Treść zadania

jolka198808

Rola sprzedawcy w handlu.

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Rozwiązania

  • beata16131

    Rola sprzedawcy w handlu to przede wszystkim u miejętność prowadzenia rozmowy z klijentem , czyli sprzedaży personalnej, polega ona na zapewnieniu klientowi takiego wsparcia i komfortu w podejmowaniu decyzji, który zapobiegnie powstaniu reakcji obronnych (Barier Kupna). Jeśli jednak już do nich dojdzie, dzięki poszczególnym technikom i etapom sprzedaży, może pomóc klientowi pokonać wspomniane bariery krok po kroku.
    Sprzedawca musi posiadać cechy, bez których ciężko się obejść w tak trudnym zawodzie, a mianowicie: operatywność, inicjatywność, samodyscyplina i uczciwość. Inną istotną cechą pracownika działu sprzedaży osobistej jest jego dyspozycyjność, klient powinien móc zwrócić się do niego z każdym swoim problemem, nawet mało istotnym, gdyż poczuje się wtedy ważny i na pewno wróci do danej firmy

Podobne zadania

zanetkakg22 Rola narodowego banku polskiego Przedmiot: Przedsiębiorczość / Liceum 1 rozwiązanie autor: zanetkakg22 5.10.2010 (15:48)
lukaszenko Rola pieniądza w gospodarce rynkowej. Przedmiot: Przedsiębiorczość / Liceum 1 rozwiązanie autor: lukaszenko 14.10.2010 (20:27)
~xxx rola pieniądza ? Przedmiot: Przedsiębiorczość / Liceum 1 rozwiązanie autor: ~xxx 7.1.2012 (20:18)
jennyy 1. Rola pieniądza w gospodarce rynkowej. 2. Bank centralny. Banki komercyjne Przedmiot: Przedsiębiorczość / Liceum 1 rozwiązanie autor: jennyy 21.10.2012 (10:15)
KingaG Czy jesteś zwolennikiem handlu bez sklepów (wypisz te formy sprzedaży). Przedmiot: Przedsiębiorczość / Liceum 1 rozwiązanie autor: KingaG 23.11.2012 (15:54)

Podobne materiały

Przydatność 75% Rola sprzedawcy w procesie sprzedaży osobistej

Wyniki pracy w firmach, stosujących sprzedaż osobistą jako narzędzie komunikacji z klientem, w dużym stopniu zależą od zatrudnionych pracowników i stopnia ich kwalifikacji. Odgrywają oni ogromną rolę, ponieważ kształtują wizerunek firmy i wpływają na decyzje klientów w sprawie zakupu produktu danej firmy. Od wizerunku sprzedawców i poziomu świadczonych przez nich usług...

Przydatność 75% Wpływ cech sprzedawcy na efetywność sprzedaży.

Wyniki pracy w firmach, stosujących sprzedaż osobistą jako narzędzie komunikacji z klientem, w dużym stopniu zależą od zatrudnionych pracowników i stopnia ich kwalifikacji. Odgrywają oni ogromną rolę, ponieważ kształtują wizerunek firmy i wpływają na decyzje klientów w sprawie zakupu produktu danej firmy. Od wizerunku sprzedawców i poziomu świadczonych przez nich usług...

Przydatność 55% Problematyka handlu zagranicznego

Handel międzynarodowy, mimo postępującej globalizacji, jest nadal jednym z głównych powiązań gospodarek poszczególnych państw z gospodarką światową. Dlatego znajomość praw i reguł obowiązujących w tym handlu na przestrzeni wieków ma duże znaczenie dla zrozumienia mechanizmów nakręcających wzrost i stymulujących rozwój gospodarczy współcześnie. Handel międzynarodowy...

Przydatność 50% Rozwój handlu detalicznego

Analiza rozwoju systemów handlu detalicznego i jego transformacji odpowiadającej zmianom w gospodarce kraju, nowym technologiom sprzedaży, wymaganiom konsumentów i wyzwaniom konkurencyjnym, potwierdza potrzebę uwzględniania w konstytuowaniu tego systemu okoliczności sformułowanych w poniższych hipotezach rozwoju handlu detalicznego, a dokładniej pojawiania się nowych form sprzedaży....

Przydatność 70% Formy Handlu Detalicznego

Zaopatrywanie konsumentów w towary może odbywać się w bardzo różnych formach, od tradycyjnej sprzedaży w punktach sprzedaży detalicznej poprzez sprzedaż z automatów, Sprzedaż akwizycyjną, po sprzedaż wysyłkową.Formy te różnią się miedzy sobą organizacją procesu sprzedaży, charakterem lokalizacji punktów sprzedaży, stosowanymi metodami sprzedaży, asortymentem...

0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji