Treść zadania
Autor: krzysiek3henry Dodano: 25.9.2012 (17:43)
Oblicz:
2,8 + 1 i 1/3 razy 0,9=
3,6 : 3/5 - 1 i 1/5=
0,2 do kwadratu razy (1,6 - 2/5)=
2,8 razy 1 i 1/4 - 2/3 razy 0,75=
(4,5 - 1,1) razy 2 razy 3/4 - 1=
4 i 1/2 - 2,4 : 2 i 2/3 + 1,4=
Z obliczeniami!!!
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
Oblicz bok kwadratu którego obwód jest równy obwodowi prostokąta o Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 2 rozwiązania | autor: Konto usunięte 29.3.2010 (18:52) |
obwód prostokąta wynosi 24cm.boki ab i dc sa 2 razy dłuższe niż boki ad i Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 4 rozwiązania | autor: matma 7.4.2010 (20:55) |
mama, tata i syn mają razem 93 lata. Syn jest 3 razy młodszy od mamy, a mama Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 4 rozwiązania | autor: marita31997 8.4.2010 (15:09) |
mama, tata i syn mają razem 93 lata. Syn jest 3 razy młodszy od mamy, a mama Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 2 rozwiązania | autor: wiki16 10.4.2010 (13:58) |
boki kwadratu mają po 5 cm ,oblicz obwód kwadratu? Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 20 rozwiązań | autor: zania77 19.4.2010 (07:56) |
Podobne materiały
Przydatność 75% Postępowanie w razie wypadku
Wypadek drogowy Pamiętaj o zapewnieniu sobie bezpieczeństwa, sam nie możesz stwarzać sobie stanu zagrożenia 1. Zaparkuj przed miejscem zdarzenia celem zabezpieczenia miejsca i kierując koła w stronę pobocza, włącz światła awaryjne. 2. Nocą załóż na siebie coś jasnego lub przyczep sobie jakiś materiał odblaskowy i używaj latarki. Stosuj ogólne zasady bezpieczeństwa. 3....
Przydatność 75% Pierwsza pomoc i zachowanie w razie wypadku
Jak udzielić pierwszej pomocy. OBOWIĄZKIEM PRAWNYM I MORALNYM KAŻDEGO KIEROWCY JEST UDZIELENIE DORAŹNEJ POMOCY POTRZEBUJĄCYM, PRZEDE WSZYSTKIM OFIAROM WYPADKÓW. Aby móc udzielić pierwszej pomocy należy najpierw ocenić stan poszkodowanego. Pierwszą czynnością jest skontrolowanie tętna: zazwyczaj tętno bada się na tętnicy szyjnej lub promieniowej; można jednak również...
Przydatność 55% Ochrona dóbr kultury w razie konfliktu zbrojnego
KONSPEKT LEKCJI Data 29.04.2005 Klasa 2 c Czas trwania 45 min Przedmiot Przysposobienie obronne Temat zajęć Ochrona dóbr kultury w razie konfliktu zbrojnego Cel zajęć Uświadomcie jak ważna jest ochrona narodowych dóbr kulturalnych w razie konfliktu zbrojnego. Przebieg lekcji Sprawdzenie wiadomości ucznia z poprzednich zajęć Odpowiedz ustna Uwagi wstępne Rozdanie uczniom...
Przydatność 55% Felieton - Nazizm, Nazi dziś nie razi
Antysemityzm, homofobia, rasizm, ksenofobia ? zachowania i poglądy, z którymi spotykamy się prawie na każdym kroku. Wystarczy popatrzeć ma komentarze do artykułów w internecie. Przykładowo ? historia czarnoskórego, który zaraził kilkanaście kobiet AIDS. Pod artykułem setki obraźliwych komentarzy wobec czarnoskórych, tak, jakby każdy z nich był nosicielem wirusa HIV, jakby...
Przydatność 75% Interpretacja wiersza "Nic dwa razy"
Autorka wiersza twierdzi, że nic w życiu dwa razy się nie zdarza. Trzeba korzystać z życia i tego co mamy w danej chwili. "Nic dwa razy" bardzo dobrze odzwierciedla prawdziwość życia. Sprawia i uświadamia nam, że to co dzieje się teraz powinno mieć największe znaczenie. Wiersz ten opisuje prawdę, iż każdy z nas podlega przemijaniu lecz nie możemy się martwić z tego...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
2 0
sonar 25.9.2012 (19:25)
2,8 + 1 i 1/3 * 0,9=
= 2 i 8/10 + 4/3 * 9/10 = (skracam 4 z 10 oraz 3 z 9)
= 2 i 8/10 + 2/1 * 3/5=
= 2 i 8/10 + 6/5 =
= 2 i 4/5 + 1 i 1/5 =
= 3 i 5/5 =
= 4
3,6 : 3/5 - 1 i 1/5=
= 3 i 6/10 : 3/5 - 1 i 1/5=
= 36/10 * 5/3 - 1 i 1/5= (skracam 36 z 3 oraz 10 z 5)
= 12/2 * 1/1 - 1 i 1/5=
= 12/2 - 1 i 1/5=
= 6 - 1 i 1/5=
= 4 i 4/5
lub z zastosowaniem ułamków dziesiętnych)
3,6 : 3/5 - 1 i 1/5=
= 3,6 : 6/10 - 1 i 2/10=
= 3,6 : 0,6 - 1,2=
= 6 - 1,2=
= 4,8
0,2^2 * (1,6 - 2/5)=
= 0,04 * ( 1,6 - 4/10)=
= 0,04 * (1,6 - 0,4)=
= 0,04 * 1,2=
= 0,048
2,8 * 1 i 1/4 - 2/3 * 0,75=
= 2 i 8/10 * 5/4 - 2/3 * 75/100=
= 28/10 * 5/4 - 2/3 * 3/4 = ( skracam 28 z 4, 10 z 5, 2 z 4, 3 z 3)
= 7/2 * 1/1 - 1/1 * 1/2=
= 7/2 - 1/2=
= 6/2=
= 3
(4,5 - 1,1) * 2 *3/4 - 1=
= 3,4 * 2 * 75/100 - 1=
= 6,8 * 0,75 - 1=
= 5,1 - 1=
= 4,1
lub z wykorzystaniem ułamków zwykłych
(4,5 - 1,1) * 2 *3/4 - 1=
= ( 4 i 5/10 - 1 i 1/10/ * 2 * 3/4 - 1=
= 3 i 4/10 * 2 * 3/4 - 1=
= 34/10 * 2 * 3/4 - 1= (skracam 10 z 2 oraz 34 z 4)
= 17/5 * 1 * 3/2 - 1=
= 51/10 - 1=
= 5 i 1/10 - 1=
= 4 i 1/10
4 i 1/2 - 2,4 : 2 i 2/3 + 1,4=
= 4 i 1/2 - 2 i 4/10 : 8/3 + 1 i 4/10=
= 4 i 1/2 - 24/10 * 3/8 + 1 i 4/10= (skracam 24 z 8 )
= 4 i 1/2 - 3/10 * 3/1 - 1 i 4/10=
= 4 i 1/2 - 9/10 - 1 i 4/10=
= 4 i 5/10 - 9/10 - 1 i 4/10=
= 3 i 15/10 - 9/10 - 1 i 4/10=
= 3 i 6/10 - 1 i 4/10=
= 2 i 2/10=
= 2 i 1/5
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie