Treść zadania
Autor: RomanticTrinkets Dodano: 28.10.2012 (16:16)
Lubisz okazyjne ceny ubrań?
Jeśli tak, to zapraszam na moją stronkę --> http://www.photoblog.pl/ubraniasprzedamtanio/profil
Wkrótce również szafa.pl
Pytanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Odpowiedzi
Podobne materiały
Przydatność 75% Ceny
CENA Pomimo zwiększonej roli czynników pozacenowych w nowoczesnych procesach marketingowych, cena pozostaje krytycznym czynnikiem na szczególnie trudnych rynkach charakteryzujących się zwłaszcza konkurencją monopolistyczną lub oligopolistyczną. Cena jest jedynym elementem marketing mix tworzącym przychody. Pozostałe elementy (produkt, dystrybucja i promocja) tworzą tylko koszty....
Przydatność 80% Ceny monopolistyczne
CENY MONOPOLISTYCZNE Monopolista dążąc do maksymalizacji zysku może podnosić cenę lub wielkość produkcji tak, aby różnica między przychodem całkowitym ze sprzedaży i kosztem całkowitym była największa. W wielu interpretacjach ekonomicznych przyjmuje się, że monopol może decydować zarówno o wielkości produkcji, jak i o cenie. Faktycznie jednak swoboda wyboru monopolu...
Przydatność 60% Strategia ceny
CENA ? jest wartością towaru lub usługi wyrażona w pieniądzu. Istotą strategii cenowej jest wynegowanie poziomu ceny w wysokości satysfakcjonującej kupującego i sprzedającego. Najczęściej stosowane strategie cenowe: ? strategia ceny wysokiej: ? strategia ceny niskiej. Strategia ceny wysokiej występuje gdy: ? na rynku występuje monopol; ? gdy towar lub usługa jest...
Przydatność 65% Książka, którą lubisz
Tematem moich rozważań będzie księga nad księgami czyli Biblia.Zawiera wartosci uniwersalne dla każdego człowieka, dlatego książka ta podoba mi się. Po pierwsze, Biblia to księga składająca się ze Starego i Nowego Testamentu. Księga Starego Testamentu ukazuje nam podstawowe wartości czyli co powinniśmy czynic, a czego nie. Pokazuje nam, że takie cechy jak: uczciwośc,...
Przydatność 75% Cena - ustalenie ceny
Kluczową kwestią przy ustalaniu ceny jest odpowiedź na pytanie, dlaczego klient kupuje u Ciebie i czy rzeczywiście oferujesz mu dobry produkt, połączony z solidną obsługą i wyczerpującą informacją. Należy podkreślić, że cena jest tylko jednym z czynników decydujących o wyborze tej a nie innej oferty. Właściwie ustalona cena wcale nie oznacza \"niska\". Częściej drobni...
0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań
Zgłoś nadużycie