Treść zadania
Autor: kasiawarkusz Dodano: 27.11.2012 (17:26)
utwórz przysłówki od podanych przymiotników
wysoki,duży,wesoły,śmieszny,ładny,ciekawy
Do każdego przymiotnika dopisz pochodzący do niego przysłówek
nieuważny,nieładny,niegrzeczny,nieśmiały,nie dbały,niesmaczny,niedobry.niechętny,niezgrabny,niewyraźny
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
-
Nikusia92 27.11.2012 (18:35)
1.
* niewysoki, nieduży, niewesoły, nieśmieszny, nieładny, nieciekawy.
2.
* uważny, ładny, grzeczny, śmiały, dbały, smaczny, dobry, chętny, zgrabny, wyraźny.Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
-
sonar 27.11.2012 (19:14)
zad 1)
wysoki -> wysoko
duży -> dużo
wesoły -> wesoło
śmieszny -> śmiesznie
ładny -> ładnie
ciekawy -> ciekawie
zad 2)
nieuważny -> nieuważnie
nieładny -> nieładnie
niegrzeczny -> niegrzecznie
nieśmiały -> nieśmiało
niedbały -> niedbale
niesmaczny -> niesmacznie
niedobry -> niedobrze
niechętny -> niechętnie
niezgrabny -> niezgrabnie
niewyraźny -> niewyraźnieDodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
Podobne zadania
Określ gatunek i rodzaj literacki podanych Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: Karcia12_1 6.4.2010 (21:57) |
Wybierz jeden z podanych wariantów lub dopisz własny i zaprojektuj, jakie światł Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: przemek63080 15.4.2010 (19:51) |
uzasadnij pisownię ą lub ę w podanych wyrazach,zapisując odpowiednie Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa | 2 rozwiązania | autor: kacha 26.4.2010 (16:37) |
Zapisz odpowiednie synonimy podanych wyrazów. - zawierające ż wymienne Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa | 3 rozwiązania | autor: ECinkel 30.4.2010 (08:04) |
z podanych par zadań pojedyńczych ułóż zdania złozone Henryk Jaskuła Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa | 5 rozwiązań | autor: wioletta613 15.5.2010 (13:42) |
Podobne materiały
Przydatność 65% Porównaj wizje świata w podanych fragmentach Kandyda Woltera i Nowego wspaniałego świata Aldousa Huxleya.
Wolter jak i Huxley przedstawiają dwie zupełnie inne wizje świata. Kandyd jest powiastką filozoficzną przedstawiającą utopię, natomiast Aldous Huxley ukazuje w Nowym wspaniałym świecie antyutopie. Autorzy obu tekstów przedstawiają idealnych obywateli, którzy nie starają się wybić ponad reszte. „Wszyscy jesteśmy tu jednego zdania”, tak opisuje równość Wolter....
Przydatność 50% Porównaj sposoby kreacji postaci w podanych fragmentach „Moralności pani Dulskiej” Gabrieli Zapolskiej i „Kartoteki” Tadeusza Różewicza.
Dla okresu Młodej Polski charakterystyczna jest równoległość rozwoju nurtu naturalistycznego i symbolicznego modelu teatru. Naturaliści, opierając się na założeniach realizmu, starali się ukazać na scenie możliwie wierne odbicie różnych środowisk społecznych i najwiarygodniej odtworzyć sposób zachowania poszczególnych klas społeczeństwa. Najbardziej wszechstronnym...
Przydatność 80% Różne oblicza heroizmu. Na podstawie podanych fragmentów „Nad Niemnem” Elizy Orzeszkowej wyjaśnij symbolikę dwóch mogił.
W powieści „Nad Niemnem” Elizy Orzeszkowej ścierają się poglądy przedstawicieli odchodzącego już romantyzmu i nadchodzącego romantyzmu. Jak to zazwyczaj bywa w historii, jest to także konflikt pokoleń, młodych widzących swoją przyszłość w ideach walki o ojczyznę poprzez ciężką pracę, oraz starych, którzy za młodu walczyli o ojczyznę w sposób, w jaki czynili to...
Przydatność 85% Porównaj sposoby kreacji postaci w podanych fragmentach „ Moralności pani Dulskiej” Gabrieli Zapolskiej i „Kartoteki” Tadeusza Różewicza.
W twórczości wielu artystów można się dopatrywać nawiązań do rzeczywistości, najbardziej jest to widoczne na przykładzie bohaterów ich dzieł. Postacie te w wielu przypadkach są realną, bądź też zniekształconą formą przenoszenia przez artystów codzienności na papier. Wiele prawd o człowieku i jego otoczeniu zostało ukazane, poprzez skoncentrowanie ich, w fikcyjnej...
Przydatność 75% Porównaj wizje świata w podanych fragmentach „Kandyda” Woltera i „Nowego wspaniałego świata” Aldousa Huxleya.
Człowiek zawsze marzył o stworzeniu idealnego świata bez cierpienia, chorób, wojen, śmierci. Wszyscy ludzie byliby równi i szczęśliwi. Niestety taki stan nie jest możliwy. Rasa ludzka ma wiele wad, w tym najgorszą – egoizm. Jeśli dopełnić to chciwością i żądzą władzy widzimy powód dlaczego nie można było wprowadzić w życie „Utopii” Tomasza Morusa. Idealne światy...
0 odpowiada - 0 ogląda - 3 rozwiązań
1 0
edv 27.11.2012 (19:23)
1. wysoki - wysoko
duży - dużo
wesoły - wesoło
śmieszny - śmiesznie
ładny - ładnie
ciekawy - ciekawie
2. nieuważny -nieuważnie
nieładny - nieładnie
niegrzeczny - niegrzecznie
nieśmiały - nieśmiało
nie dbały - niedbale
niesmaczny - niesmacznie
niedobry - niedobrze
niechętny - niechętnie
niezgrabny - niezgrabnie
niewyraźny - niewyraźnie
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie