Treść zadania
Autor: jajo161991 Dodano: 22.11.2012 (15:38)
Reklama stanowi ważny składnik masowej. Jakie korzyści jakie zagrożenia niesie reklama. Wymień po jednym przykładzie.
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
Jakie cechy pomogły Robinsonowi Cruzoe przetrwać na wyspie? Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: Konto usunięte 24.3.2010 (16:37) |
jakie są problemy moralne związane z rozwojem nauki i medycyny ? Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: stereolove 7.4.2010 (20:30) |
Reklama na temat Szkoły, zachecająca uczniów Podstawówki o dołączenie do Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: Green 14.4.2010 (18:54) |
Jakie cechy posiadał Romeo z książki Williama Szekspira + przykłady ? Jak Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: the_end_this_love 25.4.2010 (12:06) |
na podstawie tekstu wyjasnij jakie braki w wyksztalceniu mlodziezy dostrzega Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: donia73 25.4.2010 (16:54) |
Podobne materiały
Przydatność 55% Reklama
REKLAMA Reklama: - Reklama jest narzędziem, które umożliwia realizowanie funkcji marketingowych, wpływa na jednostki rynku, zjednuje je sobie i kreuje ich pozytywne opinie o produktach i firmie. - Reklama jest działaniem promocyjnym, prezentującym potencjalnemu nabywcy walory towaru lub usługi. Stała się ona częścią współczesnego świata i posiada wiele odmian....
Przydatność 100% Reklama
Podstawą dobrej reklamy jest fakt, że zwraca ona uwagę odbiorców. Można wpłynąć na jej atrakcyjność dla publiczności między innymi przez zamieszczenie ciekawego nagłówka, intrygującego stwierdzenia niebanalnego zdjęcia, grafiki. Istnieją dwie zasady reklamy w prasie, które wpływają na odbiór reklamy prasowej przez czytelników. Pierwsza z nich jest zasadą „ Prawej...
Przydatność 65% Reklama
1. Reklama – jest instrumentem promocji i oznacza płatną, bezosobową formę komunikacji firmy z rynkiem. 2. Funkcje reklamy:- uświadamianie potrzeby- informowanie potencjalnego klienta o cechach charakterystycznych firmy, produktu lub usługi.- nakłanianie klienta do skorzystania z oferty.- przypominanie o istnieniu firmy, produktu lub usługi 3. Historia reklamy: plotka, druk, gazety,...
Przydatność 65% Reklama
Ogladasz reklamy? Jasne, ze ogladasz, nie masz wyboru. Reklamy sa wszechobecne. Jedna na drugiej otaczaja kazdy budynek, niektorym przyslaniajac widok porannego slonca, gdy zamiast firanek widzi kawalek majtek pani obnazajacej sie na ogromym plakacie okalajacym 3/4 6-piętrowca.Dla mnie ok, nic mi nie przyslania, pani nie brzydka ale co ma odpowiedziec ojciec dziecku , z ktorym wybral...
Przydatność 100% Co w przekonaniu młodych, polskich rolników stanowi główne zagrożenie i jakie widzą korzyści z przystąpienia Polski do UE?
Ludność rolnicza w Polsce stanowi ok. 20%, jest to jeden z najwyższych odsetków w Europie. Dlatego też Polska powinna ze swojej słabej strony uczynić zalety. Wraz z przystąpieniem do Unii Europejskiej w młodych rolnikach (bo w końcu to oni są siłą napędową polskiego rolnictwa i to do nich należy jego przyszłość) budzą się zarówno nadzieje, jak i...
0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań
Zgłoś nadużycie