Treść zadania
Autor: onlycamilla Dodano: 3.4.2013 (18:41)
Napisz Plan Marketingowy dla białej kapusty.
Na jutro! Ważne . proszę o szybką odpowiedz.
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
zadanie domowe z przesiędbiorczości na jutro Przedmiot: Przedsiębiorczość / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: ewcia1551 17.5.2010 (16:09) |
NA JUTRO!!!! PROSZĘ!! Przedmiot: Przedsiębiorczość / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: agatka018 12.9.2010 (19:50) |
prosze pomóżcie. pilne! Na jutro.! Przedmiot: Przedsiębiorczość / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: kwiat2010 20.9.2010 (21:43) |
To pilne na jutro!!!!!!!! Otoczenie firmy handlowej.. Przedmiot: Przedsiębiorczość / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: kinia12345 21.9.2010 (22:47) |
Proszę pomóżcie!! Na jutro!! Przedmiot: Przedsiębiorczość / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: kwiat2010 27.9.2010 (18:41) |
Podobne materiały
Przydatność 70% Plan marketingowy
WSTĘP Plan marketingowy jest krótkim, szczegółowym i pisemnym planem, w którym przedstawiane są działania, jakie firma musi podjąć, aby osiągnąć założone obroty i cele marketingowe. Planowanie to jedna z najważniejszych funkcji zarządzania. Aby realizować misję przedsiębiorstwa oraz wypełniać postawione sobie cele musimy nasze działania opierać na mocnych...
Przydatność 70% Plan marketingowy
PLAN MARKETINGOWY – wykład Temat: ANALIZA SYTUACJI FIRMA = potencjał firmy wewnątrz + otoczenie zewnętrzne ( sfera ogólnogospodarcza, ogólno kulturowa, polityczno prawna, technologiczna, konkurencja) Analiza sytuacji jest procesem gromadzenia oraz przetwarzania zewnętrznych i wewnętrznych informacji, który daje okazję do identyfikacji...
Przydatność 70% Plan marketingowy
SPIS TREŚCI I. Streszczenie projektu przedsięwzięcia II. Charakterystyka firmy 1.Historia firmy 2.Ogólne cele i zasady działania firmy III. PLAN marketingowy 1.Streszczenie. 2.Analiza sytuacji wyjściowej 2.1. Rynek docelowy 2.2. Analiza otoczenia konkurencyjnego. 2.3. Źródła zakupu. 2.4. Charakterystyka makrootoczenia. 2.4.1. a) Otoczenie ekonomiczne....
Przydatność 50% Plan marketingowy
Wstęp: Rynek na którym zamierza działać spółka jest w fazie wzrostu. Konkurenci oferują produkty o wysokiej jakości jednak są to wyroby wytwarzane głównie za granicami naszego kraju, co znacznie zwiększa koszty tych przedsiębiorstw i produkty przez nich oferowane mają cenę dodatkowo powiększoną o koszty transportu, cła, magazynowania i dodatkowej robocizny. Z tych względów...
Przydatność 70% Plan marketingowy zakładu pogrzebowego
SPIS TREŚCI nr strony I. Podstawowe informacje o firmie 3 1. Imię i nazwisko właściciela/współwłaścicieli....................................................................... 3 2. Imię i nazwisko osoby reprezentującej firmę........................................................................ 3 3. Nazwa...
0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań
Zgłoś nadużycie