Treść zadania
Autor: sembratowicz Dodano: 15.2.2013 (17:30)
ułoz pytania do wyróżnionych części zdania: WIE,WOHIN , WORAUF,WEN,WOFUR MIT WEM, FUR WEN] Markus wurde,,'' auf die Hausarbeitet ''verzichten. Się begleitet 'die Senioren''beim Spaziergang. Ich finde ehrenamtliche Arbeit ''wichtig und sinnvoll.'' . to co zaznaczone w cudzysłowiu to te wyróżnione części zdania
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
Proszę odpowiedzieć na pytania. 1.Welche Aufgaben hat der Osterhase? 2.Was Przedmiot: Język niemiecki / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: ewakry17 7.4.2010 (17:11) |
Przetłumacz Zdania Na Język Niemiecki: Przedmiot: Język niemiecki / Gimnazjum | 5 rozwiązań | autor: lays133 25.4.2010 (13:41) |
ułóż zdania z rozsypanki Przedmiot: Język niemiecki / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: Fuko 25.4.2010 (19:32) |
Zdania po niemiecku Przedmiot: Język niemiecki / Gimnazjum | 4 rozwiązania | autor: Pataaaaa 26.4.2010 (15:52) |
przetłumacz zdania na jezyk niemiecki [ PROSZE O POMOC]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Przedmiot: Język niemiecki / Gimnazjum | 5 rozwiązań | autor: many72 9.5.2010 (14:08) |
Podobne materiały
Przydatność 65% Pytania i zdania pytajne - referat K. Ajdiukiewicz
PYTANIA I ZDANIA PYTAJĄCE 1) BUDOWA ZDAŃ PYTAJNYCH: Zadajemy rożnego rodzaju pytania po to by uzyskać potrzebne nam informacje. Nie są one określone do końca z góry lecz do pewnego stopnia np. zadając pytanie „ czy x jest rzecznikiem praw obywatelskich w Polsce ?” dążymy do zdobycia takiej wiadomości , która się da wypowiedzieć w zdaniu o postaci „ X jest rzecznikiem...
Przydatność 65% Przemówienie ku czci Józefa Dietla
Szanowna Pani Profesor, Drogie Koleżanki i Koledzy! Dzisiejsze spotkanie poświęcone będzie wspaniałemu i równie niezwykłemu człowiekowi, któremu tak wiele zawdzięczamy i który tak wiele dobrego zrobił dla naszego miasta Krakowa, a obecnie od kilku miesięcy jest patronem naszego Gimnazjum. Nikomu chyba nie trzeba przypominać, kim był Józef Dietl. Bo właśnie o nim tu...
Przydatność 75% Części mowy (odmienne i nieodmienne) i części zdania (pytania o nie również)
I. CZĘŚCI MOWY: NIEODMIENNE: 1). Przysłówek (jak, gdzie, kiedy) gdy pochodzi od przymiotnika lub imiesłowu to się stopniuje. 2). Przyimek: - przestrzenne - czasowe - przyczynowe - proste - złożone 3). Spójnik 4). Wykrzyknik "!": - uczucia - przywołania - wywołania - naśladowania 5). Partykuła: (-by; -bym; -byśmy; -byście; -byś; -że; -ż; nie; chyba;...
Przydatność 70% Zdania złożone
Zdania złożone Zdania współrzędne Zdania współrzędne łączne (spójniki: i, oraz, a, ani, to - to, tudzież) _______ _ _ _ _ _______ Zdania współrzędne rozłączne (spójniki: albo, czy, lub, bądź) ______<___>______ Zdania współrzędnie przeciwstawne (spójniki: ale, a, bez, jednak, zaś, natomiast, czyli, to jest) _____>____<_____ Zdania współrzędne...
Przydatność 60% Części zdania
CZĘŚCI ZDANIA- podmiot, orzeczenie, dopełnienie, przydawka i okolicznik. METRYCZKA ORZECZENIA Do czego służy ta część zdania? Wyraża czynność lub stan podmiotu. Jak szukać orzeczenia? Pytaj tak jak o czasownik: co robi? w jakim jest stanie? co się z nim dzieje? Przykłady orzeczeń: Ula odrobiła lekcje. Obraz wisi na ścianie. Wyróżnisz: -Orzeczenie czasownikowe,...
0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań
Zgłoś nadużycie