Treść zadania
Autor: aga1691 Dodano: 26.2.2013 (20:12)
1.Wskazać, który z graczy ma strategię zwycięską w grze NIM2(n,k) dla n>2 i k>1
(wytłumaczenie gra NIM2 : Na stole znajduje się n stosów,a na każdym z nich k zapałek.Dwaj gracze na przemian mogą zabierać dowolną ilość zapałek z dowolnie wybranego stosu.Gracz który weźmie ostatnią zapałkę przegrywa)
2.Wypisać strategię zapewniającą remis graczowi II w grze kółko i krzyżyk dla n=3
3.Wskazać strategię zwycięską w grze dualnej do NIM3(n)
(wytłumaczenie gra NIM3: Na stosie znajduje się n zapałek.Pierwszy gracz dzieli stos na dwa niepuste stosy następnie drugi wybiera jeden z dwóch stosów(drugi wyrzuca) i ten stos dzieli na dwa niepuste stosy, poten pierwszy gracz robi to samo itd. Gracz który wybierze stos z jedną zapałką przegrywa.
4.Dwaj gracze na przemian podają cyfry
a1 a2 a3.....
b1 b2 b3 ....
i póżniej tworzą liczbę 0,a1b1a2b2a3b3....
Gracz pierwszy wygrywa <=> gdy podana liczba jest wymierna.
Wskazać który z graczy ma strategię zwycięską i opisać tą strategię.
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne materiały
Przydatność 65% Strategie
1. Zarządzanie organizacją jako proces decyzyjny, funkcje menedżera w zarządzaniu organizacją - Podejmowanie decyzji jest istotą procesu zarządzania aby móc podejmować decyzje musi być spełniony szereg warunków z których trzy mają decydujące znaczenie – sytuacja decyzyjna tzn. taka która zmierza do dokonania wyboru – autonomia decyzyjna tzn. władanie środkami do realizacji...
Przydatność 75% Strategie marketingowe
Podstawowa przesłanka wyboru i formułowania strategii marketingowej są wyniki wszechstronnej analizy przedsiębiorstwa w konkretnym otoczeniu gospodarczym i społecznym. Analiza ta zmierza do określenia zagrożeń i szans związanymi ze zmianami dokonującymi się w otoczeniu firmy oraz do oceny posiadanych zasobów (rzeczowych, finansowych, osobowych) z punktu widzenia pozycji zajmowanej...
Przydatność 50% Strategie Wynagrodzeń
1.PODSTAWOWE POJĘCIA a) Płaca i jej funkcje b) Wartościowanie stanowisk pracy 2.ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE W PRZEDSIĘBIORSTWIE a) Pojęcie zarządzania strategicznego b) Etapy procesu zarządzania strategicznego c) Poziomy strategii d) Strategie wynagrodzeń 3.TYPY ORGANIZACJI a) Metoda macierzy BCG b) Teoria cyklu rozwojowego firmy 4.RODZAJE...
Przydatność 55% Strategie Marketingowe
1. Krótka historia strategii marketingowych 2. Zarządzanie marketingowe a zarządzanie strategiczne 3. Typy strategii marketingowych: 4. Generalny podział strategii marketingowych 5. Typy strategii marketingowych Cała praca w załączniku :)
Przydatność 75% Strategie organizacji
W załącznikach slajdy z wykładów.
0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań
Zgłoś nadużycie