Treść zadania

patrysia_1993

1) Jaka zmiana ceny dobra x wywoła spadek popytu na to dobro o 18% przy elastycznosci cenowej popytu =(-3)
2) Je żeli cenowa elastycznosc popytu =(-0,4),a cena dobra spadła o 8% to o ile % wzrosło, czy zmalało zapotrzebowanie na dobro x?

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Rozwiązania

Podobne zadania

sznuras8 Pomoc przy zadaniach i sprawozdaniach Przedmiot: Matematyka / Studia 1 rozwiązanie autor: sznuras8 9.5.2010 (15:15)
piotrek2782 Przy osadzeniu pierscienia stalowego o średnicy zewnętrznej 90 mm w korpusie Przedmiot: Matematyka / Studia 1 rozwiązanie autor: piotrek2782 5.11.2010 (10:34)
123lw Zapisz przy użyciu symbolu E następujące sumy : a) 1-3+5-7+...21-23 Przedmiot: Matematyka / Studia 1 rozwiązanie autor: 123lw 7.11.2010 (22:05)
juzwastg jaka jest dziedzina?? log2(x do kwadratu - 9) Przedmiot: Matematyka / Studia 1 rozwiązanie autor: juzwastg 3.12.2010 (22:03)
~Kowalska Oszacuj wskaźnik elastyczności cenowej popytu na piwo Żywiec, jeżeli po Przedmiot: Matematyka / Studia 1 rozwiązanie autor: ~Kowalska 22.10.2011 (17:02)

Podobne materiały

Przydatność 75% Dobra edukacja, czyli jaka?

Szkoły kształtują nie dzieci, lecz przyszłych obywateli. Jaka więc powinna być dobra edukacja, która rzeczywiście edukuje, dostarcza młodzieży potrzebnego doświadczenia do wejścia w dorosłość? Szkolna edukacja ma za zadanie rozwijanie wiedzy, umiejętności i zainteresowań uczniów. Aby odpowiedzieć sobie na pytanie postawione w temacie, należy najpierw nakreślić jej cele,...

Przydatność 75% Ceny

CENA Pomimo zwiększonej roli czynników pozacenowych w nowoczesnych procesach marketingowych, cena pozostaje krytycznym czynnikiem na szczególnie trudnych rynkach charakteryzujących się zwłaszcza konkurencją monopolistyczną lub oligopolistyczną. Cena jest jedynym elementem marketing mix tworzącym przychody. Pozostałe elementy (produkt, dystrybucja i promocja) tworzą tylko koszty....

Przydatność 80% Ceny monopolistyczne

CENY MONOPOLISTYCZNE Monopolista dążąc do maksymalizacji zysku może podnosić cenę lub wielkość produkcji tak, aby różnica między przychodem całkowitym ze sprzedaży i kosztem całkowitym była największa. W wielu interpretacjach ekonomicznych przyjmuje się, że monopol może decydować zarówno o wielkości produkcji, jak i o cenie. Faktycznie jednak swoboda wyboru monopolu...

Przydatność 60% Strategia ceny

CENA ? jest wartością towaru lub usługi wyrażona w pieniądzu. Istotą strategii cenowej jest wynegowanie poziomu ceny w wysokości satysfakcjonującej kupującego i sprzedającego. Najczęściej stosowane strategie cenowe: ? strategia ceny wysokiej: ? strategia ceny niskiej. Strategia ceny wysokiej występuje gdy: ? na rynku występuje monopol; ? gdy towar lub usługa jest...

Przydatność 65% Analiza popytu

w zalaczniku

0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji