Treść zadania
Autor: Izabel2808 Dodano: 11.10.2012 (20:08)
Napisz czego nie znali ludzie średniowiecza .Ułóż po jednym zdaniu z każdym czasownikiem.Użyj różnych form czasu przeszłego.Pamiętaj o rozłącznej pisowni nie z czasownikiem
wiedzieć
poznać
użyć
stosować
korzystać
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
Podobne zadania
napisz szczegółowy plan wydarzeń z książki przygody robinsona cruzoe Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa | 2 rozwiązania | autor: domisia199 28.3.2010 (21:00) |
Napisz list do afrykańskiego chłopca Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: Panterka007 29.3.2010 (16:51) |
napisz streszczenie książki ,,staroświecki sklep" Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: syl322 29.3.2010 (17:22) |
1.napisz wiązki frazeologiczne 2.napisz wyrazy rymujace sie Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa | 2 rozwiązania | autor: jorju 29.3.2010 (18:34) |
napisz opowiadanie z dialogiem- moja droga do szkoły Przedmiot: Język polski / Szkoła podstawowa | 2 rozwiązania | autor: klaudianap 29.3.2010 (19:55) |
Podobne materiały
Przydatność 85% Historia Makbeta - czego powinna nauczyć współczesnych ludzi.
"Losy złych królów winny być lekcją dla następców"(P.Sidney)Czego powinna nauczyć wpółczesnych historia Makbeta? „Makbet” Wiliama Szekspira to dramat, opisujący makabryczną historię tytułowego, głównego bohatera, który po wielu zbrodniach osiągnął swój cel. Przypłacił to życiem swych bliskich i swoim. Żądny władzy i przywilejów związanych z tytułem...
Przydatność 80% Poszukiwania i wybory, czyli czego ludzie poszukują?
Bóg tworząc świat i ludzi, miał jakiś wybrany cel. Po co nas stworzył? Tego nie wiemy. Podobnie jak Bóg, w swoim życiu dążymy do naszych celów i zamiarów. Zazwyczaj szukamy szczęścia, spełnienia, samorealizacji, miłości i wiedzy. Zacznę od miłości. Dorastamy do wieku, kiedy nasze życie nabiera sensu. Poszukujemy tej drugiej osoby, z którą bedziemy zyć, dzielić...
Przydatność 70% Napisz wywiad z jednym z bohaterów "Pana Tadeusza" - rozmowa z Hrabią
W tym wydaniu "Gimzetki" opublikujemy wywiad z jednym z bohaterów książki Adama Mickiewicza pt.: "Pan Tadeusz". Naszym rozmówcą będzie Hrabia. Katarzyna Korzeniowska: Dzień dobry Panie Hrabio! Czy poświęcił by Pan chwilkę czytelnikom pisma młodzieżowego "Gimzetka" i odpowiedział na parę moich pytań? Hrabia: Witam serdecznie! Z wielką chęcią...
Przydatność 65% Coniunctivus w zdaniu głównym
1. Coniunctivus hortativus - wezwania - Gaudeamus igitur, iuvenes dum sumus. (Cieszmy się więc, dopóki młodzi jesteśmy.) - Speremus pariter, parite metuamus. (W miłości na równi ufajmy i na równi lękajmy się.) 2. Coniunctivus iussivus - rozkazu - Audiatur et altera pars. (Niech zostanie wysłuchana i druga strona.) - Quidquid agis prudenter ages et respice finem. (Cokolwiek...
Przydatność 55% Czego uczą nas współczesnych ludzi bohaterowie biblijni i antyczni.
Czytając Biblię i antyczne opowieści możemy wiele nauczyć się od przedstawionych w nich postaci. Uczą nas one cierpliwości, mądrości, odwagi, poświęcenia dla innych, wierności, wytrwałości w dążeniu do celu. "Księga Hioba" uczy nas, jak godnie można znosić cierpienie. Hiob jest prawym, bogatym człowiekiem. Gdy spadają na niego różne nieszczęścia, od straty...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
1 0
intres 11.10.2012 (21:10)
w średniowieczu ludzie byli bardzo zacofani względem nas. Nie wiedzowi że można podróżować samochodami, mieli tylko konie i karoce. Nie poznali jeszcze broni palnej, walczyli bronią białą- szablami. Nie używali pasty do zębów. Nie stosowali elektryczności. Nie korzystali ze znanych nam leków, dla mich najlepszym rozwiązaniem były ohydne medykamenty(tj. lekarstwa) upuszczali krew bądź przystawiali pijawki
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie