sol + Wodor 2) Tlenk metalu + Kwas----> Sol + Woda 3) Kwas + Wodorotlenek----> Sol + woda 4) Metal + niemetal---> Sol kwasu beztlenowego 5) tlenek metalu + bezwonnik kwasowy--->sol 6) Zasada(wodorotlenek) +bezwonnik kwasowy---> sol + woda 7) Sol 1 + sol 2 --->sol 3 + sol 4 8) Sol 1 + kwas 1 --->sol 2 + kwas 2 9) wodorotlenek 1 + sol 2 ---> wodorotlenek 2 + sol 2
Przydatność 60% 10 metod otrzymywania soli
Kwas+zasada->sól+woda Metal(aktywny)+kwas->sól+H Tl.metalu+kwas->sól+woda Tl.metalu+tl.niemetalu->sól(tlenowa) Zasada+tl.niemetalu->sól(tlenowa)+woda Metal+niemetal->sól(beztlenowa) Sól1+sól2->sól3+sól4 Sól1+kwas->sól(mocna)+kwas Sól1+zasada->sól2+wodorotlenek Sól1+metal(aktywny)->sól2+metal(mniej aktywny)
Przydatność 65% Zastosowanie metod inżynierii genetycznej
Dziedzina biologii zajmująca się zjawiskami dziedziczności i zmienności oraz badaniem praw rządzących między podobieństwem i różnicami indywidualnymi, związanymi z pochodzeniem, nosi nazwę genetyki. Nauka ta powstała w początkach obecnego stulecia i stale niezwykle szybko się rozwija. Obecnie w dużym zakresie wykorzystywana jest w stosunkowo nowej gałęzi nauk zwanej...
Przydatność 75% WDN krótka charakterystka wybranych metod
WDN Wewnątrzszkolne Doskonalenie Nauczycieli Czym jest WDN: Pozwala zintegrować nauczycieli (oraz wszystkich pracowników szkoły) wokół wspólnie uznawanych wartości i realizacji wyznaczonych celów. Przenosi odpowiedzialność za życie szkoły z podmiotów zewnętrznych na wewnętrzne (kadrę kierowniczą, radę pedagogiczną, uczniów, rodziców, czyli całą...
Przydatność 60% Charakterystyka metod wychowania, cele wychowawcze
Dla metodyki pracy opiekuńczo-wychowawczej niezbędne jest, ze względów metodycznych i praktycznych, określenie dyrektyw metodycznych traktowanych jako możliwości i propozycje, których dobór zależy od wychowawcy podejmującego każdorazowo decyzję, co do sposobów postępowania wychowawczego. Wychowawca, decydując o doborze metod pracy, staje się twórcą procesów...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
1 0
sonar 24.4.2013 (17:04)
2x+y=8
x-3y= -3
2x+y=8
x= -3 + 3y
2(-3+3y)+y=8
x= -3 + 3y
-6 + 6y + y = 8
x= -3 + 3y
7y = 8 + 6
x= -3 + 3y
7y=14
x= -3 + 3y
y = 14 : 7
x= -3 + 3y
y= 2
x= -3 + 3y
y=2
x= -3 + 3*2
y=2
x=-3+6
y=2
x=3
spr.
2x+y=8
L= 2x + y= 2*3 + 2= 6+2= 8
P=8
8=8
L=P
x-3y= -3
L= x-3y = 3- 3*2= 3-6= - 3
P=-3
-3=-3
L=P
3x+4y=4
x-2y=8
3x+4y=4
x= 8 + 2y
3(8 + 2y) + 4y = 4
x= 8 + 2y
24 + 6y + 4y = 4
x= 8 + 2y
10y = 4-24
x= 8 + 2y
10y = - 20
x= 8 + 2y
y= - 20 : 10
x= 8 + 2y
y= - 2
x= 8 + 2y
y= - 2
x= 8 + 2*(-2)
y= - 2
x= 8 - 4
y= - 2
x= 4
spr.
3x+4y=4
L= 3x + 4y = 3*4 + 4*(-2) = 12 - 8= 4
P=4
4=4
L=P
x-2y=8
L= x-2y = 4 - 2(-2) = 4 + 4= 8
P= 8
8=8
L=P
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie