Treść zadania
Autor: mordziaki21 Dodano: 21.10.2012 (11:41)
sprowadz podane ulamki do wspolnego mianownika a nastepnie porownaj je to kl 5 podstawowka 2/3 i 5/6= 3/4i 7/8= 7/12i13/24= 11/15i 44/60= 3/4i5/7= 5/6i 4/5= 7/8i8/9= 4/7i5/9= 3/10i6/15= 11/12i7/8= 19/20i23/25=31/60i21/40= 7/3i13/6= 27/8i23/6= 39/9i22/= 27/7i39/11
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
podane liczby zamień na ułamki dziesietne ;ja to zapisalam 9inaczej bo na Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 3 rozwiązania | autor: marreena365 4.5.2010 (15:52) |
wpisz brakujące znaki : : lub . tak , aby otrzymac podane wyniki.4 4 Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 4 rozwiązania | autor: izik585 18.5.2010 (17:47) |
wyraz podane wielkości a. w cm 8mm , 2cm,6mm,25cm1mm b. w metrach Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 3 rozwiązania | autor: krzysiekdeik 25.5.2010 (16:58) |
napisz co najmniejdwoma sposobami,w postaci wyrażeń dwumianowyhc,podane wielkośc Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: Konto usunięte 13.6.2010 (13:03) |
ulamki Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 2 rozwiązania | autor: wojtek123130 12.9.2010 (16:42) |
Podobne materiały
Przydatność 70% Porownaj kreacje bohatera tragicznego w literaturze antycznej, romantycznej i wspolczesnej.Omow na przykladzie "Antygony", "Dziadow"cz3 i "Tanga"
Tragedia to jeden z najstarszych gatunków dramatu. Powstała w starożytnej Grecji z religijnych obrzędów związanych z kultem Dionizosa, w których występowały chóry satyrów-pasterzy odzianych w skóry koźle. Definicja Arystotelesa, który określił tragedię jako naśladowcze przedstawienie czynności poważnej ...wyrażone w mowie ozdobnej... za pomocą osób działających... i...
Przydatność 55% Harmonia i niepokój doświadczeniem człowieka renesansu.Rozwiń temat,analizując podane utwory Jana Kochanowskiego .
Mamy przed sobą dwa wiersze Jana Kochanoeskiego. Pierwszy z nich to "Pieśń świętojańska o Sobótce", drugi to "Tren XVII". Oba te utwory zostały napisane przez jednego człowieka , typowego perzedstawiciela epoki "renesansu", a jednak są tak bardzo różne w swojej wymowie. Abyśmy mogli dokonać analizy tych utworów , musimy najpierw zdać sobie...
Przydatność 75% Zinterpretuj podane fragmenty noweli „Gloria victis”, charakteryzując przyrodę jako świadka opisywanych zdarzeń.
"Gloria victis" Elizy Orzeszkowej to opowiadanie relacjonujące przebieg epizodu z powstania styczniowego, gdzie chór leśnych drzew i polnych kwiatów opowiada o ważnym wydarzeniu historycznym. Ta personifikacja pomogła autorce wyrazić swój pogląd na sprawę, o której nie mogła pisać inaczej, jak za pomocą języka ezopowego. Pisarka swym utworem złożyła hołd odwadze...
Przydatność 85% Portret XVII-wiecznego Sarmaty. Analizując podane fragmenty „Potopu” H. Sienkiewicza, dokonaj charakterystyki Zagłoby, bohatera powieści.
Onufry Zagłoba to doskonały przykład XVII-wiecznego Sarmaty. Postawa tego bohatera, jego czyny i słowa są typowe dla tej właśnie grupy społecznej. Poniższe fragmenty w pełni obrazują postać Zagłoby jako idealnego szlachcica sarmackiego. Pierwszy fragment to przemowa Zagłoby w Kiejdanach, tuż przed zdradą Radziwiłła. Szlachcic wymienia w niej swoje liczne zalety....
Przydatność 75% Harmonia i niepokój doświadczeniem człowieka renesansu. Rozwiń temat analizując podane fragmenty
Harmonia i niepokój są to dwa przeciwieństwa i już od początków świata towarzyszą człowiekowi. Pierwsze kojarzy nam się z błogim spokojem, szczęściem, natomiast drugie budzi w nas jedynie negatywne odczucia: niepewność, brak bezpieczeństwa, lęk. Jan Kochanowski, człowiek renesansu w swoich dziełach przedstawia nam swoją wizję tych dwóch stanów. Pierwszym utworem,...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
2 0
sonar 21.10.2012 (12:12)
2/3........<....... 5/6
bo
4/6 ....<......5/6
3/4........<.........7/8
bo
6/8 ...........<......7/8
7/12.........>..............13/24
bo
14/24 ...........>.........13/24
11/15............. = .............44/60
bo
44/60............= ................44/60
3/4..............>...............5/7
bo
21/28...........>..........20/28
5/6......>.........4/5
bo
25/30.........>........24/30
7/8..........<............8/9
bo
63/72...........<.......64/72
4/7.........>..........5/9
bo
36/63..........>...........35/63
3/10..........<.............6/15
bo
9/30...........<............12/30
11/12...........>...............7/8
bo
22/24...........>.............21/24
19/20.........>.......23/25=
bo
95/100..........>.........92/100
31/60.........<.........21/40
bo
62/120........<.........63/120
7/3............>..........13/6
bo
14/6 ...........>..............13/6
27/8...........<...........23/6
bo
81/24...........<..........92/4
39/9.............22/ -> nie można porównać tych ułamków, nie napisałeś (-aś) mianownika w drugim
27/7.........>.......39/11
bo
297/77..............>..........273/77
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie