Treść zadania

maliny112

Proszę o zrobienie wszystkich zadań , bo nam tyle zadano.proszę o całe działania mogę na odpowiedź poczekać do soboty , bo wiem że tego jest dużo.

Załączniki do zadania

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 1 0

    1.
    x kg-y zł /:x
    1kg -y/x zł

    2.
    [ 2*a+1(a+2)+1(a+1)] / (2+1+1) =(2a+a+2+a+1) / 4 =( 4a+3) / 4= a+0,75 zł

    3.
    x-cena bochenka
    x-0,6 -cena butelki

    1x+10(x-0,6) -tyle zapłaciła
    20 - (x+10-6)=20 -(x+4)=20-x-4=16-x (tyle otrzymała reszty)

    4.
    100(x-1)+10x+1(x+2)=100x-100+10x+x+2=111x-98

    5.
    [(2n+1) +(2n+3)+(2n+5)+(2n+7)] / 4 =(8n+16) /4=2n+4 (ogólny wzór) gdzie neN
    (101+103+105+107) /4=416 /4=104

    6.
    (100x+10y+z)-(x+10y+100z)=100x+10y+z-x-10y-100z=99x-99z=99(x-z)
    Róznica ta dzieli sie przez : 1,3,33,99

    7.
    a-czas lekcji we francji [min]
    y-czas lekcji w holandii [min]
    y=a-10
    z-czas lekcji w anglii
    z=a-25 [min]
    b)
    (a-25) /45=7/9 /*45
    a-25=35
    a=60min(Francja)
    a-10=60-10=50 min(holandia)
    a-25=35(anglia)

    8.
    a)
    x-liczba dziewczyn w jednej grupie
    x+1-liczba chlopców w jednej grupie
    y-liczba uczniów w klasie
    y=4x+3(x+1)=4x+3x+3=7x+3
    b)
    4x>3(x+1)
    4x>3x+3
    x>3

    7x+3_<35 /-3
    7x_<32 /:7
    x<4 4/7
    3<x_<4 4/7 zatem x=4
    4x=4*4=16(dziewczyn)
    3(x+1)=3(4+1)=3*5=15(chłopców)
    9.
    t-czas w którym jechał z prędkościa v [w km/h]
    1h-czas w którym jechał z prędkocią o 1 km/h mniejszą
    t+1 - tyle godzin jechał rowerzysta
    s-długośc trasy rowerrzysty
    s=vt+1(v-1)=vt+v-1
    vt=s
    10.
    d1,d2-przekątne rombu
    d1=x dm=10cm
    d2=x+20%x=1,2dm=12cm
    Pole=1/2*d1*d2=1/2*x*1,2x=0,6x^2dm^2=60cm^2
    11.
    Obw trapezu=2(x+1)+x+2x+3=2x+2+3x+3=5x+5
    Obw trojkąta=x+2+x+3+x+4=3x+9
    Obw trapezu - Obw trójkata=(5x+5)-(3x+9)=5x+5-3x-9=2x-4
    x>0 gdyż x to najkrótszy bok a długość boku musi być dodatnia czyli x musi być liczbą dodatnia.

    12.
    a-cena odkurzacza przed obniżką
    a-c-cena odkurzacza po obniżce
    [a-(a-c)] /a *100%=100% *c/a(tyle wynosiła obniżka)
    2(a-c)=2a-2c(cena za 2 odkurzacze po obniżce)
    13.
    y-masa roztworu wodnego cukru
    40%y-masa cukru
    60%y-masa wody
    40%y=x
    0,4y=x /*2,5
    y=2,5x
    Odp. Masa roztworu wynosi 2,5x kg
    14.
    x-pomyślana liczba
    x-3 -liczba o 3 mniejsza od pomyslanej
    x+3-liczba o 3 większa od pomyślanej

    (x-3)(x+3)+10 -x^2=x^2-9+10-x^2=1
    Nie można odgadnośc pomyślanej liczby gdyż w miejce x może byc kazda liczba rzeczywista
    16.
    a)(x+1)(x+1)=x^2+2x+1
    b)(z^2-1)(z^2+1)=z^4-1
    c)(2x-2)(2x+2)=4x^2-4
    d)(3x-1)(3x-1)=9x^2-6x+1

    17.
    a=-5^0= -1
    b=-pierw z 16= -4
    2[5*(-1)^2*(2+4)-(-1)^2*(-4)]=2*[5*1*6-1*(-4)]=2*(30+4)=2*34=68

Rozwiązania

Podobne materiały

Przydatność 50% Herbata mała filiżanka, a tyle korzyści!

Któż z nas, nie zaczyna dnia od filiżanki ciepłej herbatki? A gdy wracamy ze spaceru? a gdy podejmujemy gości? Herbata wciąż nam towarzyszy, będąc jednym z najczęściej spożywanych napoi. Należałoby się zastanowić czy jednak jej wynalezienie i działanie jest dla nas korzystne? Herbata, produkt spożywczy uzyskiwany z młodych listków z różnych odmian krzewów herbacianych,...

Przydatność 80% Człowieczeństwo nie tyle darem, ile zadaniem!

Człowieczeństwo to nie tylko dar, jaki zesłał nam Bóg, ale przede wszystkim zadanie, przed jakim zostaliśmy wszyscy postawieni. Możemy je interpretować na różne sposoby; powinniśmy po prostu żyć i cieszyć się z tego żywota lub monotonnie i skrupulatnie je wykonywać. Pierwszy typ ludzi, którzy, jak napisałem, zinterpretowali to zadanie postawione nam przez Stworzyciela,...

Przydatność 80% "Tyle wiemy o sobie, ile nas sprawdzono."

Wisława Szymborska w wierszu "Minuta ciszy po Ludwice Wawrzyńskiej" napisała: "Tyle wiemy o sobie, ile nas sprawdzono". Autorce wiersza chodziło o to, że prawdziwe, najgłębsze właściwości naszej natury są zazwyczaj głęboko ukryte, ujawniając się dopiero w sytuacjach ekstremalnych, w obliczu ogromnej tragedii. Człowiek nie przewidzi swojego zachowania w pewnych...

Przydatność 65% "Tyle jesteś wart ile możesz dać"

Tyle jesteś wart ile możesz dać…. Zastanówmy się nad tym bardzo głęboko…co to znaczy? Porównajmy swoje życie do tak krótkiego, ale jak mądrego zdania. Czy te zdanie może wymówić każdy z nas? Oto jest pytanie… odpowiedzmy sobie na nie w głębi serca tylko szczerze! Po pierwsze, świat dzieli się na takie grupy jak: biedna i bogata, jedni mają pieniądze a u innych ich...

Przydatność 65% „Jesteśmy prawdziwymi ludźmi na tyle, na ile potrafimy kochać”

Miłość – uczucie najpiękniejsze i najtrudniejsze. Głębokie i piękne, potrafi dać radość i szczęście, ale potrafi i zabić. Tworzy i niszczy. Nie umiemy powiedzieć, czym jest, ma tak wiele twarzy. Czasem trwa długo, czasem tak prędko umiera, traci swą moc, a czasem się zmienia. Miłość w życiu każdego człowieka odgrywa podstawowe znaczenie dla prawidłowego rozwoju...

0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji