Treść zadania

Ciumciak23

Prosze o szybką odp!
1.W kartonie było 160 batonów w cenie 1.46 zł za sztukę . Wartość wszystkich batonów to ?

2.1 kg szynki kosztuje 26.80 zł. Za 15 dag tej szynki trzeba zaplacić ?

3.Sprzedano 180 kg bananów i było to 0.9 wszystkich batonow w sklepie. Ile kilogramow batonów było początkowo do sprzedania?

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Rozwiązania

  • zdolny

    1.
    160*1,46=233,6
    Odp 233 zł i 60 g.
    2.
    1kg-26,8
    0,15kg-x
    1*x=26,8*0,15
    x=4,02
    0dp Za 15 dag trzeba dać 4 zł i 2g
    3.
    0,9x=180
    x=200
    Odp Było początkowo 200 kg bananów

  • sonar

    zad 1)

    ilość batonów w kartonie -> 160 sztuk

    cena jednego batonu -> 1,46 zł

    wartość wszystkich batonów -> ?


    160 szt * 1,46 zł/szt.= (sztuki się skrócą, jako jednostka pozostaną zł)

    = 233,6 zł


    Odp. Wartość wszystkich batonów znajdujących się w tym kartonie to 233,6 zł.


    zad 2)

    cena za 1 kg szynki -> 26,8 zł

    ilość kupionej szynki -> 15 dag= 0,15 kg

    wartość zakupu -> ?


    26,8 zl/kg * 0,15 kg = ( kg się skrócą, jako jednostka pozostaną zł)

    = 4,02 zł


    Odp. Za 15 dag tej szynki trzeba zapłacić 4,02 zł ( 4 zl 2 gr)


    zad 3)

    ilość sprzedanych bananów -> 180 kg

    stanowi to 0,9 całości bananów

    początkowa ilość bananów do sprzedania -> ?


    180 kg : 0,9 = 200 kg


    Odp. Początkowo było w sklepie 200 kg bananów.

Podobne materiały

Przydatność 75% Ceny

CENA Pomimo zwiększonej roli czynników pozacenowych w nowoczesnych procesach marketingowych, cena pozostaje krytycznym czynnikiem na szczególnie trudnych rynkach charakteryzujących się zwłaszcza konkurencją monopolistyczną lub oligopolistyczną. Cena jest jedynym elementem marketing mix tworzącym przychody. Pozostałe elementy (produkt, dystrybucja i promocja) tworzą tylko koszty....

Przydatność 80% Ceny monopolistyczne

CENY MONOPOLISTYCZNE Monopolista dążąc do maksymalizacji zysku może podnosić cenę lub wielkość produkcji tak, aby różnica między przychodem całkowitym ze sprzedaży i kosztem całkowitym była największa. W wielu interpretacjach ekonomicznych przyjmuje się, że monopol może decydować zarówno o wielkości produkcji, jak i o cenie. Faktycznie jednak swoboda wyboru monopolu...

Przydatność 60% Strategia ceny

CENA ? jest wartością towaru lub usługi wyrażona w pieniądzu. Istotą strategii cenowej jest wynegowanie poziomu ceny w wysokości satysfakcjonującej kupującego i sprzedającego. Najczęściej stosowane strategie cenowe: ? strategia ceny wysokiej: ? strategia ceny niskiej. Strategia ceny wysokiej występuje gdy: ? na rynku występuje monopol; ? gdy towar lub usługa jest...

Przydatność 75% Cena - ustalenie ceny

Kluczową kwestią przy ustalaniu ceny jest odpowiedź na pytanie, dlaczego klient kupuje u Ciebie i czy rzeczywiście oferujesz mu dobry produkt, połączony z solidną obsługą i wyczerpującą informacją. Należy podkreślić, że cena jest tylko jednym z czynników decydujących o wyborze tej a nie innej oferty. Właściwie ustalona cena wcale nie oznacza \"niska\". Częściej drobni...

Przydatność 55% Jakie wartości ceni dzisiejsza młodzież ?

Większość ludzi ceni jakieś wartości. Myślę, że i współczesna młodzież wyznaje pewne idee. Wartości to standarty naszych myśli, postaw, zachowań. Określają, kim jesteśmy, jak żyjemy i jak traktujemy innych ludzi. Kształtują człowieka od wewntąrz. Są to normy oraz zasady postępowania, które umożliwiają rozwój i chronią przed krzywdzeniem siebie i innych....

0 odpowiada - 0 ogląda - 2 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji