Treść zadania
Autor: ~Kamil Dodano: 20.9.2012 (18:53)
zadanie 36 str 13 matematyka nowej ery klasa 6.
przedstaw w postaci ułamka nieskracalnego
a) 5/15
b)33/88
c)42/56
d)40/125
e) 30/72
f)78/102
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
Zadanie o cukierkach . Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 3 rozwiązania | autor: przemooo70 25.3.2010 (16:34) |
Temat :Zadanie z treścią. Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 6 rozwiązań | autor: magdap1999 28.3.2010 (21:05) |
matematyka plis Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: klaudia12343 5.4.2010 (18:07) |
Zadanie z matmy. Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 2 rozwiązania | autor: krystek12345a 7.4.2010 (15:37) |
6 klasa obwódostrosłupa na środę Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: ziomek-pol294 12.4.2010 (08:17) |
Podobne materiały
Przydatność 80% Matematyka - wykłady
Wykłady w załącznikach
Przydatność 70% Matematyka finansowa
Matematyka finansowa wzory
Przydatność 50% Geometria - matematyka
Praca znajduje się w załączniku.
Przydatność 75% Postacie obłąkane w literaturze. Przedstaw analizując utwory literackie różnych epok.
"Upośledzona głupota czy dramatyczne szaleństwo?" Obecnie obłęd jest zjawiskiem wszechobecnym w świecie, jednakże w wielu przypadkach niedostrzeganym lub wręcz bagatelizowanym. Nauka definiuje obłęd jako ostre zaburzenie psychiczne, trwające okresowo. Cechuje się ono mówieniem bez związku, omamami i skłonnością do czynów gwałtownych. Różni się nieznacznie od...
Przydatność 90% Słówka - Matematyka (Maths vocabulary)
MATHEMATICS BASIC WORDS algebra - algebra arytmetyka - arithmetic geometria - geometry trygonometria - trygonometry linia - line linia prosta - straight line linia prostopadła - perpendicular line linie równoległe - parallel lines odcinek - sector, segment punkt - point czworokąt - quadrangle elipsa - ellipse kwadrat - square okrąg - circle ośmiokąt -...
0 odpowiada - 0 ogląda - 3 rozwiązań
1 0
radeklis99 20.9.2012 (18:57)
a) 5/15 - skracamy przez 5 i wychodzi 1/3
b)33/88 - skracamy przez 11 i wychodzi 3/8
c)42/56 - skracamy przez 14 i wychodzi 3/4
d)40/125 - skracamy przez 5 i wychodzi 8/25
e) 30/72 - skracamy przez 6 i wychodzi 5/12
f)78/102 - skracamy przez 6 i wychodzi 13/17
Daj naj
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
1 0
zdolny 20.9.2012 (18:59)
a)1/3
b)3/8
c)3/4
d)8/25
e)5/12
f)13/17
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
0 0
sonar 27.9.2012 (21:01)
a)
5/15 = (skracam ułamek przez 5)
= 5:5/15 : 5=
= 1/3
b)
33/88 = ( skracam ułamek przez 11)
= 33:11/ 88 : 11=
= 3/8
c)
42/56 = ( skracam ułamek przez 7)
= 42:7/ 56 : 7=
= 6/8 = ( skracam ułamek przez 2)
= 3/4
d)
40/125= (skracam ułamek przez 5)
= 40 :5/ 125: 5=
= 8/25
e)
30/72 = ( skracam ułamek przez 3)
= 30 : 3/ 72 : 3=
= 10/ 24 = ( skracam ułamek przez 2)
= 5/12
f)
78/102 = (skracam ułamek przez 6)
= 13/17
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie