Treść zadania
Autor: maliny112 Dodano: 11.1.2013 (17:50)
Proszę o zrobienie wszystkich zadań , bo nam tyle zadano.proszę o całe działania mogę na odpowiedź poczekać do soboty , bo wiem że tego jest dużo.
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
Podobne zadania
Wody słone stanowią 97,4% wszystkich wód,wody słodkie tylko 2,6%.Oblicz,ile Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: tablicamendelejewa 7.4.2010 (17:14) |
Suma długości wszystkich krawędzi każdego z trzech graniastosłupów Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: kajka9955 14.4.2010 (18:47) |
krawędz sześcianu ma 3n cm. oblicz sumę długości wszystkich krawędzi Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: aleksandra 14.4.2010 (19:47) |
Małgosia ma teraz 3 razy tyle lat , ile Jaś miał wtedy , gdy Małgosia Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: enigma_-_ 19.4.2010 (18:41) |
Zosia za 2 lata będzie miała 2 razy tyle lat ile miała 4lata temu.ile lat ma Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: misia01 22.4.2010 (19:33) |
Podobne materiały
Przydatność 50% Herbata mała filiżanka, a tyle korzyści!
Któż z nas, nie zaczyna dnia od filiżanki ciepłej herbatki? A gdy wracamy ze spaceru? a gdy podejmujemy gości? Herbata wciąż nam towarzyszy, będąc jednym z najczęściej spożywanych napoi. Należałoby się zastanowić czy jednak jej wynalezienie i działanie jest dla nas korzystne? Herbata, produkt spożywczy uzyskiwany z młodych listków z różnych odmian krzewów herbacianych,...
Przydatność 80% Człowieczeństwo nie tyle darem, ile zadaniem!
Człowieczeństwo to nie tylko dar, jaki zesłał nam Bóg, ale przede wszystkim zadanie, przed jakim zostaliśmy wszyscy postawieni. Możemy je interpretować na różne sposoby; powinniśmy po prostu żyć i cieszyć się z tego żywota lub monotonnie i skrupulatnie je wykonywać. Pierwszy typ ludzi, którzy, jak napisałem, zinterpretowali to zadanie postawione nam przez Stworzyciela,...
Przydatność 80% "Tyle wiemy o sobie, ile nas sprawdzono."
Wisława Szymborska w wierszu "Minuta ciszy po Ludwice Wawrzyńskiej" napisała: "Tyle wiemy o sobie, ile nas sprawdzono". Autorce wiersza chodziło o to, że prawdziwe, najgłębsze właściwości naszej natury są zazwyczaj głęboko ukryte, ujawniając się dopiero w sytuacjach ekstremalnych, w obliczu ogromnej tragedii. Człowiek nie przewidzi swojego zachowania w pewnych...
Przydatność 65% "Tyle jesteś wart ile możesz dać"
Tyle jesteś wart ile możesz dać…. Zastanówmy się nad tym bardzo głęboko…co to znaczy? Porównajmy swoje życie do tak krótkiego, ale jak mądrego zdania. Czy te zdanie może wymówić każdy z nas? Oto jest pytanie… odpowiedzmy sobie na nie w głębi serca tylko szczerze! Po pierwsze, świat dzieli się na takie grupy jak: biedna i bogata, jedni mają pieniądze a u innych ich...
Przydatność 65% „Jesteśmy prawdziwymi ludźmi na tyle, na ile potrafimy kochać”
Miłość – uczucie najpiękniejsze i najtrudniejsze. Głębokie i piękne, potrafi dać radość i szczęście, ale potrafi i zabić. Tworzy i niszczy. Nie umiemy powiedzieć, czym jest, ma tak wiele twarzy. Czasem trwa długo, czasem tak prędko umiera, traci swą moc, a czasem się zmienia. Miłość w życiu każdego człowieka odgrywa podstawowe znaczenie dla prawidłowego rozwoju...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
1 0
zdolny 12.1.2013 (11:03)
1.
x kg-y zł /:x
1kg -y/x zł
2.
[ 2*a+1(a+2)+1(a+1)] / (2+1+1) =(2a+a+2+a+1) / 4 =( 4a+3) / 4= a+0,75 zł
3.
x-cena bochenka
x-0,6 -cena butelki
1x+10(x-0,6) -tyle zapłaciła
20 - (x+10-6)=20 -(x+4)=20-x-4=16-x (tyle otrzymała reszty)
4.
100(x-1)+10x+1(x+2)=100x-100+10x+x+2=111x-98
5.
[(2n+1) +(2n+3)+(2n+5)+(2n+7)] / 4 =(8n+16) /4=2n+4 (ogólny wzór) gdzie neN
(101+103+105+107) /4=416 /4=104
6.
(100x+10y+z)-(x+10y+100z)=100x+10y+z-x-10y-100z=99x-99z=99(x-z)
Róznica ta dzieli sie przez : 1,3,33,99
7.
a-czas lekcji we francji [min]
y-czas lekcji w holandii [min]
y=a-10
z-czas lekcji w anglii
z=a-25 [min]
b)
(a-25) /45=7/9 /*45
a-25=35
a=60min(Francja)
a-10=60-10=50 min(holandia)
a-25=35(anglia)
8.
a)
x-liczba dziewczyn w jednej grupie
x+1-liczba chlopców w jednej grupie
y-liczba uczniów w klasie
y=4x+3(x+1)=4x+3x+3=7x+3
b)
4x>3(x+1)
4x>3x+3
x>3
7x+3_<35 /-3
7x_<32 /:7
x<4 4/7
3<x_<4 4/7 zatem x=4
4x=4*4=16(dziewczyn)
3(x+1)=3(4+1)=3*5=15(chłopców)
9.
t-czas w którym jechał z prędkościa v [w km/h]
1h-czas w którym jechał z prędkocią o 1 km/h mniejszą
t+1 - tyle godzin jechał rowerzysta
s-długośc trasy rowerrzysty
s=vt+1(v-1)=vt+v-1
vt=s
10.
d1,d2-przekątne rombu
d1=x dm=10cm
d2=x+20%x=1,2dm=12cm
Pole=1/2*d1*d2=1/2*x*1,2x=0,6x^2dm^2=60cm^2
11.
Obw trapezu=2(x+1)+x+2x+3=2x+2+3x+3=5x+5
Obw trojkąta=x+2+x+3+x+4=3x+9
Obw trapezu - Obw trójkata=(5x+5)-(3x+9)=5x+5-3x-9=2x-4
x>0 gdyż x to najkrótszy bok a długość boku musi być dodatnia czyli x musi być liczbą dodatnia.
12.
a-cena odkurzacza przed obniżką
a-c-cena odkurzacza po obniżce
[a-(a-c)] /a *100%=100% *c/a(tyle wynosiła obniżka)
2(a-c)=2a-2c(cena za 2 odkurzacze po obniżce)
13.
y-masa roztworu wodnego cukru
40%y-masa cukru
60%y-masa wody
40%y=x
0,4y=x /*2,5
y=2,5x
Odp. Masa roztworu wynosi 2,5x kg
14.
x-pomyślana liczba
x-3 -liczba o 3 mniejsza od pomyslanej
x+3-liczba o 3 większa od pomyślanej
(x-3)(x+3)+10 -x^2=x^2-9+10-x^2=1
Nie można odgadnośc pomyślanej liczby gdyż w miejce x może byc kazda liczba rzeczywista
16.
a)(x+1)(x+1)=x^2+2x+1
b)(z^2-1)(z^2+1)=z^4-1
c)(2x-2)(2x+2)=4x^2-4
d)(3x-1)(3x-1)=9x^2-6x+1
17.
a=-5^0= -1
b=-pierw z 16= -4
2[5*(-1)^2*(2+4)-(-1)^2*(-4)]=2*[5*1*6-1*(-4)]=2*(30+4)=2*34=68
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie