Treść zadania
Autor: maria_dulce110 Dodano: 22.4.2013 (21:45)
POMOCy , rozwiązcie zadania z niemca, dzięki :D
2. Czytanie ze zrozumieniem
Przeczytaj tekst, a następnie zaznacz w tabeli, która z wypowiedzi pani Kramer
jest zgodna z jego treścią (R – richtig), a która nie ( F– falsch).
Ich bin Kerstin Kramer. Ich arbeite bei McDonalds. Ich arbeite von acht Uhr bis elf
Uhr. Um sieben Uhr stehe ich immer auf. Mein Mann Ralf Kramer schläft bis halb
acht. Am Morgen mache ich das Essen und wir frühstücken zusammen. Mein Mann
Ralf ist Kellner und er arbeitet im Restaurant „Rose”. Er arbeitet von fünfzehn bis
zweiundzwanzig Uhr. Mein Mann hat am Vormittag viel Zeit und er kocht das
Mittagessen. Mein Mann räumt auch die Zimmer auf. Ich komme nach Hause, esse
zu Mittag und gehe mit Elfi spazieren. Elfi ist mein Hund. Am Nachmittag habe ich
endlich Zeit. Wir haben keine Kinder und ich habe viel Zeit. Um halb sechs kaufe ich
ein. Am Abend habe ich Zeit für meine Hobbys. Ich lese und sehe fern.
richtig falsch
2.1 Kerstin Kramer arbeitet drei Stunden.
2.2 Ralf Kramer steht um sieben Uhr auf.
2.3 Herr Kramer hat ein Restaurant.
2.4 Herr Kramer ist am Vormittag zu Hause.
2.5 Sie essen zu Mittag um drei Uhr.
2.6 Das Mittagessen macht Frau Kramer.
2.7 Familie Kramer hat keinen Sohn.
2.8 Frau Kramer kauft um siebzehn Uhr dreißig ein.
3. Gramatyka
1. Zapisz zdania w inny sposób.
a) Die Jungen chatten in der Nacht gern.
In der Nacht ………………...…………
b) Nina kommt um 14 Uhr nach Hause zurück.
Nach Hause …...
c) Ich lerne viel am Nachmittag.
Am Nachmittag …...
d) Wir treiben viel Sport am Wochenende.
Am Wochenende …...
e) Sie essen Fast Food zu Mittag.
Zu Mittag …...
2. Wpisz podane czasowniki w odpowiednie luki.
a) Meine Oma ………… von 17 Uhr bis 21 Uhr …………. . (fernsehen)
b) Du ……... am Samstag um 10 Uhr ………… . (aufstehen)
c) Er …………. in Obi ………. . (einkaufen)
d) Wann ….…... Sie heute …………? (losgehen)
e) Wir …………….. nach Hause am Abend ……… . (zurückkommen)
f) Wer ………... das Zimmer ……….? (aufräumen)
g) Was ……...… dein Vater gern ………? (ansehen)
h) Wann ……...… ihr immer ………….? (fernsehen)
i) Ich ………...… Serien und Krimis ………. .(ansehen)
3. Wpisz odpowiedni przyimek in lub auf.
a) Am Abend gehen die Jungen ……… die Snackbar.
b) Die Kinder gehen ……… den Spielplatz.
c) Er geht ……... die Post.
d) Sie gehen am Freitag ...…… die Disco.
4. Wpisz końcówki czasownika.
a) Möcht…….. du Volleyball spielen, Eva?
b) Nein, ich möcht……. lieber tanzen.
c) Ihr möcht …….heute Sport treiben.
5. Odpowiedz na pytania.
a) Wie lange siehst du fern?
……………………………………...
b) Wann kauft deine Mutter ein?
……………………………………...
c) Um wie viel Uhr gehst du in die Schule?
…………………………………………...
4. Słownictwo
1. Zapisz podany czas urzędowo i potocznie.
a) 7 05
b) 18 35
c) 15 30
2. Wpisz do zdań brakujące dni tygodnia.
a) Ich habe Unterricht am …………, ………………., Mittwoch,…………… und
………… .
b) Ich gehe nicht in die Schule am…………... und …………… .
3. O jakiej porze wykonujesz podane czynności? Przyporządkuj.
zu Mittag essen, frühstücken, schlafen, lernen, aufstehen
Am Morgen
Am Mittag
In der Nacht
4. Połącz rzeczownik z odpowiednim czasownikiem.
a) das Zimmer
zurückkommen
b) im Supermarkt
ansehen
c) nach Hause
losgehen
d) das Programm
aufräumen
5. Zakreśl reakcję pasującą do opisanej sytuacji.
1. Zgadzasz się na wspólną kolację. Co powiesz?
a) Ich esse kein Abendbrot.
b) Ich komme gern mit.
c) Tut mir leid, ich habe keine Zeit.
2. Nie możesz spotkać się z kolegą. Co powiesz?
a) Gut, ich habe heute frei.
b) Vielleicht, habe um 17 00 Uhr.
c) Das geht nicht.
5. Pisanie
Opisz swój dzień, wykorzystując wszystkie podane informacje.
1. 7 00 - aufstehen
2. 7 30 - früstücken
3. 8 45 - in die Schule losgehen
4. 6-7 Stunden lernen
5. 15 00 - zu Mittag essen
6. Zeit für Hobby haben
7. 18 00 - lernen, Abendbrot essen
8. 22 00 - schlafen gehen
e) in die Arbeit
einkaufen
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
GESUNDHEIT! Pomocy Przedmiot: Język niemiecki / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: shar666 20.4.2010 (20:29) |
Pomocy.!!! Przedmiot: Język niemiecki / Gimnazjum | 8 rozwiązań | autor: klaudia223 1.5.2010 (15:32) |
przetłumacz błagam pomocy to na jutro! Przedmiot: Język niemiecki / Gimnazjum | 3 rozwiązania | autor: lineczka 10.5.2010 (16:00) |
Niemiecki pomocy!!!!!!!!! Przedmiot: Język niemiecki / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: milena4545 11.5.2010 (18:10) |
Pomocy ! Przedmiot: Język niemiecki / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: bejbe94 12.5.2010 (20:07) |
Podobne materiały
Przydatność 75% Zadania ośrodka pomocy społecznej
Pomoc społeczna polega w szczególności na: 1. przyznawaniu i wypłacaniu przewidzianych ustawą świadczeń; 2. pracy socjalnej; 3. prowadzeniu i rozwoju niezbędnej infrastruktury socjalnej; 4. analizie i ocenie zjawisk rodzących zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej; 5. realizacji zadań wynikających z rozeznanych potrzeb społecznych; 6. rozwijaniu nowych form...
Przydatność 60% Dzikie koty
1. Wstęp Koty to zwierzęta występujące na całym świecie z wyjątkiem stref podbiegunowych, które potrafiły przystosować się zarówno do wilgotnych lasów tropikalnych, do sawanny i półpustynni, a także do wysokich gór. Jedyny z kotowatych, udomowiony przez człowieka, to kot domowy oraz częściowo wykorzystywany w łowiectwie - gepard. Na pozostałe polowano aż do...
Przydatność 75% Czytanie książek
Książka – wydaje nam się, że to tylko pewna liczba złożonych, zbroszurowanych i oprawionych arkuszy papieru, zadrukowanych tekstem literackim, naukowym lub użytkowym. Myślimy, iż książka to puste kartki i oprawka, które nie mają dla nas żadnego znaczenia. Jednak nie zdajemy sobie sprawy z tego, że książka była i jest naszą przyjaciółką, nauczycielką, towarzyszką...
Przydatność 60% Dzikie wysypiska- na przykładzie Szwajcarii
1.Wprowadzenie. Skąd się biorą odpady? Czy znacie inną istotę, która by je wytwarzała? W takim znaczeniu, w jakim my rozumiemy to pojęcie – z pewnością nie. Człowiek zdobył i ucywilizował całą Ziemię, ale postęp niesie za sobą ofiary – nasze środowisko jest jedną z nich. Dziś niewytwarzanie odpadów nie jest możliwe – stały się one nieodłączną...
Przydatność 75% Łańcuch pomocy
1. Ocena, zabezpieczenie miejsca wypadku • Rozpoznanie (co się wydarzyło i co może się jeszcze wydarzyć) • Jakie są zagrożenia ( dla ratującego, poszkodowanych i świadków zdarzenia) • Zabezpieczenie m-ca wypadku aby zapobiec kolejnym nieszczęśliwym zdarzeniom • Zebrać informacje od świadków 2. Ocena ilości i stanu poszkodowanych • Ilu jest poszkodowanych...
0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań
Zgłoś nadużycie