Treść zadania
Autor: edzia1995 Dodano: 19.12.2012 (17:30)
1. które z podanych równań nie mają rozwięzania , a które mają nieskończenie wiele rozwiezań ?
a. 3x-3/ x-1= 2
b. 6x-2/ 3x-1=2
/ kreska ułamkowa
2.Rozwież rownanie
a 7/ x+1=3/ x+5
b. -2/x+1 = 4/ 2x +3 NA JUTRO BARDZO PROSZĘ
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
Oblicz najmniejszą wspólną wielokrotnośc podanych liczb. Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: ewkaa644 11.8.2010 (16:49) |
wyznacz x z podanych rownan: a)bx-c=ax+b/c,gdy c różni sie od Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: gabrielka25 27.9.2010 (18:44) |
wśród prostopadłościanów o podanych wymiarach wskaż pary podobny. i Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: Blondi9393 28.9.2010 (17:23) |
ciag (an) jest arytmetyczny oraz a3=2,a4=5 wskaz ktory z podanych wyrazow tego Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: ewelina071090 25.10.2010 (13:58) |
Oceńwartość logiczną podanych zdań: a)liczba 3-√2 jest mniejsza Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: Konto usunięte 22.11.2010 (17:48) |
Podobne materiały
Przydatność 65% Porównaj wizje świata w podanych fragmentach Kandyda Woltera i Nowego wspaniałego świata Aldousa Huxleya.
Wolter jak i Huxley przedstawiają dwie zupełnie inne wizje świata. Kandyd jest powiastką filozoficzną przedstawiającą utopię, natomiast Aldous Huxley ukazuje w Nowym wspaniałym świecie antyutopie. Autorzy obu tekstów przedstawiają idealnych obywateli, którzy nie starają się wybić ponad reszte. „Wszyscy jesteśmy tu jednego zdania”, tak opisuje równość Wolter....
Przydatność 50% Porównaj sposoby kreacji postaci w podanych fragmentach „Moralności pani Dulskiej” Gabrieli Zapolskiej i „Kartoteki” Tadeusza Różewicza.
Dla okresu Młodej Polski charakterystyczna jest równoległość rozwoju nurtu naturalistycznego i symbolicznego modelu teatru. Naturaliści, opierając się na założeniach realizmu, starali się ukazać na scenie możliwie wierne odbicie różnych środowisk społecznych i najwiarygodniej odtworzyć sposób zachowania poszczególnych klas społeczeństwa. Najbardziej wszechstronnym...
Przydatność 80% Różne oblicza heroizmu. Na podstawie podanych fragmentów „Nad Niemnem” Elizy Orzeszkowej wyjaśnij symbolikę dwóch mogił.
W powieści „Nad Niemnem” Elizy Orzeszkowej ścierają się poglądy przedstawicieli odchodzącego już romantyzmu i nadchodzącego romantyzmu. Jak to zazwyczaj bywa w historii, jest to także konflikt pokoleń, młodych widzących swoją przyszłość w ideach walki o ojczyznę poprzez ciężką pracę, oraz starych, którzy za młodu walczyli o ojczyznę w sposób, w jaki czynili to...
Przydatność 85% Porównaj sposoby kreacji postaci w podanych fragmentach „ Moralności pani Dulskiej” Gabrieli Zapolskiej i „Kartoteki” Tadeusza Różewicza.
W twórczości wielu artystów można się dopatrywać nawiązań do rzeczywistości, najbardziej jest to widoczne na przykładzie bohaterów ich dzieł. Postacie te w wielu przypadkach są realną, bądź też zniekształconą formą przenoszenia przez artystów codzienności na papier. Wiele prawd o człowieku i jego otoczeniu zostało ukazane, poprzez skoncentrowanie ich, w fikcyjnej...
Przydatność 75% Porównaj wizje świata w podanych fragmentach „Kandyda” Woltera i „Nowego wspaniałego świata” Aldousa Huxleya.
Człowiek zawsze marzył o stworzeniu idealnego świata bez cierpienia, chorób, wojen, śmierci. Wszyscy ludzie byliby równi i szczęśliwi. Niestety taki stan nie jest możliwy. Rasa ludzka ma wiele wad, w tym najgorszą – egoizm. Jeśli dopełnić to chciwością i żądzą władzy widzimy powód dlaczego nie można było wprowadzić w życie „Utopii” Tomasza Morusa. Idealne światy...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
0 0
antekL1 20.12.2012 (05:35)
NAWIASY !!! Popatrz niżej które wyrażenia trzeba brać w nawias,
aby rozwiązujący nie musiał się domyślać treści zadania.
1.
a) Przy założeniu że x jest różne od 1 mamy:
(3x - 3) / (x - 1) = 3(x - 1) / (x - 1) = 3
a w równaniu jest "2". Brak rozwiązań
b) Przy założeniu że x jest różne od 1/3 mamy:
(6x - 2) / (3x - 1) = 2(3x - 1) / (3x - 1) = 2 Nieskończenie wiele rozwiązań
==================
2.
a) Założenia: x jest różne od -1 oraz x jest różne od -5
Wymnażamy proporcję "na krzyż".
7(x + 5) = 3(x + 1)
7x + 35 = 3x + 3
4x = -32
x = -8. Założenia są spełnione dla x = -8.
b) Założenia: x jest różne od -1 oraz x jest różne od -3/2
Wymnażamy proporcję "na krzyż".
-2(2x + 3) = 4(x + 1)
-4x - 6 = 4x + 4
-10 = 8x
x = -5 / 4. Założenia są spełnione dla x = -5/4.
==================
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie