Treść zadania
Autor: patrysia_1993 Dodano: 1.11.2012 (14:51)
1) Jaka zmiana ceny dobra x wywoła spadek popytu na to dobro o 18% przy elastycznosci cenowej popytu =(-3)
2) Je żeli cenowa elastycznosc popytu =(-0,4),a cena dobra spadła o 8% to o ile % wzrosło, czy zmalało zapotrzebowanie na dobro x?
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
Pomoc przy zadaniach i sprawozdaniach Przedmiot: Matematyka / Studia | 1 rozwiązanie | autor: sznuras8 9.5.2010 (15:15) |
Przy osadzeniu pierscienia stalowego o średnicy zewnętrznej 90 mm w korpusie Przedmiot: Matematyka / Studia | 1 rozwiązanie | autor: piotrek2782 5.11.2010 (10:34) |
Zapisz przy użyciu symbolu E następujące sumy : a) 1-3+5-7+...21-23 Przedmiot: Matematyka / Studia | 1 rozwiązanie | autor: 123lw 7.11.2010 (22:05) |
jaka jest dziedzina?? log2(x do kwadratu - 9) Przedmiot: Matematyka / Studia | 1 rozwiązanie | autor: juzwastg 3.12.2010 (22:03) |
Oszacuj wskaźnik elastyczności cenowej popytu na piwo Żywiec, jeżeli po Przedmiot: Matematyka / Studia | 1 rozwiązanie | autor: ~Kowalska 22.10.2011 (17:02) |
Podobne materiały
Przydatność 75% Dobra edukacja, czyli jaka?
Szkoły kształtują nie dzieci, lecz przyszłych obywateli. Jaka więc powinna być dobra edukacja, która rzeczywiście edukuje, dostarcza młodzieży potrzebnego doświadczenia do wejścia w dorosłość? Szkolna edukacja ma za zadanie rozwijanie wiedzy, umiejętności i zainteresowań uczniów. Aby odpowiedzieć sobie na pytanie postawione w temacie, należy najpierw nakreślić jej cele,...
Przydatność 75% Ceny
CENA Pomimo zwiększonej roli czynników pozacenowych w nowoczesnych procesach marketingowych, cena pozostaje krytycznym czynnikiem na szczególnie trudnych rynkach charakteryzujących się zwłaszcza konkurencją monopolistyczną lub oligopolistyczną. Cena jest jedynym elementem marketing mix tworzącym przychody. Pozostałe elementy (produkt, dystrybucja i promocja) tworzą tylko koszty....
Przydatność 80% Ceny monopolistyczne
CENY MONOPOLISTYCZNE Monopolista dążąc do maksymalizacji zysku może podnosić cenę lub wielkość produkcji tak, aby różnica między przychodem całkowitym ze sprzedaży i kosztem całkowitym była największa. W wielu interpretacjach ekonomicznych przyjmuje się, że monopol może decydować zarówno o wielkości produkcji, jak i o cenie. Faktycznie jednak swoboda wyboru monopolu...
Przydatność 60% Strategia ceny
CENA ? jest wartością towaru lub usługi wyrażona w pieniądzu. Istotą strategii cenowej jest wynegowanie poziomu ceny w wysokości satysfakcjonującej kupującego i sprzedającego. Najczęściej stosowane strategie cenowe: ? strategia ceny wysokiej: ? strategia ceny niskiej. Strategia ceny wysokiej występuje gdy: ? na rynku występuje monopol; ? gdy towar lub usługa jest...
Przydatność 65% Analiza popytu
w zalaczniku
0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań
Zgłoś nadużycie