Treść zadania
Autor: maly1999 Dodano: 16.10.2012 (20:19)
Proszę o pomoc pilne
1 Wśród liczb zaznaczonych na osi na pewno nie ma żadnej liczby
a) dodatniej b)mniejszej od -3 c)nieujemnej d) mniejszej od 3
na osi jes zaznaczone -3 i 0
2 Odcinek,którego końce na osi mają wspórzędne -4 oraz 12 ma dłudość
a) 4 b) 8 c) 12 d)16
3 Które z podanych liczb leżą na osi liczbowej w równej odległości od -2 ?
a)1 i -5 b) 0 i 2 c) -4 i 4 d -3 i -4
Z góry wielkie dzięki
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
-
Wiki14 16.10.2012 (21:18)
1. a), b), c);;; 2. d);;;;;3. a),b),
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
Podobne zadania
Suma czterech kolejnych liczb podzielnych przez 3 jest równa -150. znajdz te Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: agata96 28.3.2010 (21:46) |
Obliczanie długości zaznaczonych przekątnych graniastosłupów prawidłowych załącz Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: Malinka123 29.3.2010 (15:35) |
Proszę o pomoc!!! Oto tekst zadania: Do podanych równań ułóż tekst zadań: Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: basia0501 30.3.2010 (21:19) |
proszę o pomoc Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: madziunia09999 1.4.2010 (23:32) |
Matematyka. Zadania tekstowe-równania ;/ Bardzo proszę o pomoc :) Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: darka120 7.4.2010 (18:35) |
Podobne materiały
Przydatność 60% Dzieje Liczb
Liczba, jest podstawowym pojęciem matematyki, które powstało w świadomości człowieka na wiele tysięcy lat przed naszą erą, a następnie kształtowało się i rozwijało wraz z rozwojem cywilizacji i kultury. Z chwilą, gdy rozróżnienie między „jeden” i „wiele”- charakterystyczne dla ludów pierwotnych- przestało wystarczać, wprowadzone zostały liczby: 1,2,3,4,...,a więc...
Przydatność 75% Symbolika liczb
Liczbę 1 uważano dawno, dawno temu za liczbę najdoskonalszą. Jest to pierwsza liczba nieparzysta. Wszystkie inne liczby pochodzą od jedynki, np.2, to 1 + 1. Jeden - ile to jest: dużo czy mało? Zastanów się! Wszyscy chcą być pierwsi: w nauce, w sporcie, w zabawie, ale nikt nie chce dostać jedynki z klasówki! Liczba 2 jest pierwszą liczbą parzystą. Uważana była przed wiekami...
Przydatność 80% Cecha podzielności liczb naturalnych.
Cecha podzielności przez 2 Liczba jest podzielna przez 2 jeżeli jej ostatnia cyfra jest parzysta lub jest nią zero. Przykłady: 12, 48, 100, 124 Cecha podzielności przez 3 Liczba jest podzielna przez 3 jeżeli suma jej cyfr tworzy liczbę podzielną przez 3. Przykłady: 27 bo 2+7=9 123 bo 1+2+3=6 621 bo 6+2+1=9 Cecha podzielności przez 4 Liczba jest...
Przydatność 80% Cechy podzielności liczb.
Cechy podzielności przez 2 Liczba jest podzielna przez 2 jeżeli w rzędzie jedności ma cyfrę:0, 2, 4, 6, lub 8. Przykłady: 24, 506, 1002, 99990 Cechy podzielności przez 3 Liczba jest podzielna przez 3 jeżeli suma jej cyfr tworzy liczbę podzielną przez 3. Przykłady: 42 - 4+2 = 6 i 6 =2*3 783 - 7+8+3=18 i 18=6 * 3 1209 - 1+2+0+9=12 i 12=4*3 Cechy podzielności przez 4...
Przydatność 55% Ciekawe własności liczb
7 stron o ciekawych własnościach liczb, załączonych w załączniku. Polecam.
0 odpowiada - 0 ogląda - 3 rozwiązań
3 0
sonar 16.10.2012 (21:31)
zad 1.
Jeśli się nie mylę, to w tym zadaniu jest narysowana oś liczbowa i zaznaczony przedział od -3 do + nieskończoności.
Liczba -3 zaznaczona jest pełnym kółkiem czyli należy do rozwiązania.
Z zamieszczonych odpowiedzi pasuje odpowiedź -> B -> nie ma liczby mniejszej od -3.
zad 2)
12 - (-4)=
= 12 + 4=
= 16
czyli odpowiedź -> D
zad 3)
a)
(-5+ 1) : 2=
= - 4 : 2 =
= - 2
b)
(2+0):2=
= 2 : 2=
= 1
c)
(-4 + 4) : 2=
= 0 : 2=
= 0
d)
(-4 + (-3) ): 2=
= (-4 - 3) : 2=
= -7 : 2=
= - 3,5
Odpowiedź -> A
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie