Treść zadania

prokokspl

W rozprawce dokonaj okarżenia lub obrony bohaterów opowiadania Gustawa herling-Grudziński "Pierścień" (podręcznik ,,Świat w słowach i obrazach klasa 3 gim" rozprawka ma byc na ok 1,5 strony w zeszycie ) Proszę o szybko pomoc. Daje naj

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Rozwiązania

Podobne zadania

Macio00 PROSZE O argumenty i uzasadnienie ich w rozprawce na temat.. Przedmiot: Język polski / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: Macio00 25.4.2010 (14:08)
iwoona opowiadania "Pod Lipą" - "Bursztyny" Przedmiot: Język polski / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: iwoona 29.4.2010 (16:16)
mati1602 Dokonaj analizy logicznej zdania. 1.Leonid Teliga wyruszył z Casablanki w Przedmiot: Język polski / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: mati1602 8.5.2010 (12:32)
TraMpEk moja ulubiona powiesc fantastyczna-przedstawić jej problematyka oraz dokonaj kro Przedmiot: Język polski / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: TraMpEk 30.5.2010 (22:10)
monia1566 pilnie podszebuje opowiadania Przedmiot: Język polski / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: monia1566 11.9.2010 (16:45)

Podobne materiały

Przydatność 75% "Pierścień" Gustawa Herlinga-Grudzińskiego – streszczenie opowiadania.

Narrator usłyszał historię od dziewczyny o imieniu Titina. Dotyczyła tajemniczego pierścienia. Wydawała się nieprawdopodobna. Neapolitańscy przyjaciele opowiadającego uważali, że jest ona niemożliwa. Wydarzyła się po wyzwoleniu Neapolu z rąk Niemców. Kilkadziesiąt lat później narrator wybrał się do pewnego introligatora Biagia, aby odebrać swoje książki, które oddał...

Przydatność 75% Dokonaj analizy i interpretacji opowiadania „Zabawa w klucz” Idy Fink

Dokonaj analizy i interpretacji opowiadania „Zabawa w klucz” Idy Fink, zwracając uwagę na sposób ujęcia tematu zagłady Żydów w czasie II wojny światowej. -narrator trzecioosobowy, wszechwiedzący; -opowiada o wydarzeniach z mieszkania ukrywającej się, żydowskiej rodziny; -opowiadanie to sprawia wrażenie bezuczuciowej relacji, jednak nacechowane jest grozą i przeraża;...

Przydatność 70% Co łączy a co dzieli obozowe opowiadania Tadeusza Borowskiego i "Inny świat" Gustawa Herlinga- Grudzińskiego.

a) cechy wspólne: - podstawą jest własne doświadczenie autorów, obaj autorzy byli więźniami, - dążenie do maksymalnego obiektywizmu i wyciszenia własnych emocji, - prezentowanie tych samych sytuacji, charakterystycznych dla obozu, wyniszczającej pracy, głodu, chorób, śmierci, likwidacji słabych b) różnice: - narrator, Borowski, narrator nie sugeruje wniosków,...

Przydatność 60% Twoje refleksje na temat utworów Tadeusza Borowskiego i Gustawa Herlinga-Grudzińskiego. („Opowiadania”, „Inny świat”)

Literatura poświęcona wojnie jest obszerna i bogata. Wielu pisarzy przeżyło ja, ich utwory to świadectwo tragicznych czasów. Ten okresy był moralną próbą człowieka jego siły lub słabości psychicznej. Polacy nie wybierali sytuacji, ale musieli jej sprostać. Opowiadania Tadeusza Borowskiego były oskarżeniem faszyzmu i wielkim rozczarowaniem do moralności. Sam autor to...

Przydatność 50% Streszczenie opowiadania Gustawa Herlinga-Grudzińskiego pt. "Wieża".

Jest rok 1945. Oficer po paru tygodniach pracy udaje się na urlop i wynajmuje mały domek w Aoście, w którym znajduje się książka napisana przez de Maistre’a. Autor dzieła zdaje relację ze spotkania z Trędowatym, które miało miejsce w 2. połowie XVIII wieku w Wieży Strachy. Chory człowiek zwierza się z trudności codziennego życia. Opowiada o pracy w ogrodzie, zimowym...

0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji