Treść zadania
Autor: prince3000 Dodano: 3.1.2013 (20:41)
Podaj przykłady sytuacji w której na główny produkt nakłada się niską cenę a na towarzyszące mu usługi bądź produkty (często komplementarne) nakłada się stosunkowo wysokie ceny
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
dzialania marketingowe.jak sprzedac produkt. Przedmiot: Przedsiębiorczość / Liceum | 2 rozwiązania | autor: gaga 5.5.2010 (21:13) |
podaj przykładu spółek cichych i jednoosobowych ... pilne!!! Przedmiot: Przedsiębiorczość / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: madzuchna 15.9.2010 (15:41) |
w jaki sposób informacje mogą być przekazywane poprzez ubiór. Podaj Przedmiot: Przedsiębiorczość / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: anonimka63 19.9.2010 (17:33) |
podaj 10 powodów, dla których warto się ubezpieczać Przedmiot: Przedsiębiorczość / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: laurunia55 16.12.2010 (23:08) |
Podaj po przykładzie do każdego rodzaju Przedmiot: Przedsiębiorczość / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: milenaa 22.5.2011 (19:49) |
Podobne materiały
Przydatność 75% Produkt Turystyczny
Geografia Hotelarstwa produkt turystyczny Charakterystyka docelowego segnemtu rynku *prace w załącznikach
Przydatność 65% Produkt turystyczny
Podstawą konsumpcji turystycznej są dobra turystyczne, czyli dobra stworzone przez naturę lub powstałe w wyniku działalności człowieka, które stanowią cel podróży turystycznych nazywane są inaczej walorami turystycznymi. Punktem wyjścia dla projektowania produktu są przede wszystkim motywacje podróży. Identyfikacja motywów dowodzi, że ludzie podróżują pragną zaspokoić...
Przydatność 50% Produkt turystyczny
To oryginalna kompozycja różnych dóbr turystycznych (walorów i atrakcji) oraz wszelkich usług umożliwiających ich turystyczne wykorzystanie w trakcie podróży lub pobytu. Produkt turystyczny to wszystko, co zostało przez turystę zakupione oraz wrażenia związane z odbytą podróżą.
Przydatność 65% Produkt turystyczny
Przydatność 75% Produkt jako element marketingu
Produkt jako element marketingu W marketingu podstawowe znaczenie ma produkt. Wszystkie pozostałe części marketingu mix, zarówno cena, dystrybucja, jak i promocja, są z nim bezpośrednio powiązane. Definicja produktu obejmuje swym zakresem nie tylko rzecz materialną, lecz także usługę, organizację, markę, ideę. W marketingu produkt rozumiany jest jako nierozerwalne...
0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań
Zgłoś nadużycie