Treść zadania
Autor: ~eVoquen Dodano: 19.9.2012 (21:34)
2. (tutaj zrobiłem a i b na lekcji) Nazwij działanie które wykonacz jako pierwsze, a następnie wykonaj obliczenia. c) 16:2+3x5 150:10-4x2 40x30+270:9
d) 85-6x9
3 Wykonaj obliczenia pamiętając że potęgowanie wykonuje się przed innymi działaniami. potęgi będe pisał np 2(1)
a) 56 -6(2) 1(15)+121 2(4)x5
b) 7(2)+ 5(2) 9(2)-4(3) 3(4)x83(0)
c) 5(3)x2-8(2) 45+10(3)-11(0) 2(3)x2(2):2
4. Wykonaj obliczenia, pamiętając o kolejności wykonywania działań
a) 60:(3x5) (86-50):6 57-(12+28) (36+14)x4
b) (12-2)(2):4 10(2):(3(3)-7) 50-(5(2)-4(2)) 6x(83+27)-9
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
Bez tego nie odrobię lekcji z matmy!!! Pomocy!!! Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 5 rozwiązań | autor: Andrzej279 27.4.2010 (18:24) |
Nazwij wyrażenia Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 3 rozwiązania | autor: klaudia9743 30.5.2010 (08:56) |
mnożenie tych samych czynników mozna zapisac krócej jako..? Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 3 rozwiązania | autor: arletka19953 9.6.2010 (18:12) |
ratunku nie było mnie na tej lekcji i nie wiem jak to zrobić ! na jutro ! Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 7 rozwiązań | autor: natalia111872 20.9.2010 (15:59) |
zaznacz znak tego dzialania,ktore nalezy wykonac jako pierwsze, i oblicz. Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 13 rozwiązania | autor: magdalena1976 20.9.2010 (18:22) |
Podobne materiały
Przydatność 80% konspekt lekcji
Przydatność 50% Konspekt lekcji
1. 12 styczeń 2004, studenci I roku pedagogiki 2. Miejsce kontroli i oceny w procesie kształcenia TEMAT: „Na czym polega ocena pracy ucznia?” 3. LEKCJA MIESZANA 4. CELE DYDAKTYCZNE: POZNAWCZE: Po zakończeniu zajęć student powinien wiedzieć: • co to jest ocena w procesie kształcenia • jakie są rodzaje oceny • jakie są zasady oceniania ucznia • jakie są kryteria...
Przydatność 70% Konspekt lekcji
KONSPEKT LEKCJI Prowadzące: .............................................................. Przedmiot nauczania: Historia Dział programowy: Człowiek i jego cywilizacja Temat: Grody i podgrodzia w dawnej Polsce Cele ogólne: Zapoznanie uczniów z powstawaniem grodów i podgrodzi Cele operacyjne: 1. uczeń powinien wiedzieć jak wyglądały i gdzie powstawały grody i...
Przydatność 65% Scenariusz lekcji
Temat lekcji: Układ słoneczny Celem mojej lekcji jest poznanie budowy Wszechświata i Układu Słonecznego. Dzięki niej uczniowie poznają terminy i pojęcia m.in. planeta, gwiazda, kometa, galaktyka, orbita, satelita. Potrafią wymienić i opisać planety Układu Słonecznego, analizować dane dotyczące ciał niebieskich, podać różnice między Ziemią i innymi...
Przydatność 65% Scenariusz lekcji.
Scenariusz lekcji powinien zawierać: 1. Cel główny – określający zakres dążeń i postulatów wychowawczych w wybranej problematyce 2. Temat lekcji 3. Cele szczegółowe – określające wiadomości i umiejętności uczniów w aspekcie: a. zapamiętanie wiadomości (uczeń wie) b. rozumienie wiadomości (uczeń rozumie) c. stosowanie wiadomości (uczeń potrafi) 4. Metody -...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
1 1
rybitwa11 19.9.2012 (22:15)
2. c) 16:2+3x5=8+15=23
150:10-4x2 =15-8=7
40x30+270:9=1200+30=1230
d) 85-6x9=85-54=31
3
a) 56 -6²= 56-36=20
1¹⁵+121= 1+121=122
2⁴x5=16*5=80
b) 7²+5²=49+25=74
9²-4³=81-64=17
3⁴x83º=81+1=82
c) 5³x2-8²=125*2-64=250-64=186
45+10³-11º= 45+1000-1=
2³x2²:2=8*2:2=16:2=8
4.
a) 60:(3x5)=60:15=4
(86-50):6=36:6=6
57-(12+28)=57-40=17
(36+14)x4=50*4=200
b) (12-2)²:4 =10²:4=100:4=25
10²:(3³-7)=100 : (27-7)=100: 20=5
50-(5²-4²)=50-(25-16)=50-9=41
6x(83+27)-9=6*110-9=660-9=651
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie