Treść zadania

iwona19644

Odcinek AB ma długość 4,8km, a odcinek BC- długość 3,6km. W skali 1:1200 odcinek AB jest dłuższy od odcinka CD A. o 4cm B. o 3cm C. o 100cm D.o1,2cm

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 1 1

    Odcinek AB ma długość 4,8 km, a odcinek BC- długość 3,6 km.
    W skali 1:1200 odcinek AB jest dłuższy od odcinka CD ...... o 100 cm
    ......................................uzasadnienie poniżej :
    Pierwszy sposób :
    |AB| = 4,8 km : 1 200 = 4 800 m : 1 200 = 480 000 cm : 1 200 = 400 cm
    |CD| = 3,6 km : 1 200 = 360 000 cm : 1 200 = 300 cm
    400 cm - 300 cm = 100 cm
    .........................................
    Drugi sposób :
    |AB| - |CD| = 4,8 km - 3,6 km = 1,2 km
    W skali 1 : 1 200 :
    1,2 km : 1 200 = 120 000 cm : 1 200 = 100 cm

Rozwiązania

Podobne materiały

Przydatność 75% Fizjoterapia - konspekt - Ćwiczenia na bóle kręgosłupa-odcinek lędzwiowy

KONSPEKT – ĆWICZENIA NA BÓLE KRĘGOSŁUPA ODCINEK LĘDŹWIOWY Cel -ćwiczenia mają ułatwić profilaktykę, czyli zapobieganie występowaniu dolegliwości, nasilaniu się zniekształceń oraz utrzymywać w dobrej kondycji kręgosłup, przy występujących bólach zmniejszać dolegliwości i je likwidować. Aby przyniosły pożądany...

Przydatność 60% Korzyści skali

KORZYŚCI SKALI Spis treści 1. Współczesne teorie handlu międzynarodowego a korzyści skali 2.Typy korzyści skali w ujęciu konkurencji monopolistycznej i handlu 3.Handel wewnątrz-gałęziowy 4. Model Ricardo 5. "Paradoks Leontiefa" 1.Współczesne teorie handlu międzynarodowego: A. Teoria neoczynnikowa. Rozwiniecie teorii obfitości zasobów, w teorii obfitości, mówiliśmy o pracy...

Przydatność 75% Przemówienie - wycofać jedynki ze skali ocen.

Moi drodzy, zebraliśmy się tutaj po to, aby przedyskutować nasze zdasz czy nie zdasz w tej szkole. Sami przyznacie, że trzeba coś z tymi jedynkami zrobić! Zbliża się koniec roku szkolnego. Przypuszczam, że za parę dni większość z nas będzie biegać za nauczycielami i dręczyć nieszczęśników o poprawę. I my, uczniacy i nasi profesorowie do dnia wystawienia ocen będziemy...

0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji