Treść zadania
Autor: grabarka138 Dodano: 6.1.2013 (16:23)
Wskaż poprawne dokończenie zdania
Jeżeli iloraz liczb -2,4 i -0,6 zwiększymy o iloczyn liczb minus 3,2 i -5 to otrzymamy
A.16,4
B.-16,4
C.20
D.-20
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
Podobne zadania
Suma czterech kolejnych liczb podzielnych przez 3 jest równa -150. znajdz te Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: agata96 28.3.2010 (21:46) |
suma dwoch liczb wnosi 35. Jeżeli pierwsza z nich zwiekszymy o 20%, to ich Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: zuza94 8.4.2010 (18:41) |
Spośród czterech liczb druga jest o 4 mniejsza od pierwszej, trzecia 2 razy Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: lejek94 14.4.2010 (16:12) |
suma trzech kolejnych liczb parzystych wynosi 678 . znajdź te liczby ? Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: Konto usunięte 21.4.2010 (19:08) |
Ile jest czterocyfrowych liczb podzielnych przez 4 o sumie cyfr równej 4? Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 3 rozwiązania | autor: Julia_P 28.4.2010 (19:51) |
Podobne materiały
Przydatność 65% Poprawne malowanie obrazów według nauczyciela
Do namalowania obrazu bedą ci potrzebne różne przedmioty tp. a)DO MALOWANIA FARBAMI *pędzelki różnej grubosci *kartka papieru lub wlukna *farby *kubek z woda *i inne do ozdoby np. brokat b)DO MALOWANIA KREDKAMI *kartka papieru *cienkopis do konturów *kredki *inne
Przydatność 60% Dzieje Liczb
Liczba, jest podstawowym pojęciem matematyki, które powstało w świadomości człowieka na wiele tysięcy lat przed naszą erą, a następnie kształtowało się i rozwijało wraz z rozwojem cywilizacji i kultury. Z chwilą, gdy rozróżnienie między „jeden” i „wiele”- charakterystyczne dla ludów pierwotnych- przestało wystarczać, wprowadzone zostały liczby: 1,2,3,4,...,a więc...
Przydatność 75% Symbolika liczb
Liczbę 1 uważano dawno, dawno temu za liczbę najdoskonalszą. Jest to pierwsza liczba nieparzysta. Wszystkie inne liczby pochodzą od jedynki, np.2, to 1 + 1. Jeden - ile to jest: dużo czy mało? Zastanów się! Wszyscy chcą być pierwsi: w nauce, w sporcie, w zabawie, ale nikt nie chce dostać jedynki z klasówki! Liczba 2 jest pierwszą liczbą parzystą. Uważana była przed wiekami...
Przydatność 80% Cecha podzielności liczb naturalnych.
Cecha podzielności przez 2 Liczba jest podzielna przez 2 jeżeli jej ostatnia cyfra jest parzysta lub jest nią zero. Przykłady: 12, 48, 100, 124 Cecha podzielności przez 3 Liczba jest podzielna przez 3 jeżeli suma jej cyfr tworzy liczbę podzielną przez 3. Przykłady: 27 bo 2+7=9 123 bo 1+2+3=6 621 bo 6+2+1=9 Cecha podzielności przez 4 Liczba jest...
Przydatność 80% Cechy podzielności liczb.
Cechy podzielności przez 2 Liczba jest podzielna przez 2 jeżeli w rzędzie jedności ma cyfrę:0, 2, 4, 6, lub 8. Przykłady: 24, 506, 1002, 99990 Cechy podzielności przez 3 Liczba jest podzielna przez 3 jeżeli suma jej cyfr tworzy liczbę podzielną przez 3. Przykłady: 42 - 4+2 = 6 i 6 =2*3 783 - 7+8+3=18 i 18=6 * 3 1209 - 1+2+0+9=12 i 12=4*3 Cechy podzielności przez 4...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
1 0
banpioszy 6.1.2013 (16:32)
Jeżeli iloraz liczb -2,4 i -0,6 zwiększymy o iloczyn liczb minus 3,2 i -5
to otrzymamy
C.20
zobacz , że tak :
.....................
-2,4 : -0,6 + ( - 3,2 * -5) =
= 24 : 6 + (+ 16) =
= 4 + 16 =
= 20
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie