Treść zadania

sembratowicz

ułoz pytania do wyróżnionych części zdania: WIE,WOHIN , WORAUF,WEN,WOFUR MIT WEM, FUR WEN] Markus wurde,,'' auf die Hausarbeitet ''verzichten. Się begleitet 'die Senioren''beim Spaziergang. Ich finde ehrenamtliche Arbeit ''wichtig und sinnvoll.'' . to co zaznaczone w cudzysłowiu to te wyróżnione części zdania

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Rozwiązania

Podobne zadania

ewakry17 Proszę odpowiedzieć na pytania. 1.Welche Aufgaben hat der Osterhase? 2.Was Przedmiot: Język niemiecki / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: ewakry17 7.4.2010 (17:11)
lays133 Przetłumacz Zdania Na Język Niemiecki: Przedmiot: Język niemiecki / Gimnazjum 5 rozwiązań autor: lays133 25.4.2010 (13:41)
Fuko ułóż zdania z rozsypanki Przedmiot: Język niemiecki / Gimnazjum 2 rozwiązania autor: Fuko 25.4.2010 (19:32)
Pataaaaa Zdania po niemiecku Przedmiot: Język niemiecki / Gimnazjum 4 rozwiązania autor: Pataaaaa 26.4.2010 (15:52)
many72 przetłumacz zdania na jezyk niemiecki [ PROSZE O POMOC]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Przedmiot: Język niemiecki / Gimnazjum 5 rozwiązań autor: many72 9.5.2010 (14:08)

Podobne materiały

Przydatność 65% Pytania i zdania pytajne - referat K. Ajdiukiewicz

PYTANIA I ZDANIA PYTAJĄCE 1) BUDOWA ZDAŃ PYTAJNYCH: Zadajemy rożnego rodzaju pytania po to by uzyskać potrzebne nam informacje. Nie są one określone do końca z góry lecz do pewnego stopnia np. zadając pytanie „ czy x jest rzecznikiem praw obywatelskich w Polsce ?” dążymy do zdobycia takiej wiadomości , która się da wypowiedzieć w zdaniu o postaci „ X jest rzecznikiem...

Przydatność 65% Przemówienie ku czci Józefa Dietla

Szanowna Pani Profesor, Drogie Koleżanki i Koledzy! Dzisiejsze spotkanie poświęcone będzie wspaniałemu i równie niezwykłemu człowiekowi, któremu tak wiele zawdzięczamy i który tak wiele dobrego zrobił dla naszego miasta Krakowa, a obecnie od kilku miesięcy jest patronem naszego Gimnazjum. Nikomu chyba nie trzeba przypominać, kim był Józef Dietl. Bo właśnie o nim tu...

Przydatność 75% Części mowy (odmienne i nieodmienne) i części zdania (pytania o nie również)

I. CZĘŚCI MOWY: NIEODMIENNE: 1). Przysłówek (jak, gdzie, kiedy) gdy pochodzi od przymiotnika lub imiesłowu to się stopniuje. 2). Przyimek: - przestrzenne - czasowe - przyczynowe - proste - złożone 3). Spójnik 4). Wykrzyknik "!": - uczucia - przywołania - wywołania - naśladowania 5). Partykuła: (-by; -bym; -byśmy; -byście; -byś; -że; -ż; nie; chyba;...

Przydatność 70% Zdania złożone

Zdania złożone Zdania współrzędne Zdania współrzędne łączne (spójniki: i, oraz, a, ani, to - to, tudzież) _______ _ _ _ _ _______ Zdania współrzędne rozłączne (spójniki: albo, czy, lub, bądź) ______<___>______ Zdania współrzędnie przeciwstawne (spójniki: ale, a, bez, jednak, zaś, natomiast, czyli, to jest) _____>____<_____ Zdania współrzędne...

Przydatność 60% Części zdania

CZĘŚCI ZDANIA- podmiot, orzeczenie, dopełnienie, przydawka i okolicznik. METRYCZKA ORZECZENIA Do czego służy ta część zdania? Wyraża czynność lub stan podmiotu. Jak szukać orzeczenia? Pytaj tak jak o czasownik: co robi? w jakim jest stanie? co się z nim dzieje? Przykłady orzeczeń: Ula odrobiła lekcje. Obraz wisi na ścianie. Wyróżnisz: -Orzeczenie czasownikowe,...

0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji